Fitness Seller

J., eikel!

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Je had late dienst (10.00-18.30) ipv midden dienst (9.00-17.30). Dus waarom zette je je wekker om 7.03 uit ipv nog door te slapen tot 8.00?! ???

EIKEL! :spaz:



Nu kom ik ook niet uit met mijn eten. :(




Ter verduidelijking: Voor midden dienst staat m'n wekker op 7.05.
 
Laatst bewerkt:
Eikel





Hoezo kom je niet uit met je eten, wil je soms zeggen dat je NU nog niet zoveel ervaring hebt dat je weet hoe je zoiets moet oplossen??
 
Normaal beginnen met late dienst mij maaltijden om 11.00 en met midden om 10.00.

Ik koop in de pauze wel wat ofzo...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
MrJ: DBB's troeteldwangneuroot :p
 
Kusje op je voorhoofd!
 
Wekker zetten op 7.03 :D

Maar idd... je bent een beetje een eikel.. hoe kan je nou zoiets doen man.... kan echt niet door de beugel vind ik :D
 
Socrates zei:
Wekker zetten op 7.03 :D

Ja dat is handig, want dan hoor je die k*t nieuws niet en wordt je wakker met muziek!! :D
 
Socrates zei:
Wekker zetten op 7.03 :D

Maar idd... je bent een beetje een eikel.. hoe kan je nou zoiets doen man.... kan echt niet door de beugel vind ik :D

Met mijn slaapdronken harses dacht ik nog 2 minuten te hebben voor de pleurisherrie zou gaan beginnen.

Dus maar alvast even uitgezet en onder de douche gestapt. :o
 
MrJ zei:
Met mijn slaapdronken harses dacht ik nog 2 minuten te hebben voor de pleurisherrie zou gaan beginnen.

Dus maar alvast even uitgezet en onder de douche gestapt. :o

Ach je moet het zo zien..je bent iig mooi op tijd en wat het eten betreft..dat komt wel goed toch?
 
Nope, kom een uur te kort qua eten.

Haal wel weer eens als extratje een broodje Chigaco vij de Hot Potato in de Leidsestraat. Dat is een 1/2 warm stokbroodje met kruidenboter, warme pastrami, sla, tomaat en een mostersaus.

Kost 7,-, maar dan heb je ook wat. :D
 
Een uur tekort? Hoe langzaam eet je dan? Je kan toch gewoon alvast wat eten voordat je late dienst begint.
 
MrJ zei:
Nope, kom een uur te kort qua eten.

Haal wel weer eens als extratje een broodje Chigaco vij de Hot Potato in de Leidsestraat. Dat is een 1/2 warm stokbroodje met kruidenboter, warme pastrami, sla, tomaat en een mostersaus.

Kost 7,-, maar dan heb je ook wat. :D

anders kun je van mijn stokbroodje proeven :thumbup: :nanner:
 
Dit moet je helemaal niet willen.
 
EricR zei:
Een uur tekort? Hoe langzaam eet je dan? Je kan toch gewoon alvast wat eten voordat je late dienst begint.

Normale tijd maaltijden:

10.00
12.00
14.00
16.00


Late dienst:

11.00
13.00
15.00
17.00


Snappie? :p
 
Snap het nog steeds niet, je kan nu toch al wat meer eten zodat je de tijd overbrugt tot 11.00 uur? Of denk je dat je gelijk twee zwembanden er bij kweekt op die manier? ;)
 
Nee J is een schemafreak. No kidding. ;)
 
EricR zei:
Snap het nog steeds niet, je kan nu toch al wat meer eten zodat je de tijd overbrugt tot 11.00 uur? Of denk je dat je gelijk twee zwembanden er bij kweekt op die manier? ;)

Maar heb niet meer bij me. :(


Dani zei:
Nee J is een schemafreak. No kidding. ;)

Ook dat ja. :p
 
Heel goed j, voel je maar schuldig dan gebeurt het de volgende keer niet meer.

Hoe kan je zo'n stomme fout maken? :D
 
Je wordt wakker om 7:03, je kon toen gelijk zorgen voor meer eten. Niet panikeren maar gelijk 'in control' zijn.

Haal nu maar gewoon dat broodje van 7 euro, genoeg vet om drie zwembanden mee te kweken :D
 
Back
Naar boven