XXL Nutrition

J., lompe josti.

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Vanochtend lekker in een hempje ipv overhemd het OV in gestapt. Dit omdat ik anders in een drijfnat overhemd op kantoor aan kom wat niet echt lekker is (to say the least).

Kom ik op m'n werk, pak ik mijn meegnomen overhemd...

... heb ik er verdomme 1 met lange mouwen meegenomen! :thumbd:




Bah, heb 't nu al warm. :(
 
Staat wel cool hoor.

Ik hou het ook bij lange mouwen. Netjes! :thumbs:

Nu ja, u weet wat er gebeurde gisteravond in de bus.....:D
 
Hahahaha. Kostelijk. Ach, die overhempjes met korte mouwen vind ik er toch niet uitzien. Gewoon de langen mouwen oprollen, dat ziet er veel stoerder uit!!!
 
DBC01 zei:
Staat wel cool hoor.

Ik hou het ook bij lange mouwen. Netjes! :thumbs:

Nu ja, u weet wat er gebeurde gisteravond in de bus.....:D

Hehe, in de bus mag ik gelukkig weer m'n hempje aan.

Anyway, ramen blijven dicht, alle ramen zijn al geblindeerd en de plafondventilator staat nu al op standje 2 v/d 5.


saint zei:
Hahahaha. Kostelijk. Ach, die overhempjes met korte mouwen vind ik er toch niet uitzien. Gewoon de langen mouwen oprollen, dat ziet er veel stoerder uit!!!

Ben IT'er, geen bouwvakker. ;) :D
 
bij ons op het kantoor zijn korte mouwen gewoon koud!!

airco :D
 
Is er al ketchup op geknoeid?
 
saint zei:
Hahahaha. Kostelijk. Ach, die overhempjes met korte mouwen vind ik er toch niet uitzien. Gewoon de langen mouwen oprollen, dat ziet er veel stoerder uit!!!

Idd, en als je toch korte mouwen wil, raffel de armen van een Amerikaanse houthakkersblouse eraf en naai een confederate flag op de borstzak. Yihaaah.
 
ach joh, heb je geen airco op kantoor dan? en wel eens van een ventilator gehoord?:D
 
Hier is de airco uitgevallen, dan heb ik liever een lange mouwenshirt en airco. Nu zitten we onder een plat dak in een kamer die richting sauna temperaturen gaat.
 
EricR zei:
Hier is de airco uitgevallen, dan heb ik liever een lange mouwenshirt en airco. Nu zitten we onder een plat dak in een kamer die richting sauna temperaturen gaat.

I feel your pain. :(
 
Temperatuur hier binnen: 29,3 graden. :(
 
Airco werkt weer, het is wachten tot de stroom weer uitvalt. Altijd handig, airco's plaatsen maar niet uitrekenen hoeveel de maximale belasting zal zijn.
 
Met een overhemd kan ik op zich nog wel leven, maar het is toch zeer irritant dat je met 33 graden vanmiddag perse in een lange broek moet
 
hier in mijn magazijntje is het lekker koel! geen airco of ventilator of zo, het is hier gewoon veeel beter dan al die hitte, waarschijnlijk omdat hier niet veel licht binnen kan
 
Tja dit weer is gewoon lekker maar niet in deze situatie, ik lijk wel een kluizenaar.
Ik hoor te studeren en ik heb m'n pc ervoor nodig (en nope heb geen laptop, anders ging ik wel buiten zitten)
Het is hier een broeikas. Rolluiken naar beneden, 2 windblazers die op me gericht staan en bloot bovenlijf en NOG zweten.
Ik hoop dat je je nu minder gekloot voelt in je lange mouwen hemdje ;).
 
Hmmm dalijk weer even lekker in de zon liggen... :D
 
bartp zei:
Hmmm dalijk weer even lekker in de zon liggen... :D
:D Ik onder de parasol duiken, lekker studeren.
 
Back
Naar boven