MuscleMeat

J., lompe josti. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zojuist terug van rondje Vondelpark met 2 collega's.

Maar goed, ookal loop je daar in je hempje en kleed je je op 't werk weer om, je blijft nog doorzweten. Bah, plakt alsnog alles.
 
EricR zei:
Airco werkt weer, het is wachten tot de stroom weer uitvalt. Altijd handig, airco's plaatsen maar niet uitrekenen hoeveel de maximale belasting zal zijn.

Minuut later ging alles inderdaad weer plat.
 
huckfinn zei:
Idd, en als je toch korte mouwen wil, raffel de armen van een Amerikaanse houthakkersblouse eraf en naai een confederate flag op de borstzak. Yihaaah.

hehe son, you see them black things overthere? They niggers and they bad, get me my doublebarrel, gonna shoot me some :D
I'm better then a one legged man in an ass kickin' contest!

ik zit hier nog prima, geen directe zon in mn kamer. raampje open en fijn genieten. Blij dat ik nauwelijks meer op school hoef te zitten, daar is het altijd zo belachelijk warm en die dames maar met kippevel in de klas zitten, hoe krijgen ze het voor elkaar??
 
Draai je server even om?
Als je er 3 naast elkaar zet genoeg ventilatie ?
Zoek anders even een plaatje op internet van een short sleeve en print hem uit?
Moet ik je nou echt ALLES uitleggen? :D
 
BramHoogkamer zei:
Draai je server even om?
Als je er 3 naast elkaar zet genoeg ventilatie ?
Zoek anders even een plaatje op internet van een short sleeve en print hem uit?
Moet ik je nou echt ALLES uitleggen? :D

De serverruimte is 20,8 graden. :p
 
En maar klagen over zweten....niet toevallig aan de Tren?
Ik heb middagje vrij,maar denk dat het hier binnen warmer is dan bij jou!
Vind het overigens niet erg hoor,had eerder genoeg van die grijze massa boven m,n hoofd in plaats van erin. :o
Eindelijk zomer!!
 
En vrij gekregen omdat de stroomtoevoer vandaag niet gegerandeerd kon worden. Zo maar eens gaan trainen.
 
EricR zei:
En vrij gekregen omdat de stroomtoevoer vandaag niet gegerandeerd kon worden. Zo maar eens gaan trainen.

En hoe precies heb je nu vanochtend de generator gesabotteerd dan?
 
BramHoogkamer zei:
En maar klagen over zweten....niet toevallig aan de Tren?
Ik heb middagje vrij,maar denk dat het hier binnen warmer is dan bij jou!
Vind het overigens niet erg hoor,had eerder genoeg van die grijze massa boven m,n hoofd in plaats van erin. :o
Eindelijk zomer!!

Er is inderdaad iemand onder ons aan de Tren. Over klagende zeurkousen gesproken...

Bah ja lange broeken sucken idd maar korte broeken zien zo dom uit in een collegezaal. Hoewel ik er nu thuis toch een aan heb en ik moet zeggen, dat ziet er een stuk beter uit dan die verrekte 30cm melkwitte kuiten van het Jan Modaal volk.

En dát beste mensen, de langs dravende hobbelende tietjes en minderwaardige ecto's, dat maakt de ellende goed. *hoofd afveegt*

Enne Jeeee?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:kiss:
 
Back
Naar boven