MuscleMeat

J-TECH is the ****ing BEST!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kennut niet
 
Ben jij dat op die foto elmar :D :D :D
 
Originally posted by Elmar
Kennut niet

So...dan zou ik je oogies maar eens openen. Je kan het hier zelfs op het board aanschaffen in de supplementen shop!
 
J-Tech sucks echt Big Time ;) daarom heb ik maar 3 emmers in de garage staan :D :D :D
 
J-tech is een verdeler van producten. Of ze al dan niet de beste zijn hangt louter en alleen af van welke merken ze in huis nemen en hun service.

Met Biotest en Muscletech maak je alleszins geen indruk. All hype and no gains. Maar ze verkopen wel goed aan een jong beinvloedbaar publiek. Of Jtech goed is of niet hangt ervan af of ze zouden doen wat ze me destijds verteld hebben en de echte players binnenhalen zoals ergopharm, molecular en avantlabs.

Maar ja, die kerel van J-tech had me ook beloofd dat ze mn onderzoek zouden steunen ... niet dus.

(Voor de duidelijkheid ik spreek hier over J-tech als geheel, niet enkel J-tech Nederland. Ik ben er zeker van dat Robin heel goeie service levert)
 
Maakt J-tech dan zelf geen producten aan? Dus ze plakken enkel hun sticker op de pot???
 
Dat doen andere firma's ook niet hoor, die kopen ook de eiwitten en zo in bulk, doen ze in potjes en plakken er een etiketje op. Zeker alle Europese merken : optimum, maximize, allemaal.
 
Ja ok maar er gaat toch eerst een bewerking aan vooraf, het 'ruwe' eiwit gaat toch niet metteen de pot in bedoel ik...
 
Nee, meestal voegen ze er eerst een smaakje aan toe, choco of vanille of zo. Alhoewel dat veel firma's ook dat laten doen.
 
Waarom heeft de ene soort whey van het ene merk dan meer whey isolaat en de andere meer concentraat?
Er is toch wel een kwaliteitsverschil als je bij de betere merken komt mag ik hopen? Misschien niet de europse merken maar toch zeker de amerikaanse merken...
 
Als de ene meer concentraat heeft en de andere meer isolaat dan ligt dat inderdaad aan de firma. Zij bestellen isolaat en concentraat, en de hoeveelheid van elk per pot bepalen ze zelf.

Het kwaliteitverschil tussen twee dezelfde producten (isolaat en isolaat bv) echter, ligt bij de groothandelaar en niet bij de supplementenfirma.
 
Originally posted by admin
Ja ok maar er gaat toch eerst een bewerking aan vooraf, het 'ruwe' eiwit gaat toch niet metteen de pot in bedoel ik...

bij de '100% Whey Exchange Formula' van "Force One" wel...
die heeft een natuurlijke eiwit smaakt, waarvan je al moet barfen als je 't ruikt....

o ja, die multi-vitamine van "Kruidvat" ruikt ook wel raar vinden jullie ook niet? :D
 
Hé Big Cat...je slaat hier nu toch de plank mis maat!! J-Tech maakt zeker weten wel hun eigen producten! Het is niet puur een verdeler. MS-Distribution is het eigenlijk...het hoofdkantoor. Vandaaruit wordt heel veel richting het buitenland gedaan, en proberen ze (we) in vrijwel alle landen van europa een distributie op te zetten. Ze maken producten, ze importeren een ruime 30tal andere merken, en voorzien sportscholen, shops (via distributeurs) van supplementen. Zelf handelen ze het grootste deel vn de eindgebruikers af. (die regelrecht bij hen bestellen)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Robin
Zelf handelen ze het grootste deel vn de eindgebruikers af. (die regelrecht bij hen bestellen)

ja en tegen woekerprijzen maar das een andere discutie
 
woekerprijzen? Leg uit...
 
ik heb het adres van de pot gehaald die je mij hebt toegestuurd en direct bij hun besteld.... ik dacht als ik er een schakel (jij) tussen uit laat, wordt het goedkoper..

dit kan ik iedereen AFRADEN, 1x2750gr whey kwam 20 euro duurder uit. (is idd nu ook op de prijslijst te zien)

moet er nog reclame zijn ? :)
 
Met importtaxen en vervoersonkosten worden die dingen altijd duurder. Dat ligt niet aan hen, maar aan onze wetten.
 
Originally posted by austin
ik heb het adres van de pot gehaald die je mij hebt toegestuurd en direct bij hun besteld.... ik dacht als ik er een schakel (jij) tussen uit laat, wordt het goedkoper..

dit kan ik iedereen AFRADEN, 1x2750gr whey kwam 20 euro duurder uit. (is idd nu ook op de prijslijst te zien)

moet er nog reclame zijn ? :)

Wat ben jij stom zeg...dat heb ik nog gezegt!! :finger:
 
Back
Naar boven