MuscleMeat

j-tech witte producten? (1 bezoeker)

Zijn J-tech supplmenten goed?

  • ja

    Stemmen: 7 87,5%
  • nee

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal stemmers
    8

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Vanmiddag naar een zaak geweest waar ze ook supplementen verkopen. Toen ik vroeg achter de producten van J-tech vertelde die persoon dat zij vooral een groothandel waren en dat hun eigen productlijn kwalitatief slecht was.... wat is hiervan waar?
Getuigenissen mogen gerust!
 
Oh-ow! Ik voorzie een heftige discussie...
Dit is namelijk J-Tech land. Helaas heb ik er nog niets van gebruikt dus zou ik het niet weten. Veel supplementen van versch. merken komen toch van dezelfde fabrieken, dus of er zoveel verschil is betwijfel ik.
 
Discussie kan geen kwaad, toch? het is een discussieforum, niet? Ik weet het echt niet, er zijn zoveel merken, en iedereen beweert de beste te zijn...vandaar
 
Whaha, wat een giller!! Ik ben toch wel benieuwd wie die zaak geweest zou zijn. MS-Distribution is niet puur een groothandel, maar verkoop ook wel degelijk producten. En ik denk dat ze meer verkopen dan welke andere shop hier in nederland dan ook! Dat ten eerste. Ten tweede zal degene die jou toegesproken heeft totaal niet weten wat het merk J-Tech inhoud... Ik ga hier verder niet over in discussie, maar kan je 100% garanderen dat ze een topkwaliteit voeren! Dergelijk goed dat het lastig zal zijn een zelfde kwaliteit elders te vinden.
 
Zolang ik amper acne krijg van de j-tech skakes en van andere wel, lijkt mij dit een teken van zuiverheid! heb verder niet veel prod gebruikt om te vergelijken. ik weet alleen dat ze de etiketten altijd scheef plakken :D
 
Is toch normaal? Jij gaat naar een supplementen verkoper die zelf z'n duurste productlijn wil verkopen, waarom zou hij dan goede dingen zeggen over J-tech? Een product dat een goede prijs/kwaliteit biedt. Ik ken ze wel die verkopers, er geen bal verstand van hebben maar wel altijd een mooi praatje klaar om in hun eigen voordeel te werken.
 
Tja T...je moet ze de kost geven. Bij de meeste zullen de oren flapperen als ze namen als Whey isolaatof concentraat horen... ze weten dan het verschil niet eens. Stumpers :D
 
Ik heb diverse merken geprobeerd (eiwit dan),

o.a. mdouble you, weider, performance, een onbekend engels goedje van de fibo en jtech..

Ik persoonlijk vind de whey van jtech super, ook qua smaak, ik vind de tri pro gedoe aardbei smaak niet geweldig smaken en ziet er nogal chemisch uit, maar krijg er geen puist oid. van, lost wel goed op en wees eerlijk, je neemt een eiwitpreparaat niet voor de smaak maar voor de eiwitten..

de prijs is wel zeer gunstig :) kan toch alleen positief zijn over jtech..
 
Hmm, moet ik toch ook eens bestellen dan, ik heb ook vanalles geprobeerd en elk merk heb wel weer voor en nadelen... En natuurlijk de prijs, die valt van Jtech ook wel mee geloof ik :)
Verder nog geen ervaringen met J-Tech gehad, is het proberen wel waard dus zo te lezen :thumb:
 
nu ben ik ook 2 weken bezig met j-tech, crea, whey en wg en het gaat lekker moet ik zeggen, inderdaad geen acne, wat ik een beetje had bij bijv whey van twinlab en ben de 100 kg grens gepasserd daarvoor zat ik nl beetje op een plateau(rond de 96kg) dus volg mij is het wel goede shit!!! en ben er tevreden over, maar punt is dat ikzelf het grootste deel van de groei uit gewone voeding haal en de suppl als extra steuntje in de rug zie,
 
Originally posted by exarchos
nu ben ik ook 2 weken bezig met j-tech, crea, whey en wg en het gaat lekker moet ik zeggen, inderdaad geen acne, wat ik een beetje had bij bijv whey van twinlab en ben de 100 kg grens gepasserd daarvoor zat ik nl beetje op een plateau(rond de 96kg) dus volg mij is het wel goede shit!!! en ben er tevreden over, maar punt is dat ikzelf het grootste deel van de groei uit gewone voeding haal en de suppl als extra steuntje in de rug zie,

Uiteraard, daar zijn supplementen ook voor bedoelt, het is extra, als de basis niet goed is moet je er niet aan beginnen..
 
J-tech spul is goed... verscheidene multi vita's gehad en anti oxydanten en .. eh robin het was nog iets maar ik weet het niet meer...
Alles goed spul!!
 
Ik weet het nog wel :D ... LIV52
 
Als je aan iemand vraagt wat hij van de concurrent vind is natuurlijk de kans groot dat hij negatief begint te praten.
 
concurrent...die winkel verkoopt echt vanalles: twinlab, dymatize, performance, ... die zou dus toch eigenlijk een objectieve mening moeten hebben?
 
Maar verkopen ze J-tech? Indien niet, dan zijn het concurenten van J-tech.
 
dat verkopen ze niet.
woon je in de buurten van a'pen? admin... aan het KJT-theater. Ga eens een praatje slagen en zeg me wat jij van die vent denkt.
 
Originally posted by robrecht10
concurrent...die winkel verkoopt echt vanalles: twinlab, dymatize, performance, ... die zou dus toch eigenlijk een objectieve mening moeten hebben?


Verkoopt hij ook J-tech??
 
Originally posted by robrecht10


Lees net boven je post: NEE:D


??? die postst stonden er net nog niet???

Vaag, maar hij is dus iig WEL een concurrent van J-tech dus.
Alles wat hij heeft zal wel goed zijn en de rest klote ;)
 
Back
Naar boven