XXL Nutrition

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
11.291
Waardering
6.037
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Hier komt een hele lap tekst!

Intro, Waarom een nieuwe log
Zo, Afgelopen week de hele week niet getraind omdat ik last had van mn schouders van het pompen en poseren voor de fotoshoot van de contest.. Ik heb nu een flinke poos een log (http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/j-wheydoetookmees-lief-dagboek-325388/) bijgehouden, paar keer van trainingsschema gewisseld, om blessures heengetraind en nieuwe blessures opgelopen. Mn oude stats weer behaald van mn 19e (zie onder spoiler voor pics)
voorkant-1.jpg

86279676_5_NyGJ.jpg

rugfoto.jpg
Meegedaan met de fotocontest, en hier een re de lijke plaats in gehaald.
Toch jammer dat ik die 2 jaar uit de running heb gelegen door die k*tschouders, anders was ik nu een stuk verder geweest.
Omdat ik het cutten van de contest nu al zat ben (mimimimi boohoo) en ik mezelf graag een stuk groter zie dan ik nu ben, heb ik besloten niet te wachten tot na de zomer om te gaan bulken, maar daar ga ik nu mee beginnen.

Doelen:
Volgens de Katch mcardle berekening is mn onderhoudsbehoefte (moderate inspanning ingevuld, 9.5% vet, en 85 kg) 3150 kcal. Ik ga voorlopig bulken op 3400 kcal per trainingsdag, zaterdag zal ik vanwege werk 4500-5000 aanhouden, en zondag wat lager, 2500 denk ik. Voorlopig even kijken hoe het dan gaat, mocht het te snel of te langzaam gaan dan pas ik dit aan.
Ik weeg nu 85 (binnenkort even wegen op een fatsoenlijke weegschaal, die bij mn sportschool is echt k*t, en mn eigen zie ik de komende twee weken niet), en eind volgende lente eigenlijk 95 wegen. Een kilo per maand, dat moet te doen zijn. Mochten mijn schouders of knie dit op een of andere manier niet aankunnen (waar ik eigenlijk wel wat bang voor ben) dan stel ik dit bij naar 90. Mocht ik de 90 halen, dan wil ik daarna terugcutten naar 90 kg zodat mn vp rond de 6-7-8 ish is op 90kg bw. Weet nog niet hoe ver ik het op wil laten lopen maar het moet niet uit de klauwen lopen.

Gegevens 11 augustus:
gewicht: 85.5kg
vp: 9%
measures: Rechterbiceps 43, Linkerbiceps 42, buik navelhoogte 82, borstomtrek ontspannen 110, rechterquad 60,5 linkerquad 61

op nieuwe meetmomenten zal ik de nieuwe gegevens in deze post toevoegen, zodat mn progressie goed bij te houden is voor mij en mn eventuele volgers mocht ik die krijgen :D

Blessures:
knie voelt momenteel erg bagger, vaak op slot en moe/zeurderig gevoel continue
schouders voelen momenteel wel redelijk. Bepaalde bewegingen moet ik niet maken, maar vandaag borst getraind en geen extra pijn oid.

Van bob k de tip gehad facepulls te doen elke training, en moet zeggen dat het goed voelt.
Verder doe ik momenteel geen squats op aanraden van de fysio, binnenkort weer nieuwe afspraak. VM loopt achter waardoor knieschijf niet goed spoort. Ben benieuwd of dit het hele probleem is maar we gaan het zien. Verder train ik mn schouders he le maal nooit. Toch gezegend met goede schoudergenes dus daar ben ik erg blij mee. Ze zijn niet buiten proportioneel klein.

Supplementen:
Whey (ofc)
marinol omega 3
doctors best glucosamine
dagravit totaal (multivit)
noxipro (oude formule, potje is bijna op :'( gebruik m alleen als ik van plan ben echt te maxen, huiliieee)
assault (pwo, in afwisseling met noxi. Pak overigens lang niet elke training een pwo, ben dr niet afhankelijk van en dat wil ik zo houden)
verder heb ik magnificent en recon staan als post wo, maar smerige zooi, heb t in een half jaar misschien 2x genomen. Domme impulsaankoop.

Training:
maandag UB,
dinsdag LB,
woensdag UB met 1 rugoefening minder en deadlift ipv,
donderdag LB,
en vrijdag weer UB.

pak voor rug 3 oefeningen, voor borst 2, biceps en triceps 1 a 2, benen 3 a 4, kuiten 1 a 2 en buik 2. Ben benieuwd of de intensiteit niet te hoog ligt maar dat gaan we zien.

Deze log:

Om de zoveel tijd zal ik fotos posten, mede zodat jullie kunnen helpen met vetgehalte bij te houden.
Momenteel train ik 5 dagen per week, upper-lower-upper-lower-upper van maandag tot vrijdag. Ik doe NIET aan cardio, niet in de cut en niet in de bulk. Verder neem ik voeding zoals sommigen misschien wel weten niet in die zin serieus dat ik niet eet wat ik niet wil, en wel eet waar ik zin in heb. Toch haal ik in mijn ogen goede resultaten.

Ik ontvang graag alle vormen van kritiek, aanmoediging, reacties, of wat dan ook, want daar kan ik wat mee :)
Ik zal zoals bij mn vorige log mn trainingen in de kleur rood posten, mn voedingsupdates in de kleur groen. Reacties op posts zal ik gewoon in zwart doen. Zo kunnen jullie makkelijk zien wat ik nu uitspook. Door deze log goed bij te houden hoop ik zelf ook fanatiek te blijven wanneer de motivatie af en toe wat wegzakt.
Fotos zal ik ook in mn fototopic plaatsen (http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/terug-weggeweest-306488/)

af en toe een schop onder mn kont stel ik op prijs :D

DAAR GAAN WE
 
Laatst bewerkt:
He hallo

2e pic lijk je wel skinny man, woog je daar srs 85?
 
Haha, heb ik net een abbo op je vorige log, ga je een nieuwe log beginne.
Dan deze ook maar volgen ;)
 
Haha, heb ik net een abbo op je vorige log, ga je een nieuwe log beginne.
Dan deze ook maar volgen ;)

Haha leuk dat je volgt! thanks voor t compliment in andere log :)
 
Update 5 augustus

Warming up: 4 minuten armfiets, en 4 setjes 15 reps facepulls

Pullups hammergrip (vind deze grip het meest comfortabel voor schouders en ellebogen)
10x
1x met 1 arm (rechts, moest even showen :D)
10x +20kg
6x +30kg
4x +40kg
3x +40kg
10x
10x

Lat pulldown
5x100 + 2x100 assist
10x85
10x85
8x55 > 4x65 > 4x75 > 3x85 afmastetje

Low cable row
10x75
7x80
5x85

Fly press
15x12
15x16
12x20
12x22
10x26
10x30

Low cable crossover
15x8
15x10
15x12
6x15
6x15

Triceps pulldown supersetted -met- ez preacher curls
15x20 - 8x30
12x25 - 8x30
10x30 - 8x30
5x35 - 5x30

triceps cable kickdowns
10x8
10x8
8x10
8x10

Daarna even naar strandje geweest en de rijn een keer over gezwommen en weer terug, toch nog wat cardio vandaag:P
 
Laatst bewerkt:
Ik was zeer onder de indruk van je contest shape, dus ik ga je volgen, kerel! Ik hoop dat ik hier veel van kan leren! Succes met het behalen van je doelen! :)

D
 
Succes man! Ik was zowat de stille lezer in je log, maar je shape was/is goed. :)
 
Ik was zeer onder de indruk van je contest shape, dus ik ga je volgen, kerel! Ik hoop dat ik hier veel van kan leren! Succes met het behalen van je doelen! :)

D

Thanks bro! Leuk dat je volgt
 
Update 6 augustus
training:

Vandaag benen en buik gedaan, en een paar stabiliteitsoefeningen voor mn schouders en knieen.
Rustig aan gedaan, absoluut niet gemaxt, maar voelde wel ok.
Warming up: tien minuten goed doortrappen heen gefietst, en 4 minuten crosstrainer

Cable one leg glute press
6x30
6x30
6x30
6x30

VM extentions en facepulls
beide 4 setjes

Leg press
20x170
15x210
15x210
15x210

abductor en adductor supersetted
20x70 en 20x70
20x70 en 20x70
20x70 en 20x70

seated calf extentions
15x160
12x160
12x160
10x160

Planks
2 minuten
2 minuten
2 minuten (pffuuuuu brandennn)

Windshield wipers
14x
12x
10x


---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 18:28 ----------

voeding knal ik dr vanavond op in deze post.
Zal verder in OP nog opschrijven welke supps ik gebruik
 
Laatst bewerkt:
Ga je volgen man! Je eindresultaat was erg goed bij de contest,

Ben vooral benieuwd naar je voedingsschema. Wat doe je voor werk op zaterdag dan dat je een stuk meer eet?
 
Ga je volgen man! Je eindresultaat was erg goed bij de contest,

Ben vooral benieuwd naar je voedingsschema. Wat doe je voor werk op zaterdag dan dat je een stuk meer eet?
Thanks!
helaas dacht de meerderheid daar anders over :(:o
Zaterdag werk ik in de plaatselijke supermarkt van 9-20.30, dus loop flink wat kilometertjes.

en welkom ofc:D
 
In! mooie fysiek goed resultaat op de contest!
 
Back
Naar boven