AndroidHealthClinic

J-Whey doet meer mee > bulken tot 90-95 kg

Bezoekers in dit topic

IMG-20140611-WA0074_zps4cd19fa3.jpg


Hnnngg pomp. Weer even keertje echt goed armen gedaan. Was wel erg korte training though
 
Jeewee doet niet meer mee [emoji33]
 
yoo guise. leef nog maar niet meer zo actief zoals jullie begrijpen :')

Lift ook nog wel srs, en probeer beetje wat meer bezig te zijn met shoots en dergelijke. Onderhand ook beetje voedingsadvies opgezet, en aanstaande donderdagavond een ´college´ geven over bulken en cutten

zal wat pics ter verzachting uploaden hierzo:

armon_zpsff717fa7.jpg

_DSC2984_zpsfb30159e.jpg

frontabs_zpsaa8a420c.jpg
 
Laatst bewerkt:
wat krijg je voor die shoots
 
hoeveel gain je met die shoots











nee maar mirin, toffe pics bruh
 
Vandaag Dennis James in utrecht ontmoet. Was echt belachelijk rustig, dus anderhalf uur met hem staan lullen. Supertof!
 
Jij bent zeer goed in shape en ook goed van jou dat je je niet aan het klassieke bodybuilding dieet houd, chocomelk moet kunnen! Maar vind je hoeveelheid proteïnen wat aan de lagere kant (ik zeg dus niet laag), maar...als het werkt voor jou dan is alles ok!
 
Jij bent zeer goed in shape en ook goed van jou dat je je niet aan het klassieke bodybuilding dieet houd, chocomelk moet kunnen! Maar vind je hoeveelheid proteïnen wat aan de lagere kant (ik zeg dus niet laag), maar...als het werkt voor jou dan is alles ok!

Thanks voor t compliment man!
ik zit in de bulk rond de 2 gr per kg bw. Ben op dit moment aan het cutten, nu zit ik rond de 2,5
 
Back
Naar boven