AndroidHealthClinic

J-Wheydoetookmee's lief dagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic



Wat, die borst/schouders/armen bij een bench van 100?!?

3119_o_zps3506af10.gif


191_zps63e988ed.gif


2vwcl52_zps3f92f532.gif


@TS: sorry, dit heeft helemaal NIETS met het topic te maken
 
Ik volg zelden logjes, maar deze wel. Wel interessant door dat gerammel aan je schouder.

Mooie titel ook :D
 
Ik volg zelden logjes, maar deze wel. Wel interessant door dat gerammel aan je schouder.

Mooie titel ook :D

leuk dat je volgt :) Komende week zal er weinig geupdate worden, even weekje rust, werken en vreten.

Schouders nog steeds om te janken :(
 
i dont get it

Ik had het tegen de persoon die "in" zei, bekijk zijn foto's maar eens. Hij claimt een bench van 100 kilo bij een van de foto's, terwijl zijn upper body development doet uitschijnen dat hij een stuk sterker is.
 
Ik had het tegen de persoon die "in" zei, bekijk zijn foto's maar eens. Hij claimt een bench van 100 kilo bij een van de foto's, terwijl zijn upper body development doet uitschijnen dat hij een stuk sterker is.

Ik ken persoon die in zei, train wel eens met m'neer.
Hij is maar 1 meter 03, moet je niet vergeten he.
 
hoe train jij schouders dan als je blessure hebt?
 
Ik had het tegen de persoon die "in" zei, bekijk zijn foto's maar eens. Hij claimt een bench van 100 kilo bij een van de foto's, terwijl zijn upper body development doet uitschijnen dat hij een stuk sterker is.

:roflol: ja he, ik heb lage stats voor mijn bodyweight...


out btw :mad:
 
Sorry brah, pound for pound ben je sterker dan iedereen hier.

Damn right, wat zijn dat voor een opmerkingen van een of andere vadsigerd. Go be fat somewhere else :p
 
Fu leprechaun, my blog.

Als je fysiek en krachtstats wat boeiender waren zou het wel wat meer over jou gaan ;) Mja vind het wel zielig voor je dus peace out :cool:
 
Als je fysiek en krachtstats wat boeiender waren zou het wel wat meer over jou gaan ;) Mja vind het wel zielig voor je dus peace out :cool:

Geef me drie maanden. Dan ben ik jouw dl voorbij.
 
mirin!

die ook geen cardio trouwens?
 
mirin!

die ook geen cardio trouwens?

Thanks bro!
Cardio doe ik niet nee, in de bulk is dat sowieso niet zo relaxt vind ik want moet je meer eten terwijl t niet nodig is. Misschien dat ik in de cut wat cardio doe, maar daar ben ik nog niet van overtuigd:P

Hoe gaat t bij jou verder?
 
Back
Naar boven