AndroidHealthClinic

J-Wheydoetookmee's lief dagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi logje. Wel verbaast dat je zo weinig eet.

Ik kom amper aan op 3000-3500 cal per dag. en ben bijna 20 kilo lichter. Zie ook net dat ik 1,5 kilo lichter weeg na 3 dagen slecht eten. Hopelijk vooral water gewicht.

thanks. alhoewel ik m de laatste tijd niet update, k*tschouders...
en ik doe overdag verder niet zoveel hha. kom prima gestaag aan op 3300. Ben ook niet in een zware bulk
 
met goede mind muscle controle kan je veel bereiken!

lol is dat weer iets nieuws ofzo?


en jw dat filmpje van je squats zoiets is vragen om problemen man. kussentje uit je nek en gewicht enorm verlagen en fatsoenlijke reps maken.
echt man, als je oefeningen goed uitvoert haal je er 100x meer uit, dat gewicht komt wel. ik hoop dat de uitvoering op je andere oefeningen een stuk beter is.

en dit is niet om je de grond in te boren, dit is een serieus advies ik probeer je te helpen.
 
lol is dat weer iets nieuws ofzo?


en jw dat filmpje van je squats zoiets is vragen om problemen man. kussentje uit je nek en gewicht enorm verlagen en fatsoenlijke reps maken.
echt man, als je oefeningen goed uitvoert haal je er 100x meer uit, dat gewicht komt wel. ik hoop dat de uitvoering op je andere oefeningen een stuk beter is.

en dit is niet om je de grond in te boren, dit is een serieus advies ik probeer je te helpen.

Haha dat k*tfilmpje ook =p.
Was even een keertje maxen als laatste setje, had dr al vier gehad met normaal gewicht goede rom en goede uitvoering.
Let normaal goed op uitvoering, but thanks (k)
 
Afgelopen week flink last van mn onderrug gehad, echt huilie huilie. Gaat echt van k*tweek naar k*tweek, niet echt t loggen waard atm
wel paar nieuwe pics geschoten


IMG-20130317-WA0009_zps523d6d0f.jpg

vacuum_zps78332210.jpg
 
Blijf me verbazen dat je schouders imo nog niet echt uit verhouding zijn ondanks dat je deze niet serieus kunt pakken door je klachten. Hoe flik jij dat gast ?

Massa enough op je rug iig.

Wat is je VP op dit moment, lijkt me aardig droog dit.
 
Ja, ben er zelf ook blij mee, verbaast mij ook eigenlijk. Goed zware rugtrainingen doen het goed bij mij. Zit rond de 11 denk ik
 
Had ik afgelopen twee weken willen doen maar waren beide echt kak. Als maandag alles weer lekker gaat zal opa updates posten.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 22:58 ----------


Welkom
 
Ziek fysiek :roflol: Net effe je pics bekeken..
Blijkbaar sta je altijd kurkdroog? Eet je dan altijd zo clean of heb je dat aan papa te danken?
 
Ziek fysiek :roflol: Net effe je pics bekeken..
Blijkbaar sta je altijd kurkdroog? Eet je dan altijd zo clean of heb je dat aan papa te danken?

Krijg geen eten van mn vader, dus moet op een houtje bijten.

Maar srs, ik zit niet veel boven onderhoud, dus houd mn vp expres binnen de perken
 
Vandaag paar fotos met huisgenoot (Roberto1337) gemaakt.. zitten wel paar goede pics tussen:
Heb btw tape op mn rug ivm vorige week.
2-1_zpscf3f3cd8.jpg

1-1_zpsccbba107.jpg

7_zps70ae500c.jpg

9_zpsbaaf24b6.jpg

3-1_zps69e44e80.jpg

4-1_zps838dbad3.jpg

5_zps3757b252.jpg
 
Laatst bewerkt:
Roberto staat er ook zeker goed bij! Beide stevige fysieken, impressive!
 
Thanks. Gister rugtraining weer redelijk opgepakt na weekje last van mn onderrug. Vanavond benen trainen, ben benieuwd hoe het gaat. Wat last van mn knieen, dus eerst even goed opwarmen.
 
Wil je test niveau wel weten, je let niet eens op je voeding en staat er goed bij terwijl ik 3 jaar bikkel en niet evendroog erbij sta
 
Goede fysieken.
Doe je bepaalde oefeningen voor de vacuum pose?
 
Back
Naar boven