Fitness Seller

ja hoor alweer een... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

evilspock

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2003
Berichten
141
Waardering
0
Hier komt het zoveeste voedings schema :no:

174cm 70 kg vet p tussen 10/15?

07.30 brinta 50 gram met magere melk met whey

08.30 2 volkoren bot. met tonijn (1blik per dag van 150 gram uitgelekt)

10.00 2 volkoren bot. met tonijn

12.00 100 gram gekookte volkoren macaronie

15.00 banaan sinasappelsap plus 70 gram dextro als pre workout

16.00 trainen na de training een whey shake

18.00 100 gram macaronie 200 gram kipfilet (of witte vis)
200 gram groente

21.30 500 gram magere franse kwark (en vergeef me maar ik vind het nog lekker ook haha)


gaarne op of aanmerkingen


:rocker:
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat t voor bulk is?

dan meer vetten, eiwitten en als pre-workout nog eiwitten erbij.
 
70 gr. dextrose als pre-workout?

Denk dat je die beter direct na je training samen met je whey kan pakken. Bovendien is het dan 3 uur geleden dat je voor het laatst gegeten hebt (om 15:00 bedoel ik dan), ik denk dat je dan wel een grotere maaltijd als een banaan en een sinaasappel en 70 gr. dextrose kan pakken!
 
Originally posted by dandyman
Ik neem aan dat t voor bulk is?

dan meer vetten, eiwitten en als pre-workout nog eiwitten erbij.

idd voor de bulk, maar dat wil ik ook niet overdrijven heb geen behoefte aan extra overtollige kilo's dus probeer het zo schoon mogelijk te houden

meer vetten, zoals lijnzaad olie (lees ik hier veel over) of pindakaas?

en voor eiwitten extra whey shake?

thnx,
 
Originally posted by Rob G
70 gr. dextrose als pre-workout?

Denk dat je die beter direct na je training samen met je whey kan pakken. Bovendien is het dan 3 uur geleden dat je voor het laatst gegeten hebt (om 15:00 bedoel ik dan), ik denk dat je dan wel een grotere maaltijd als een banaan en een sinaasappel en 70 gr. dextrose kan pakken!

Ik dacht dat het juist de bedoeling was om dextro voor je training te pakken om je suikerspiegel omhoog te brengen en 1 gram per kg lichaamsgewicht,

wat is nu beter het direct aanvullen na de training of opvoeren voor de training, of misschien 35 gr voor en 35 gr na?

thnx,
 
Pindakaas is ook een goede bron maar lijnzaadolie heeft meer voordelen te biedn waaronder geen verzadigde vetten die pindakaas wel heeft. een eetlepel na je ontbijt en na je laatste maaltijd.

eiwietten proberen toch uit normale voeding te krijgen. kip/kalkoen/tonijn/(kogel)biefstuk/eieren/zuivel/kwark

vorral kwark voor t slapen gaan. heeft langzame afgifte, en zoals ik t bij jou lees met de franse kwark (beeuuhhh) lukt dat wel.

enne niet te laat naar bedje maar dat zit bij wel goed, denk ik.
qua dextrose, na de training anders wordt je alleen maar vet (groot uitgedrukt, maar you get the picture;) )

dextrose zorgt voor een snelle insulinepiek die zodoende ervoor zorgt dat de eiwitten sneller in de spieren worden gepompt. hoop dat ik t zo goed geformuleerd heb, maar hoe dan ook: gelijk NA je training icm whey in een respectievelijke verhouding van 1:2.
 
Aha zit dat zo, wel wederom bedankt voor deze wijsheden
 
probeer wat te afwisselen op je boterhammen.. smaakt ook beter en zo krijg je ook nog wat onverzadigde vetten/koolhydraten binnen.

bv. pindakaas :)
miss een of 2 eitjes erbij in doen. ennuuhh pak gewone kwark ipv franse :) heeft meer eiwitten.

en miss die pot verdelen? smiddags 250 gram en savonds 250 gram.
 
Originally posted by dandyman
Pindakaas is ook een goede bron maar lijnzaadolie heeft meer voordelen te biedn waaronder GEEN verzadigde vetten die pindakaas wel heeft. een eetlepel na je ontbijt en na je laatste maaltijd.

net lijnzaad olie gehaald, maar lees ik op de achterkant
8 % verzadigd??? normaal of.... verder 17% enkelvoudig onverzadigd en 75% onverzadigd waarvan linolzuur 15%, alpha-linolzuur (ala) 58% (schiet mij maar lek zegt me allemaal niets)

merk is ekoland "koudgeperste lijnzaadolie van biologische teelt"
 
Wederom bedankt,
en idd nu stel ik nog alle vragen maar nog ff en ik ga de antwoorden geven:)

:rocker:
 
Back
Naar boven