MuscleMeat

Breaking News Jaap OWNED Life and cooking! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kk, OF het beeld loopt vast, of er is geen geluid..
 
Owned? Carlo doet gewoon mee.
 
Vind het ook erg meevallen.

wel terecht. Ik haat geen enkele BN'er behalve Irene Moors. Met dat kloteprogrammma met die medium die (en hoe kan het ook anders ) een oplichter was. (genverbranderincident) wat ze zelf had geproduceerd. Terwijl een publieke omroep er al achter gekomen was dat die gozer uit zijn nek lulde voordat zij het programma maakte. En daarna schijnheilig lopen doen.

maar ontopic, vond Jaap beter in de talkshow van Knevel&en-die-nadere-goed-gelovige-loser. Doen ze net of geld stinkt. Maar Jaap is wel gek maar ook intelligent en natuurlijk heeft hj schijt omdat hij 1,3 milj heeft gewonnen: (begint bij 10.29)

[Link niet meer beschikbaar]

Prachtig ook hoe Prem keihard moet lachen.
 
Het mooie is dat die kerel ècht gek is. Ik sprak toevallig een oud-huisgenoot van onze eigen echte Jaap. Die is bij die kerel uit huis gegaan, omdat bij bezoek, Jaap standaard met z'n blote tampeloeris door het huis liep te stampen.
 
Laatst bewerkt:
Het mooie is dat die kerel ècht gek is. Ik sprak toevallig een oud-huisgenoot van onze eigen echte Jaap. Die is bij die kerel uit huis gegaan, omdat bij bezoek standaard Jaap met z'n blote tampeloeris door het huis liep te stampen.

:D


Maare overdreven hype man, ik dacht echt: "is dit alles"
 
Nouja... ownen... het kwam nou niet echt onverwachts.

Die Irene wordt ook de hele show flink op stang gejaagd. Je merkt het aan alles, haar gezicht, haar manier van praten tegen hem :roflol:
 
Apejapie heeft last van het zgn ubermensch gevoel,en leeft in de domme illusie dat iedereen die asociale rotgeintjes wat die zelf dan Terror noemt wel leuk vind.
Totdat iemand hem is finaal in elkaar slaat die daar niet van is gediend.
En er zijn geen beveiligers in de buurt om te helpen.
 
Kijk ik soms een ander filmpje???
Niet zoveel aan de hand toch? Ze vragen om terror les.
Jaap laat zien hoe je een tafel omgooit. Carlo doet zelfs mee.
Als Carlo niet had meegedaan was er ook niks gebeurt volgens mij.
 
Maar goed dat hij bijna een miljoen overhoudt, dat terror kneuzengedrag van hem heeft een zeer beperkte houdbaarheidsdatum. Binnen een half jaar weet niemand weer wie Jaap is.
 
Apejapie heeft last van het zgn ubermensch gevoel,en leeft in de domme illusie dat iedereen die asociale rotgeintjes wat die zelf dan Terror noemt wel leuk vind.
Totdat iemand hem is finaal in elkaar slaat die daar niet van is gediend.
En er zijn geen beveiligers in de buurt om te helpen.

Yep, hij vergeet dat er nu geen camera's, boete en/of uitzetting uit het huis volgt als iemand zn geduld verliest :roflol:
 
:roflol:

Wie heeft het net gezien? Wtf, hij gooide gewoon een tafel live op tv ondersteboven! Irene Moors helemaal janken en zielig roepen dat ze naar de brake moesten. :roflol: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk :D
Ik heb d'r niet zien janken hoor.
Vind Irene een vreselijk lekker ding dus als ze gaan janken was had die bolletje koek een paar flinke kletsen gehad.
 
jezus, die gast is echt een mongool en volgens mij heeft ie het zelf niet eens door :/

zielig.
 
jezus, die gast is echt een mongool en volgens mij heeft ie het zelf niet eens door :/

zielig.

Wel een mongool met meer dan 1 mil in ze zak, dus zo zielig is hij toch weer niet.
 
Jaap = zielig, triest, vervelend etc etc ,....

Jammer dat zoiets zendtijd opeist ,... had beter besteed kunnen worden :(
 
Back
Naar boven