AndroidHealthClinic

Breaking News Jaap OWNED Life and cooking!

Bezoekers in dit topic

Hij mocht daarvoor nog even een poging doen om talkshowhost te spelen. Uitermate laag niveau televisie was dat en dat is toch knap als je in een debiel programma als life and cooking zit. Een kind van 4 stelt nog betere vragen dan Jaap.
 
Jaap = zielig, triest, vervelend etc etc ,....

Jammer dat zoiets zendtijd opeist ,... had beter besteed kunnen worden :(

wie kijkt er zondag overdag nou naar tv? geen ene reet te zien
 
wie kijkt er zondag overdag nou naar tv? geen ene reet te zien

??? mensen die dan net wakker worden omdat ze 's ochtends vroeg pas thuis kwamen na het stappen :D

F1 / moto GP??? alles beter dan tering jaap !
 
Z'n hele actie past prima bij het niveau van de Life and Cooking.
Zondagmiddagtelevisie voor mensen met wansmaak.
 
ben net zo lomp geweest om het toch te kijken....wannneer heb jij voor het laatst terror gedaan? wat een mongolenkind
 
een asociaal k*tvarken, dat is het....
 
Wat een huilebalken hierzo, alsof hij echt zo is.
 
nee hij had zat aan de ghb duhhh
 
Gewoon doodzwijgen, maar John zal er wel voor zorgen dat het voorlopig zo blijft. Hopelijk bezwijkt hij op korte termijn aan zijn zwaarlijvigheid.
 
Hmm.. tja als je als tactiek als idioot gaat gedragen met de gouden kooi, dat kan ik nog begrijpen.. Verder, als je uit dat programma bent vind ik wel dat je wel weer bij je gezonde verstand mag komen. Maar hij is neem ik aan irl echt zo, en heeft zo'n grote ego dat hij denkt dat hij gewaardeerd wordt om z'n flauwe grappen.. hij ziet zichzelf gewoon als een held.. Lozer
 
Yep, hij vergeet dat er nu geen camera's, boete en/of uitzetting uit het huis volgt als iemand zn geduld verliest :roflol:

Jij hebt dat filmpje met die neger van laatst toch gezien ? Jaap kan misschien slecht vechten, dat zal best. Maar ik denk dat een goede knal van Jaap toch nog best hard aankomt, als hij z'n gewicht in het spel zet.

Een oom van mij is ook redelijk dik... iets van 140-150 KG bij iets van 1.85... maar wel echt sterk. Als ik daar al een goede knal van zou krijgen ga ik gestrekt, laat staan van een dikzak van rond de 200 kilo :eek:
 
Jij hebt dat filmpje met die neger van laatst toch gezien ? Jaap kan misschien slecht vechten, dat zal best. Maar ik denk dat een goede knal van Jaap toch nog best hard aankomt, als hij z'n gewicht in het spel zet.

Een oom van mij is ook redelijk dik... iets van 140-150 KG bij iets van 1.85... maar wel echt sterk. Als ik daar al een goede knal van zou krijgen ga ik gestrekt, laat staan van een dikzak van rond de 200 kilo :eek:

ik denk dat de meeste mensen onder de 90 kg idd wel neergaan van een klap van die bolle
 
ik denk dat de meeste mensen onder de 90 kg idd wel neergaan van een klap van die bolle
:roflol: die gast kan je niet eens slaan, z'n armen zijn neit langer dan die dikke buik van m.
 
neergaan van zoon bolle.als je het goed doet heeft ie geen kans uit te halen...1 misser van um en hij is buiten adem..leef je uit.
 
"waarrom verpesten jullie mijn show" :roflol:

precies mijn nivo van humor, hoe lager/platter/grover hoe beter :D
 
Back
Naar boven