XXL Nutrition

Breaking News Jaap wint de Kooi!

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Zo! En nou wegwezen ! :D
 
Had dit niet verwacht, maar toch wel een terechte winnaar. Hij heeft het spel goed gespeeld.
 
Ik gun het die dikke van harte...smoelwerk van Brian was ook geweldig om te zien hahahahaha
 
jaap ownde gewoon brian met zn speech
 
Jaap For Life
 
Heerlijk! Wat een winnaar, vanaf het begin was hij mijn favoriet. Ben erg blij dat hij gewonnen heeft! Nu is het wachten op 'Terror-Jaap TV' via internet! :D
 
Fat ass mofo.
 
Betah! Ik gunde het hem meer dan Brian.
 
gelukkig, is dat k*tprogramma eindelijk ook eens afgelopen.
 
Haha Brian en huup tegen elkaar uitgespeeld en JAAP wint, hij heeft het spel begrepen!
 
****ed up, vies goor varken.
 
****ed up, vies goor varken.

Inderdaad, wie gunt dat beest nou zoveel poen? Uitblinker in vunzig gedrag, geeft wel het niveau van het programma weer.
 
Wie dan Eric? Brian? Agressief menneke die niks klaar krijgt als hij buiten de kooi staat. Huub? Das pas een domme gast? Amanda? :roflol:

Er had er eigenlijk maar een mogen winnen van me en dat was Lieke, maar die was er niet meer. Jaap heeft spelletje goed gespeeld.
 
Inderdaad, wie gunt dat beest nou zoveel poen? Uitblinker in vunzig gedrag, geeft wel het niveau van het programma weer.
Misschien draagt het bij dat Jaap heeft vermeld 50% van zijn winstbedrag over te maken aan goede doelen.
 
Misschien draagt het bij dat Jaap heeft vermeld 50% van zijn winstbedrag over te maken aan goede doelen.

Dat zou ik ook roepen om meer kans te maken op de overwinning. Die gast lijkt me nou niet echt een filantroop maar gewoon een egotripper. Anders doe je ook niet mee aan zo'n programma.
 
Wie dan Eric? Brian? Agressief menneke die niks klaar krijgt als hij buiten de kooi staat. Huub? Das pas een domme gast? Amanda? :roflol:

Er had er eigenlijk maar een mogen winnen van me en dat was Lieke, maar die was er niet meer. Jaap heeft spelletje goed gespeeld.

Lieke had van mij ook idd mogen winnen.
 
Had dit niet verwacht, maar toch wel een terechte winnaar. Hij heeft het spel goed gespeeld.

godver, heb et leukere topic gemist... samenvatting?


anyway, who cares about de gouden kooi?
 
Back
Naar boven