MuscleMeat

Breaking News Jaap wint de Kooi!

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 80
  • Weergaven 3K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

En ze kan goed ppen, heb ik begrepen.:D

Dat is toch ook niet zo vreemd als het om een manwijf gaat... bij spuiten en slikken was er toch zo'n test waarbij bleek dat mannen beter konden ppen.. :P
 
RTL cashed natuurlijk niet volledig de SMS of bel-inkomsten, de KNP pakt ook zijn graantje mee.

Denk dat dat wel meevalt. Het overgrote deel gaat gewoon naar RTL.
 
Helemaal mee eens ja. Ben benieuwd hoe oud die smerige papzak wordt, voor ie dat geld op heeft is ie misschien wel bezweken aan een hartaanval.

Uhm.. hij riep gisteren nog 'onbeperkt spareribs' :D
 
Denk dat dat wel meevalt. Het overgrote deel gaat gewoon naar RTL.

Nope, KPN (of een andere provider) pakt zo'n 40%. Belastingdienst pakt 19% btw mee. Kosten voor sorteren stemmen moeten ook nog worden vergoed aan het bedrijf dat daarvoor is aangenomen.

Zoals bij de meeste televotingacties zal 30% resteren voor de omroep en de producent.
 
zijn er gegevens over hoeveel smsen er zijn verstuurd? Dan kunnen we eens kijken over wat voor bedrag het gaat :D
 
Wat heeft z'n gewicht en ranzigheid nou weer mee te maken dat hij het geld niet verdiend? Hij heeft ten eerste het spel goed gespeeld, zat er al die tijd in z'n 1tje (zonder partner) en die staan toch net altijd wat sterker, dus daar ook respect voor. Net of die andere gasten er meer aanspraak op maakte? Huub is een trieste jongen met een grote bek, brian had het opzich nog wel verdiend en amanda heeft zover ik het programma gezien heb niet zoveel gedaan. Dus opzich terechte winnaar in mijn ogen.
 
ik denk dat het zonder partner juist makkelijker is in zo'n spel. Je kan denk ik niemand vertrouwen in zo'n spel.
 
Wat heeft z'n gewicht en ranzigheid nou weer mee te maken dat hij het geld niet verdiend? Hij heeft ten eerste het spel goed gespeeld, zat er al die tijd in z'n 1tje (zonder partner) en die staan toch net altijd wat sterker, dus daar ook respect voor. Net of die andere gasten er meer aanspraak op maakte? Huub is een trieste jongen met een grote bek, brian had het opzich nog wel verdiend en amanda heeft zover ik het programma gezien heb niet zoveel gedaan. Dus opzich terechte winnaar in mijn ogen.

Elke dikzak die het in zn gore kop haalt om zo vaak half naak/naakt rond te lopen als Jaapie.. verdient GEEN geld.
 
Ik vind dat Jaap, Brian en Huub het allemaal wel goed gespeeld hebben. Wie er mee vandoor gaat met het geld boeit me verder geen flikker.
 
Met jaap kon je lachen, brain was te serieus.Ik gun het die dikkert wel.
 
Elke dikzak die het in zn gore kop haalt om zo vaak half naak/naakt rond te lopen als Jaapie.. verdient GEEN geld.

Dont hate the fatman because he has more fat then you.
 
en die villa wint hij die ook? of hadden ze dat nu geschrapt ??
 
en die villa wint hij die ook? of hadden ze dat nu geschrapt ??
Nee die villa winnen ze niet, in het contract stond dat als het programma binnen 2 jaar ten einde loopt ze alleen geld winnen en geen villa!
 
Wat is de Kooi?
 
toch wel lache als je oud-klasgenootje en maatje zoiets wint :p
jaapie gaat het groots vieren zei ie...party at his place:banana:
 
wel raar dat je een week lang kon stemmen en in de laatste 5 min haalt jaap brian nog in na 3 , 4 % minder
 
TV is doorgestoken kaart!! Klopt toch geen hout van dat Jaap die Brian in 5 minuten inhaalt. Ik geloof er ie geval geen biet van.
 
Volgens mij is die Jaap gewoon voor de Gouden Kooi benaderd om zich "terror" enzo te gedragen, puur voor de kijkcijfers die zijn de pan uit gestegen sinds dat hij erin zit, en misschien was het al van tevoren bekend dat hij zou winnen, maakt niet uit, ik gun het hem, de rest had ik het absoluut niet gegund.
 
Back
Naar boven