XXL Nutrition

Breaking News Jaap wint de Kooi! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, wie gunt dat beest nou zoveel poen? Uitblinker in vunzig gedrag, geeft wel het niveau van het programma weer.

Helemaal mee eens ja. Ben benieuwd hoe oud die smerige papzak wordt, voor ie dat geld op heeft is ie misschien wel bezweken aan een hartaanval.

Had liever Brian zien winnen.
 
Komkom, niet zo zuur Eric, Jaapie is an artist. :D

Oh verder boeit me dat programma weinig maar dat zo'n figuur wint zegt genoeg over het publiek dat op hem stemt. Ook al speelt die Jaap zijn rol natuurlijk perfect als het dit oplevert. Zo gestoord mogelijk doen en je bent rijk, het blijft knap.
 
Absoluut TOP dat Jaap het toch gewonnen heeft. Gunde het die schijnheilige mooiweer praters Brian en Amanda absoluut niet.



inzet gouden kooi: 10.000euro

prijzengeld Jaap: 1.375.000euro

gezicht van Brian omdat hij zonder geld naar huis gaat : PRICELESS!
 
Absoluut TOP dat Jaap het toch gewonnen heeft. Gunde het die schijnheilige mooiweer praters Brian en Amanda absoluut niet.



inzet gouden kooi: 10.000euro

prijzengeld Jaap: 1.375.000euro

gezicht van Brian omdat hij zonder geld naar huis gaat : PRICELESS!

Dikke fatsige flikker die er met 1,375 miljoen vandoor gaat, nee dat is alles.:rolleyes:
 
Dikke fatsige flikker die er met 1,375 miljoen vandoor gaat, nee dat is alles.:rolleyes:
In mijn ogen nog altijd nog 1,375 miljoen keer beter als dat womanbeater Brian er mee weg zou gaan
 
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf."

:rolleyes:
 
In mijn ogen nog altijd nog 1,375 miljoen keer beter als dat womanbeater Brian er mee weg zou gaan
Daar zijn de meningen over verdeeld ;)

Maar ik hoorde dat er alleen op jaap al iets van 2 miljoen keer was gestemd. Ff snelle rekensom: 2.000.000 x 0,60ct (per stem) = 1.200.000 euro verdiend alleen aan de stemmen voor jaap. En dan werd er nog bijna evenveel op Brian gestemd en nog zeker de helft zoveel op Huub en Amanda. Lekker cashen voor RTL!
 
Haha, 1,35 miljoen geven aan een fatguy zonder discipline.

Over een paar jaar is hij dood na een hartaanval.
 
Daar zijn de meningen over verdeeld ;)

Maar ik hoorde dat er alleen op jaap al iets van 2 miljoen keer was gestemd. Ff snelle rekensom: 2.000.000 x 0,60ct (per stem) = 1.200.000 euro verdiend alleen aan de stemmen voor jaap. En dan werd er nog bijna evenveel op Brian gestemd en nog zeker de helft zoveel op Huub en Amanda. Lekker cashen voor RTL!

RTL cashed natuurlijk niet volledig de SMS of bel-inkomsten, de KNP pakt ook zijn graantje mee.
 
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf."
OMFG! :roflol:
 
RTL cashed natuurlijk niet volledig de SMS of bel-inkomsten, de KNP pakt ook zijn graantje mee.
Uiteraard! Maar er gaat iniedergeval veel geld in om..
 
De gouden kooi deel 2.. dat komt er ook aan. Persoonlijk zou ik er niet in willen zitten. Je hele leven op t.v., alle spelletjes die gespeeld worden. Uiteraard is het geld bedrag leuk, maar weegt voor mij niet op tegen het verblijf.
 
Misschien moet ik dat huis in.. dan breekt alle hel los.
 
Zullen we meiscream en Gorill0r opgeven voor deel 2? :D
 
De gouden kooi deel 2.. dat komt er ook aan. Persoonlijk zou ik er niet in willen zitten. Je hele leven op t.v., alle spelletjes die gespeeld worden. Uiteraard is het geld bedrag leuk, maar weegt voor mij niet op tegen het verblijf.
Daarbij is de kans dat je de finale haalt én die wint natuurlijk klein.
 
Dat zou ik ook roepen om meer kans te maken op de overwinning. Die gast lijkt me nou niet echt een filantroop maar gewoon een egotripper. Anders doe je ook niet mee aan zo'n programma.

En inderdaad, Jaap riep maar wat. Het goede doel is Jaap zelf :

Om stemmen te winnen had Jaap aangekondigd de helft van het geld te willen schenken aan goede doelen. Tijdens de persconferentie na de uitzending bleek echter dat er werkelijk niets is wat het lijkt in De Gouden Kooi. "Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf."

http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2008/05/huub_verlaat_gouden_kooi.html

Dubbele bypass kan hij in ieder geval wel betalen nu.
 
Jesaja in de kooi! :roflol: Kunnen we eindelijk die beestachtige trainingen 24u pd volgen. :D
 
Back
Naar boven