MuscleMeat

Jaar later trainen.

Bezoekers in dit topic

Jaa wel iets anders. Maar heb vaak na 3 dagen dat ik terug val en weer op gezonde eet. Eet denk ik veel te veel.
 
Jaa denk beetje het zelfde eigelijk.
Download “fatsecret” app en track alles wat je eet. Training en voeding gaan hand in hand, doe je een vd 2 niet correct dan heeft het allemaal geen zin.
 
Kan je gewoon 1 x in de week avondje drinken? Heeft toch niet echt invloed op je lichaam op je rustdag bevoorbeeld
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Kan je gewoon 1 x in de week avondje drinken? Heeft toch niet echt invloed op je lichaam op je rustdag bevoorbeeld
Nee zou je niet moeten doen, alcohol is een zeer toxische harddrug, zeker in grotere hoeveelheden. Het duurt DAGEN voordat je lichaam zich hiervan hersteld heeft.
 
Nee zou je niet moeten doen, alcohol is een zeer toxische harddrug, zeker in grotere hoeveelheden. Het duurt DAGEN voordat je lichaam zich hiervan hersteld heeft.
Een getrainde lever weet wel raad met wat ethanol.
 
Maar veel van die lui op tv zijn super gespierd en zuipen de hele week hoe dan
 
Tell me. Haha
 
Ik ga meteen kijken!
 
Kan je gewoon 1 x in de week avondje drinken? Heeft toch niet echt invloed op je lichaam op je rustdag bevoorbeeld
Zijn ook weer kcal hé ;)
Alcohol is in zijn algemeenheid niet "gezond" te noemen. Af en toe een glaasje kan je prima als hobby sporter doen. Maar het zal zeker niet in je voordeel werken en tel die kcal wel mee.

Een avond doorzuipen is wel wat anders. Komt dat een enkele keer per jaar voor, dan is het te overzien. Maar structureel elke week gaat je tegenwerken.
 
Kan je gewoon 1 x in de week avondje drinken? Heeft toch niet echt invloed op je lichaam op je rustdag bevoorbeeld
Op rustdag maken de kcal niet uit aangezien het je rustdag is dus je lichaam is zo geprogrammeerd dat je deze dag alles kan eten wat je wilt zonder aan te komen. Vandaar dat veel mensen in het weekend rustdag doen zodat ze kunnen zuipen.
 
Op rustdag maken de kcal niet uit aangezien het je rustdag is dus je lichaam is zo geprogrammeerd dat je deze dag alles kan eten wat je wilt zonder aan te komen. Vandaar dat veel mensen in het weekend rustdag doen zodat ze kunnen zuipen.
Bruce Lee Smirk GIF
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Back
Naar boven