AndroidHealthClinic

Jaar later trainen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Belg 24

Cool Novice
Lid geworden
23 jan 2021
Berichten
109
Waardering
39
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
22%
Zien jullie wel verschil jaar verder valt mij behoorlijk tegen naar een jaar. Ben wel 7 a 8 kilo zwaarder hier.
 

Bijlagen

  • IMG_20220121_204433.jpg
    IMG_20220121_204433.jpg
    142,1 KB · Weergaven: 205
Wel voller en wat meer vet.
Heb je je voeding bijgehouden? Voedingsschema?

Hoe train je? Schema? Progressieve overload?

In een jaar (ook al was er corona) had je mogelijk er wel wat meer uit kunnen halen.
 
Train 5 x per week. Eet genoeg eiwitten en gezond Train uur per dag..
 
Train 5 x per week. Eet genoeg eiwitten en gezond Train uur per dag..
Dus je houdt je voeding niet bij?
Gezond eten en genoeg eiwit zegt niets over of je boven of onder onderhoud eet.
Gezien je aanzienlijk bent aangekomen met (zo het lijkt) niet al teveel spieropbouw kan t ook gewoon zijn dag je teveel boven onderhoud eet.

5x trainen zegt ook niets over je schema en progressive overload.
Je kan ook teveel trainen of te licht. Dan zal je ook weinig spieropbouw zien.

Kortom bekijk je training en Voeding eens goed.
 
Hoe hoog zou me vet percentage zijn denk je?
 
Hier is nog een foto voor meer duidelijkheid deze is precies een jaar terug wat denk je daarvan?
 

Bijlagen

  • IMG-20220121-WA0033.jpg
    IMG-20220121-WA0033.jpg
    122,2 KB · Weergaven: 170
Ik vind de progressie zeker niet ondermaats. Je hebt vast veel geleerd in dit eerste jaar, voeding is wel belangrijk. Daar valt dan ook vast nog winst te behalen, maar vooral doorgaan. Het tweede en derde jaar ga je echt meer verschil zien.
 
Je moet niet denken dat je op een jaar een Hulk gaat worden, gewoon realistisch blijven. Plan je voeding en je training en progressie wat beter uit en komt wel goed.
 
En genoeg vetten?
Ca 75-80 gram?

Ga je voeding eens echt bijhouden en ook je training.
Lees hier even mee
Lees post 1 en gebruik de excel van post 2 of een app.
 
Vaak zie je het echte resultaat pas op lager VP.
Progressie is zeker al zichtbaar
Dankje wel fijn te horen dacht ik zelf ook al. Wanneer kan je best beginnen met Cutter? Hoeveel vetpercentage heb ik denk je ongeveer. Of is dat helemaal niet goed in te schatten dank
 
Dankje wel fijn te horen dacht ik zelf ook al. Wanneer kan je best beginnen met Cutter? Hoeveel vetpercentage heb ik denk je ongeveer. Of is dat helemaal niet goed in te schatten dank
Veelal persoonlijke voorkeur. Hoe ver wil je het laten komen (bulk) en hoe diep wil je gaan (cut).
Ik denk dat je nog wel 1-2 maandjes een kleine bulk kan doen en dan een (kleine) cut voor de zomer.

Zou niet te diep cutten als beginner zodat je de jaren nu kan bouwen i.p.v. telkens weer een hoop eraf knalt omdat je per se (heel) droog wilt zijn.
 
Na ander half jaar trainen..
 

Bijlagen

  • IMG_20220429_185930.jpg
    IMG_20220429_185930.jpg
    107,4 KB · Weergaven: 100
Laatst bewerkt:
Gaat al beter? Wat heb je de afgelopen maanden veranderd?
 
Jaa heb een kracht station bij gekocht, trainde hier voor alleen met dumbells bankdrukken en Square.
 
Jaa denk beetje het zelfde eigelijk.
 
Dus je hebt er niets van op gestoken
 
Back
Naar boven