AndroidHealthClinic

Jaar progressie

Bezoekers in dit topic

Maar waarom 2x per dag cardio en IF?

Kijk als je het fijn vind moet je het zeker doen, maar als je PT gelooft dat het bijzondere 'extra' voordelen geeft moet hij het volgende sticky even lezen: https://forum.bodybuilding.nl/topics/metabolisme-aankomen-en-afvallen.394572/

Toen ik dit gelezen had konden hier alle bijzondere bro-science de deur uit, helemaal nadat ik de sources ook nog eens gelezen had. De shit die we onszelf wijsmaken en die voedingsdeskundigen (waaronder PT's) ook gewoon gebruiken is belachelijk en dat allemaal om de fouten niet bij onszelf te zoeken. Dit laatste is dan even een aanname en als ik ongelijk heb over de PT dan is het meer een beklag in het algemeen vanuit mijn eigen ervaring ;)

Bedankt voor je reactie.
IF was echt puur bedoeld om te kijken of dit wel voor mij werkte om af te vallen, voel me er alleen niet heel fijn bij dus wil dit niet blijven doen.
Daarnaast is mij altijd verteld dat cardio op een nuchtere maag de vetverbranding meer stimuleert.
2x per dag cardio en krachttraining is puur om een energie tekort te creëren. Kracht training natuurlijk standaard, de cardio voor de energie tekort
 
Op 2400cal met 1x cardio en KT per dag viel je niet af? Dat je nu 2x cardio doet? Vind dat wel extreem zeker met jouw lengte en gewicht. Weeg je alles af? En hou je ook alles bij zoals olijfolie etc? Zie namelijk dat je dingen als zalm en rijst eet. Daarnaast zou ik ook dingen in de gaten als buikomtrek, foto’s, kledingmaat.

Ter vergelijking, ik ben 1.83m en ca. 74kg en val af op 2000cal met krachttraining 6x per week en 1 a 2 keer per week een cardiosessie van 30-45min. Ben over juli en augustus zo’n 4 kilo afgevallen. Echter, niet alleen mijn gewicht is omlaag, heb op mijn buik enkele cm’s verloren en mijn riem is een gaatje strakker dan begin juli.
 
Bedankt voor je reactie.
IF was echt puur bedoeld om te kijken of dit wel voor mij werkte om af te vallen, voel me er alleen niet heel fijn bij dus wil dit niet blijven doen.
Daarnaast is mij altijd verteld dat cardio op een nuchtere maag de vetverbranding meer stimuleert.
2x per dag cardio en krachttraining is puur om een energie tekort te creëren. Kracht training natuurlijk standaard, de cardio voor de energie tekort

IF werkt voor sommigen perfect om maar 8 uur aan eten te denken en daardoor makkelijker af te vallen. Dat is puur tussen de oren, maar dat maakt het voor sommigen dus enorm effectief als dat nou net het probleem is ;)

Dit word in het sticky uitgelegd en ook het sporten op nuchtere maag. Er is geen beduidend verschil word uitgelegd, behalve dat je prestaties op nuchtere maag minder kunnen zijn, wat ook weer erg logisch is.

Onderzoek wat voor jou de beste stap is (meer sport, minder kcal of kritischer tracken) en succes!
 
Wat zegt de spiegel ?
 
Goedemiddag Ijzervreters,

Even een vraag, ik heb voor de zekerheid mijn testesteron laten prikken.
Die is 7.99, ben 31 jaar oud.

Hoe interupteren jullie deze waarde?
 
Goedemiddag Ijzervreters,

Even een vraag, ik heb voor de zekerheid mijn testesteron laten prikken.
Die is 7.99, ben 31 jaar oud.

Hoe interupteren jullie deze waarde?
laag
 
Welk advies en interpretatie kreeg je zelf mee over de waardes?

Kan je ons voorzien van meer informatie?
- wat je op weekbasis eet
- je trainingsschema en cardio
- gewicht & lengte atm

En wat je PT’er je allemaal mee heeft gegeven qua tools om af te vallen? Wat heeft hij allemaal geprobeerd? Wat werkte wel en wat niet? Welke data moet je bijhouden zodat je weet dat je wel/niet afvalt? Probeer zoveel mogelijk informatie te geven, hoe meer je typt hoe meer wij kunnen helpen
 
Back
Naar boven