XXL Nutrition

Jaartje getraind

Bezoekers in dit topic

Dingo013

Novice
Lid geworden
30 mei 2021
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
72kg
Vetpercentage
17%
Bovenste fotos 3 maanden getraind
Onderste fotos 8 maanden getraind
Naturel

Ik heb alleen op mijn eiwitten zitten letten niet op mijn kcal dat wil ik wel gaan doen ik ben 173cm weeg 73kg mijn doel is 80kg met zo min mogelijk vet helemaal droog hoeft niet

Leeftijd: 20

Mijn training schema

Ma: borst, tricep
Di: rug, biceps
Wo: benen, schouders
Do: borst, tricep
Vr: rug, biceps
Za: rust
Zo: benen, schouders

Bench: 100kg
Deadlift: 140kg
Squat: 120kg

Ik zoek naar tips om mijn voedings schema te upgraden op het moment volg ik niet echt een streng dieet ik let alleen op de eiwitten

Ik heb moeite met eten

Graag zou ik een paar tips willen hoe ik aan die calorieën kan komen

Het is mijn ("droom!!!") om net zo groot als jay cutler te worden

Alle tips zijn welkom, kritiek ook.
 
Laatst bewerkt:
Graag zou ik een paar tips willen hoe ik aan die calorieën kan komen

Het is mijn ("droom!!!") om net zo groot als jay cutler te worden
Hoop dat je goeie ouders hebt uitgekozen & en niet vies bent van een injectie als hij je voorbeeld is haha:p
Ik vind het zelf ook moeilijk om aan me calorieën te komen dus wat voor mij enorm helpt is 1L volle melk per dag.
En ik zorg dat ik altijd nootjes in me tas & bij de computer heb voor zo nu en dan wat te pakken.
 
Wat eet je nu?
En lees hier even
Post 1 leesvoer
Post 2 gebruik de excel
 
Laatst bewerkt:
Wat eet je nu?
En lees hier even
Post 1 leesvoer
Post 2 gebruik de excel
Als ik wakker word 4 eieren met een weight gainer shake
Omega3 capsule
Vitamine capsule

Na het trainen eiwitshake
500mg quark
1 Banaan

Op werk eet ik meestal
Rijst broccoli, bonen kipfilet met garnalen
 
Ik adviseer om de app myfitnesspal even te downloaden. Daar staan alle producten exact in en die app berekent ook voor je hoeveel kcal je moet eten. Alleen de verhouding eiwit/vet/koolhydraten is zelf altijd even puzzelen. Doorgaans 2 gram eiwit en 1 gram vet per kg lichaamsgewicht en de rest aanvullen met koolhydraten.

Ik denk trouwens dat je goede genetics hebt als ik die foto’s zo zie.
 
Ik adviseer om de app myfitnesspal even te downloaden. Daar staan alle producten exact in en die app berekent ook voor je hoeveel kcal je moet eten. Alleen de verhouding eiwit/vet/koolhydraten is zelf altijd even puzzelen. Doorgaans 2 gram eiwit en 1 gram vet per kg lichaamsgewicht en de rest aanvullen met koolhydraten.

Ik denk trouwens dat je goede genetics hebt als ik die foto’s zo zie.
idd voor 8 maand best wel goede genetics
 
Hoop dat je goeie ouders hebt uitgekozen & en niet vies bent van een injectie als hij je voorbeeld is haha:p
Ik vind het zelf ook moeilijk om aan me calorieën te komen dus wat voor mij enorm helpt is 1L volle melk per dag.
En ik zorg dat ik altijd nootjes in me tas & bij de computer heb voor zo nu en dan wat te pakken.
Bedankt voor de tips!

Ik drink al rond de 1L melk want in een shake doe ik 500ml melk drink er 2/3 op een dag welke nootjes raad je aan ik heb hier cashewnoten en amandelen liggen
 
Ik adviseer om de app myfitnesspal even te downloaden. Daar staan alle producten exact in en die app berekent ook voor je hoeveel kcal je moet eten. Alleen de verhouding eiwit/vet/koolhydraten is zelf altijd even puzzelen. Doorgaans 2 gram eiwit en 1 gram vet per kg lichaamsgewicht en de rest aanvullen met koolhydraten.

Ik denk trouwens dat je goede genetics hebt als ik die foto’s zo zie.
Bedankt voor de tip!

Ik heb de app gedownload ik ga kijken of het iets is voor mij het ziet er wel handig uit

Uit wat voor voeding kan ik het beste die koolhydraten halen?

Bruin brood? of is er iets anders want ik ben niet zon fan van brood eten
 
Bedankt voor de tips!

Ik drink al rond de 1L melk want in een shake doe ik 500ml melk drink er 2/3 op een dag welke nootjes raad je aan ik heb hier cashewnoten en amandelen liggen
Zelf pak ik altijd cashnewnoten of pistache noten van de markt & pistache is wel kut dat je ze 1 voor 1 moet openmaken, maar zijn wel ziek lekker haha
en zo nu en dan pak ik borrelnootjes en walnoten

Kzou voornamelijk kijken naar wat jij zelf lekker vind.
 
Bedankt voor de tip!

Ik heb de app gedownload ik ga kijken of het iets is voor mij het ziet er wel handig uit

Uit wat voor voeding kan ik het beste die koolhydraten halen?

Bruin brood? of is er iets anders want ik ben niet zon fan van brood eten
Wat jij lekker vindt. Pasta, rijst, aardappelen, wraps, havermout, rijstwafels, snack a jacks, crackers etc
 
Back
Naar boven