MuscleMeat

jaartje trainen

Bezoekers in dit topic

Lost Prophet

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
1.024
Waardering
0
augustus 2005:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

front most muscular (poging):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rear double biceps (poging):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stats:
18 jaar
1m80/69kg (vetpercentage weet ik niet maar tamelijk hoog)
ietsje langer als een jaar training (2x per week)

graag commentaar aub :)
 
twizzle2711 zei:
je benen train je die niet ??

jawel :)
mijn gewicht bedriegt, ik ben dun gebouwd maar de verhoudingen kloppen wel :p
ik train mijn benen al even lang als de rest (heb wel maandje in het gips gezeten) maar doe squat sinds ik op dit forum ben gekomen
 
hoe zit het met je voedingsschema ?
 
wat is die vlek daar int midden van uw nek? onder uw adamsappel.
Deed je op die lame beach foto ook al aan sport?
Ziet der wel goed uit.. Mb eens een foto van je armen van voor gezien..
 
2be4 zei:
hoe zit het met je voedingsschema ?

slecht :(
ben in dat jaar ongeveer 5kg bijgekomen (waarvan meeste sinds ik dit forum bezoek), ik probeer momenteel mijn voeding wat aan te passen maar door mijn zeer varieerende eetlust heb ik wat moeite. Ik ga er zeker nog werk van maken

@venetian: iedereen maakt altijd een opmerking van die vlek :p
ik weet niet welk een vlek het is, ik heb die al ettelijke jaren en is PERFECT in het midden geplaatst
heel vroeger nog turnen gedaan en wat basketbal maar de laatste 4 jaar weinig gedaan behalve tamelijk veel werken
zal later mss nog een foto maken van front biceps
 
Lost Prophet zei:
slecht :(
ben in dat jaar ongeveer 5kg bijgekomen (waarvan meeste sinds ik dit forum bezoek), ik probeer momenteel mijn voeding wat aan te passen maar door mijn zeer varieerende eetlust heb ik wat moeite. Ik ga er zeker nog werk van maken

@venetian: iedereen maakt altijd een opmerking van die vlek :p
ik weet niet welk een vlek het is, ik heb die al ettelijke jaren en is PERFECT in het midden geplaatst
heel vroeger nog turnen gedaan en wat basketbal maar de laatste 4 jaar weinig gedaan behalve tamelijk veel werken
zal later mss nog een foto maken van front biceps

supplementen (supps) hoeft niet. Multi Vitamines (multis) Vitamine C en eventueel Calcium + Glucosaminen (Davitamon) zijn toch echt wel verplicht. Daarnaast goed en gezond eten (Brinta 2 ons groenten 2 stuks fruit). Let meer op je voeding en maak je in 3 maanden de rest van hetjaar goed ...
succes
 
vetpercentage hoog?? Schat het toch op zo'n 12%. Lijkt me toch niet zo heel hoog
 
er ligt toch een aardig laagje vet op mijn buik en als je mijn schouders bekijkt in de rear double biceps zie je niet echt veel definitie

@admiraal: thx :)
 
ha, je hebt echt niet vele hoor. laagje vet is te verwaarlozen, is net iets meer als mij denk ik zo, helemaal niet hoog dus.

maar goeie progressie hoor
 
Goede progressie, de basis is er. Ik ben zelf 1.83 en ben in mijn eerste jaar trainen van 72 naar 82 kilo gegaan met een gelijk vetpercentage. Dus, eten tot je er bij neervalt, dan komt die extra massa vanzelf
 
Is die bovenste foto trouwens in Oostenrijk gemaakt?
 
CitizenDildo zei:
Is die bovenste foto trouwens in Oostenrijk gemaakt?

Is in Italië, meer van Lugano (zeer dicht bij grens van Zwitserland).
 
Goed bezig ;)
Vetpercentage is niet hoog dus daar hoef je niet mee in te zitten.
De rest is een kwestie van training en tijd. Het komt wel goed.
 
Ziet er absoluut niet uit als 69 kg!
Maar net resultaat man!
 
volges mij train je je onderrug ook niet zo te zien, deadlift of doe hyperextensions ofzo...
 
Redelijk resultaat voor 1 jaar trainen, ga zo door! :)
 
kon wat beter op één jaar imo, maar kan zijn dat je de poses niet goed doet waardoor het minder lijkt.
 
wimmos zei:
kon wat beter op één jaar imo, maar kan zijn dat je de poses niet goed doet waardoor het minder lijkt.

Het kan natuurlijk altijd beter maarja :p
Had ik in het begin al beginnen letten op mijn voeding en ik heb de eerste 6 maand maar 1x per week getraind.
Ik kan maar proberen om er nu nog een beter jaar van te maken! :)
 
Back
Naar boven