MuscleMeat

Jacht op jongeren met "te dure" wagens

Bezoekers in dit topic

Dit is in Amsterdam al lang gaande.

Heb afgelopen 3 jaar in dikke autos door Adam gereden (en dan heb ik het niet over Golf R32 of Audi A5 ofzo)
Dacht dat ik om de havenklap aangehouden zou worden, ben nog NOOIT aangehouden.
1 keer belastingdienst controle fuik ingereden, maar daar keken ze alleen naar openstaande rekeningen volgens mij. Vroegen niet eens wat voor werk ik deed.
Misschien omdat ik blank ben en geen Mocro/Turk lijk?


Rotterdam is wel ECHT erg!
Vriend van me heeft een M6, ziet er wel buitenlands uit, die wordt elke week aangehouden. (ook hij heeft alles EERLIJK verdiend)
 
Gaat idd vooral om hoe je eruit ziet. Ben zelf nog nooit aangehouden, maar zet een jonge turk of mocro in een dikkere auto en ik weet zeker dat hij om de haverklap mag stoppen. Blank zijn heeft zo zijn voordelen haha.
 
Jaloezie.. Wat intresseert het je nou als hij in een dure bak rijd?
Spaar zelf ook eet minder geef minder uit en je hebt ook het zelfde wagen na een aantal maanden..
 
Come AT ME k*tflikken
auto's staan altijd op de naam van iemand anders die het wel cash/rekening zou kunne betalen (BTW NR) inschrijven op Firma , +Omnium verzkering
Anders op mijn giirl haar naam of doodgewoon met de Z platen die ook op mijn naam staan ... Dus

:eyebrow::flipoff:
Had jij jouw (witte) mercredes oid een tijdje geleden niet in de prak gereden?
Zijn die pics hier nog ergens?
 
Jaloezie.. Wat intresseert het je nou als hij in een dure bak rijd?
Spaar zelf ook eet minder geef minder uit en je hebt ook het zelfde wagen na een aantal maanden..

Aantal jaren zul je bedoelen, niet iedereen is CEO van een multinational.
 
Heb afgelopen 3 jaar in dikke autos door Adam gereden (en dan heb ik het niet over Golf R32 of Audi A5 ofzo)
Dacht dat ik om de havenklap aangehouden zou worden, ben nog NOOIT aangehouden.
1 keer belastingdienst controle fuik ingereden, maar daar keken ze alleen naar openstaande rekeningen volgens mij. Vroegen niet eens wat voor werk ik deed.
Misschien omdat ik blank ben en geen Mocro/Turk lijk?


Rotterdam is wel ECHT erg!
Vriend van me heeft een M6, ziet er wel buitenlands uit, die wordt elke week aangehouden. (ook hij heeft alles EERLIJK verdiend)

Iemand controleren hoe iemand aan een auto is gekomen vind ik een goede zaak. Maar eenmaal door de test heen zouden ze eigenlijk een soort database bij moeten houden en niet mensen wekelijks lastig gaan vallen hier mee.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 13:52 ----------

Jaloezie.. Wat intresseert het je nou als hij in een dure bak rijd?
Spaar zelf ook eet minder geef minder uit en je hebt ook het zelfde wagen na een aantal maanden..

Iemand met een uitkering die jij mee betaald verdient zwart nog meer dan jij en zou met die verdiensten veel meer moeten afdragen aan de belasting ipv te krijgen.
Ofwel, 1. zijn dure auto wordt gefinancierd door jou belastingaangifte. 2. Jou aangifte is zo hoog omdat er heel veel geld wordt misgelopen door dit soort mensen wat de belastingbetaler weer mag compenseren.

Het gaat dus niet om het feit dat iemand in een dure auto rijdt, maar wat er de oorzaak en gevolgen van zijn. Jij staat indirect voor zijn auto te werken.
 
Laatst bewerkt:
Come AT ME k*tflikken

auto's staan altijd op de naam van iemand anders die het wel cash/rekening zou kunne betalen (BTW NR) inschrijven op Firma , +Omnium verzkering

Anders op mijn giirl haar naam of doodgewoon met de Z platen die ook op mijn naam staan ... Dus





no disrespect meant, maar is dit niet weer enorm clichébevestigend?



Ik snap echt deze hele hetze niet, als iemand rondrijdt met een dikke bak waarvoor hij gewerkt heeft, goed voor hem! Ik ben blij dat die persoon daar geluk in vindt; maar waarom op iemand anders zijn naam zetten, waarom bvb rondrijden met Z-platen? Wat is er verkeerd met een gewone nummerplaat? Waarom al die constructies altijd?



We weten toch allemaal over wat het gaat? Overlaatst stond in de krant een jongen die 26 was en werkloos, maar wel voor 100,000+ euro auto in de garage



no ****ing way dus dat je daar op een eerlijke manier aangekomen bent... Maar goed, er wordt weer op de tippen van de tenen rond het probleem gelopen.
 
Iemand controleren hoe iemand aan een auto is gekomen vind ik een goede zaak. Maar eenmaal door de test heen zouden ze eigenlijk een soort database bij moeten houden en niet mensen wekelijks lastig gaan vallen hier mee.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 13:52 ----------



Iemand met een uitkering die jij mee betaald verdient zwart nog meer dan jij en zou met die verdiensten veel meer moeten afdragen aan de belasting ipv te krijgen.
Ofwel, 1. zijn dure auto wordt gefinancierd door jou belastingaangifte. 2. Jou aangifte is zo hoog omdat er heel veel geld wordt misgelopen door dit soort mensen wat de belastingbetaler weer mag compenseren.

Het gaat dus niet om het feit dat iemand in een dure auto rijdt, maar wat er de oorzaak en gevolgen van zijn. Jij staat indirect voor zijn auto te werken.


Ik had het over normale mensen en geen oplichters. sorry dan!
 
Gaat idd vooral om hoe je eruit ziet. Ben zelf nog nooit aangehouden, maar zet een jonge turk of mocro in een dikkere auto en ik weet zeker dat hij om de haverklap mag stoppen. Blank zijn heeft zo zijn voordelen haha.

Dit bedoelde ik dus in mijn eerdere post ja.
 
Ik reed een keer in een BMW 535D E60 van een vriend van mij, die is fiscaal juridisch adviseur.

En nog geen 6 kilometer later mocht ik al meekomen van de politie :P Ik lijk zowieso buitenlands, mensen denken vaak dat ik turks of oostblokker ben.

Ik heb de politie een compliment gegeven, ik ken zelf 2 jongen (nederlands trouwens) die in de wajong zitten maar wel even in een mooie E46 M3 en een Mercedes 500 SEC en dan denk ik, jij zit van mijn belasting centen op je luie gat.... en in Almere waar ik rij zie ik vaak de dikste mercedessen met jong volk erin. En vaak zie je wel of de bak van papa is of van hunzelf.
 
Zo hoort het, ze leven van onze belastingcenten maar op een of andere miraculeuze manier rijden ze wel in de dikste bmw.
 
en in Almere waar ik rij zie ik vaak de dikste mercedessen met jong volk erin. En vaak zie je wel of de bak van papa is of van hunzelf.

Wellicht hebben ze hem wel met een hele groep samen gekocht (zo'n gekken bestaan ook nog :P)
 
Back
Naar boven