AndroidHealthClinic

Jack 3d getting fat and tanned

Bezoekers in dit topic

Jacked and Jan

Gr Jan
Elite Member
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
4.112
Waardering
2.306
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
H-h-hoi.. ik ben nieuw op dit subforum.

Mijn doelen eind 2016:
-Squat 160 KG
-Bench 115 KG
-Deadlift 180 KG
-Farmers 130 KG per hand



Let the gains begin.
 
Laatst bewerkt:
Nou, succes Jack Daniels. Squats moet zeker te doen zijn.
 
'' sipper ma jack and coke. ''

guess i gotta be IN here. :P

stevige goal man.

zeker die 150-200 deadlift.

mirin home gym met log en farmers.
 
suc7

haha dat is suc6 maar dan 7 ipf 6
 
eDeficit Deadlift
100x5
120x5
130x3
140x3 (3e was fail, zweette de bar zowat uit mijn handen dus losgelaten)
Plates zijn hier 39 cm en de dempers 0,8mm geloof ik.

Bench
70x5
80x3x3
70 5x3 paused

OHP
40x5
50x5
50x7 VPR
55x3 retarded zwaar

Pendlay row
60x6x3 easy

Facepulls

7/10

---------- Toegevoegd om 07:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

Nou, succes Jack Daniels. Squats moet zeker te doen zijn.

Dank u, zou mooi zijn als mijn squat hoger is dan mijn bench.

---------- Toegevoegd om 07:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------

'' sipper ma jack and coke. ''

guess i gotta be IN here. :P

stevige goal man.

zeker die 150-200 deadlift.

mirin home gym met log en farmers.

Coke en nescafe hier:roflol:

Hopelijk maak ik de 200 deadlift waar. Mijn quads lopen achter, heb een hex bar dus het push gedeelte kan ik goed isoleren.
De 150 was ook met 2 cm deficit, moest wel 3-4 sec grinden.

---------- Toegevoegd om 07:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------

suc7

haha dat is suc6 maar dan 7 ipf 6

Good2

---------- Toegevoegd om 07:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:07 ----------

erg diep in hnng

i feel you brah
 
Laatst bewerkt:
I I I I I I Innnnn, succes jongeman.
 
Squats
80x3 vies zwaar
80x5
80x5
85x5
85x3
Zwaar kut, zit nog steeds met een mobiliteitsprobleem. Bij het rekken van mijn quads voel ik alleen mijn rechterbeen. Bij het pushen voelt het net alsof alle kracht van rechts komt. Gisteren mijn heupen gerekt en mijn voet naar buiten gedraaid, zat echt veel spanning. Lijkt net alsof ik een triggerpoint in mijn kuit heb en/of er een baksteen in mijn linker hamstring zit.

Asap low bar squat onder de knie krijgen. Dit is niks. Voor ik op vakantie ga nog even langs de fysio.

Homegym is wel eindelijk af:hedbang::hedbang::hedbang::hedbang:

CR2x2Q.jpg

wehprh.jpg

-Rogue ohio bar
-8x20 KG
-2x10 KG
-10x5 KG
-4x2,5 KG
-2x1 KG
-2x0,5 KG
maxresdefault.jpg

set-50-bb-50kg_1.jpg


---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

I I I I I I Innnnn, succes jongeman.

Woop al bijna meer followers dan de islam, welkom.
 
Bench
60x12
60x20
60x15

OHP
40x8x3

Pendlay row
60x8x3

DB row
40x7x3 (V)PR

Chest press
40x25x2

Deadlift
100x3x3

Face pulls

Goede pomp, morgens strand. Zondag maar eens beginnen met de yoke.
 
Farmers walk
60x25M
70x25M
70x25M
80x20M (fail) draaien gaat iets minder, met grip verder geen problemen

Log press strict
57,5x5x3
60x5 (laatste klein beetje hulp gekregen)
Prima aangezien 10 weken geleden er helemaal geen beweging in zat.

Deadlift
Warm-up
120x3
110x3

Op advies van chick nog ff rustig aandoen en ff zorgen dat alle problemen weg zijn. Quads zijn in verhouding gewoon zwak tov mijn posterior chain, en mijn linker quad is zwakker dan rechts. Hoop dat de hex bar deadlift wat kan helpen. Geen blessure problemen verder, behalve een verbrande rug waardoor ik de yoke niet kon doen. De 110 kg yoke voelt wel licht aan.
 
Log gaat echt goed vooruit, waren solide presses.
Vergeet die front squats ook niet te doen 5x5.

Afstand farmers is wel wat verder is eerder 30m of iets meer.
 
Doelen wat aangepast. Maandje vakantie plus ecto quads die niet in balans zijn.

Bench paused
75x5x5

Deficit deadlift
100x5x5

Dumbell rows
35x8x3

Eten gaat nog steeds kut, abs komen ook al een beetje tevoorschijn.. Laatste rep bij de bench was bijna fail:o
Morgen maar 2 bakken ijs en een family pack ereos naar binnen werken.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Log gaat echt goed vooruit, waren solide presses.
Vergeet die front squats ook niet te doen 5x5.

Afstand farmers is wel wat verder is eerder 30m of iets meer.

Morgen even aan techniek werken. Ben benieuwd:)
 
'' sipper ma jack and coke. ''

guess i gotta be IN here. :P

stevige goal man.

zeker die 150-200 deadlift.

mirin home gym met log en farmers.

Zoals hij zelf in een latere post al aangeeft, hij schiet tekort op zijn quads. Dat geeft een vertekend beeld van hoe sterk zijn posterior chain eigenlijk al is. Zodra zijn quads bijtrekken zal je ook zijn deadlift echt een enorme vlucht zien nemen.
 
Morgen even aan techniek werken. Ben benieuwd:)
Je hebt er de schoenen voor, daar kan het niet aan liggen.
Zoals hij zelf in een latere post al aangeeft, hij schiet tekort op zijn quads. Dat geeft een vertekend beeld van hoe sterk zijn posterior chain eigenlijk al is. Zodra zijn quads bijtrekken zal je ook zijn deadlift echt een enorme vlucht zien nemen.
He daar ben ik het best mee eens.
 
Succes man :thumb:
 
Zoals hij zelf in een latere post al aangeeft, hij schiet tekort op zijn quads. Dat geeft een vertekend beeld van hoe sterk zijn posterior chain eigenlijk al is. Zodra zijn quads bijtrekken zal je ook zijn deadlift echt een enorme vlucht zien nemen.

Yup, linkerkant is minder ontwikkeld en ik heb op de squat al 7-8 maanden geen PR gezet (en amper progressie gemaakt). Had een lange tijd geen deadlifts gedaan en toen opeens +30 KG gepakt in 2 weken.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------


thx:]

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Je hebt er de schoenen voor, daar kan het niet aan liggen.

Ben van plan beide schoenen te proberen. Paused squats op de powerlift 2.0 zijn misschien iets te diep:roflol:
 
Krachtstats zien er gewoon in verhouding uit. Tegenwoordig wil iedereen maar een spiergroep aanwijzen als verklaring waarom iets "zwak" of uit verhouding zou zijn. Hoe relevant is dat nou werkelijk? En zeker op je huidige niveau (dat bedoel ik niet lullig)? Gewoon sterker worden in squats (daar zijn genoeg manieren voor), dan gaan de spiergroepen die je nodig hebt voor jouw squat vorm ook mee. Zorg eerst eens richting de 2-2,5xBW squat te gaan voor je je druk maakt om zulke dingen, overanalyseren is een dikke dooddoener.
 
Er is niks mis met zijn kracht verhoudingen maar aan je reactie te lezen weet je blijkbaar weinig van de geschiedenis van Daniel. Ruben en ik hebben hem zien liften en de afgelopen maanden is hij technisch enorm vooruit gegaan.
Hij lift pas relatief kort en had al een aardig blessure verleden (vlgs mij nu nog wat last van). Nu blind focussen op zoveel mogelijk gewicht te verplaatsen is imo niet wijs. Eerst een solide en gezonde basis bouwen, sterke core en zijn spierbalans herstellen (ook focus op hypertrofie).
 
Gaat goed dus als ik de reacties zo lees, lekker bezig man :D

Gaat zo door
 
Er is niks mis met zijn kracht verhoudingen maar aan je reactie te lezen weet je blijkbaar weinig van de geschiedenis van Daniel. Ruben en ik hebben hem zien liften en de afgelopen maanden is hij technisch enorm vooruit gegaan.
Hij lift pas relatief kort en had al een aardig blessure verleden (vlgs mij nu nog wat last van). Nu blind focussen op zoveel mogelijk gewicht te verplaatsen is imo niet wijs. Eerst een solide en gezonde basis bouwen, sterke core en zijn spierbalans herstellen (ook focus op hypertrofie).

Ik zeg ook niet dat hij nu een sprint moet trekken en zo snel mogelijk gewicht moet toevoegen. Ik zeg dat hij gewoon zijn squat sterker moet maken, dan pak je die drie punten die jij noemt allemaal mee. Als je squat sterker wordt, worden de benodigde spieren sterker. Je kan er best wat leg extensions bij doen als aanvulling (net als overige assistance), maar om nu al te zeggen dat hij zich moet gaan focussen op quads omdat die zogenaamd zwak zijn is gewoon overdreven. Alles is gewoon nog zwak, niet 1 spiergroep.

Maar hij moet het zelf verder weten, het is alleen zonde om geen progessie te boeken omdat even altijd veranderd in een paar weken, daarna een paar maanden, dan een paar jaar. Vervolgens realiseer je je na 3 jaar dat je 20 kilo op je squat hebt geplakt omdat je afgeleid was door randzaken.
 
Back
Naar boven