XXL Nutrition

Jack vd Steen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rob G zei:
Brutez trained ook bij Jack in zijn gym. En Frenkpie, Benchmarc, Offensive, BigKelvin, ik zelf en nog wat niet-actieve leden trainen bij de gym van zijn broer.
:thumbs: okeej dan.. gezellig clubje dus..
 
Chemical zei:
hehehehe mooie bodies alleen waarom altijd die vreselijke foute kleding mensen !!!???

Agree on that...jakkes bah.


Je kan beter een rood wit trainingspak aan bijvoorbeeld :P (geintje)
 
inderdaad lekkere familie!
als je van de steen heet dan word je zoiezo al HUGE :D
 
acidreign zei:
lol kijk je nooit naar het nieuws dan? :)

Was zijn huid op het nieuws dan, daar doelde ik nml op???
 
HUGE !!!
vette aders
 
Rob G zei:
Brutez trained ook bij Jack in zijn gym. En Frenkpie, Benchmarc, Offensive, BigKelvin, ik zelf en nog wat niet-actieve leden trainen bij de gym van zijn broer.

en ik train ook bij Jack :D
 
Rob G zei:
Brutez trained ook bij Jack in zijn gym. En Frenkpie, Benchmarc, Offensive, BigKelvin, ik zelf en nog wat niet-actieve leden trainen bij de gym van zijn broer.

Damn, hebben zeker je dbb shirt gezien :cool:
 
Jah was gisteren in het 8 uur nieuws. Er is een groepje jongeren gesignaleerd wat nogal wat overlast veroorzaakt omdat zij lopen te zeuren over de huid van Jack. Naar alle waarschijnlijkheid hebben zij nog nooit eerder een gozert gezien die gortdroog staat en denken zij dat je dan een babyhuidje hebt of zo...?
 
Vman zei:
die huid ziet ernie uit man, lijkt wel op Joesjtsjenko met die kop.


Inderdaad G, zo'n domme opmerking zie je zelden. Zo ziet iedereen z'n huid er uit als er geen vet en vocht onder zit. Je zou je haast afvragen wat onze vman op een bodybuildingboard doet.
 
HAHAHA, zekers Brutez, je hebt DAMN!!! gelijk :roflol: . Onnozele mensen die zoiets uitkramen over de huid van Jack. Die man was toen (en nog) een beest. Respect voor hem.
 
hallo
gaat het wel over de huid van jack???? ik denk eerder van die gast links van jack die heeft wel een mottig gezicht... klopt toch...
gr twan
 
ja mooie he als je z.n lichaam hebt afz rebecca het nichtje van jack en frits :p
 
Back
Naar boven