AndroidHealthClinic

Jack vd Steen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutez

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
7.359
Waardering
54
Hier 2 Foto's van Jack van de Steen. Deze foto's komen uit 1998. In 2000 Is
Jack Wereldkampioen geworden bij de Masters in New Zeeland. Daar was hij 6
kg zwaarder en nog iets droger dan op deze foto's.


Jack vd Steen en Ed van Amsterdam

kXP5z-XN9OKG4MX5LIj4tROwQc69JxCD.jpeg



Een Duitser samen met Jack

kXP5z-XN9OKG4MX5LIj4tROwQc69JxCD.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit, ook erg droog.
 
Tering wat is die kerel huge man, toffe pics bro. Je kan wel zien dat het de familie vd Steen in het bloed zit!! Edje heeft wat last van gyno zie ik.

In de Flex stond altijd in de binnenzijde vd kaft een foto van hem bij de masters in New Zeeland ofzo. Daar stond hij er zeer goed op!
 
check die veins 's op die kerel :cool:
 
die huid ziet ernie uit man, lijkt wel op Joesjtsjenko met die kop.
 
ik kom zelf ook bij jack die ziet er ongeloofelijk goed uit en nu nog steeds en hij is al 50. Hij kan zow het podium weer op zow goed.

Respect voor Jack
 
Vman zei:
die huid ziet ernie uit man, lijkt wel op Joesjtsjenko met die kop.

Wat is er mis mee dan?? Gewoon Nederlands praten aub.
 
Huge MOFO!!! Zeker goede genen die familie v.d steen, Frits is ook goed huge, ben benieuwd hoe hij r uit ziet bij 4%. En idd wat gyno bij Ed!
 
Draagt jack op de tweede foto nou ed zijn broek??
 
Damn.. eindelijk pics van Jack.. wát een beest zeg ! :D omg.. Frits is ookal HUGE om te zien :D alleen dan niet zo droog...
 
hehehehe mooie bodies alleen waarom altijd die vreselijke foute kleding mensen !!!???
 
jopiepoekie zei:
Draagt jack op de tweede foto nou ed zijn broek??

HAHAHAHA idd jopie, hij had zich zeker vergist na die zware nacht met ed :D
 
Vasculair!!
 
idd bruut. Had toevallig gister nog een gesprek met een meidje die voor paar jaar terug bij hem in de sportschool had getraint.

@chemical.. vooral fout vind ik die heuptasjes..
 
jack was erg geeerd met het plaatsen van zijn foto,s ik zal zorgen dat ik er nog meer heb dan zal brutes ze wel posten
 
slabek zei:
idd bruut. Had toevallig gister nog een gesprek met een meidje die voor paar jaar terug bij hem in de sportschool had getraint.

@chemical.. vooral fout vind ik die heuptasjes..
Brutez trained ook bij Jack in zijn gym. En Frenkpie, Benchmarc, Offensive, BigKelvin, ik zelf en nog wat niet-actieve leden trainen bij de gym van zijn broer.
 
Back
Naar boven