MuscleMeat

Jack3d bestellen.

Bezoekers in dit topic

88ja

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
201
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Heeft er iemand een betrouwbare buitenlandse site waar ik "de oude" Jack3d kan bestellen?
Dit zou mij een hoop tijd schelen, alvast bedankt.

Heb je enig idee hoe het zit met invoersrechten dikkechris?

Mooie link en mooie prijs ook!

Shipping $30,00 :o

bah het leven is een gok en als je het niet krijgt kun je altijd je geld terug krijgen het is hier niet illegaal een vriend van mij die in noorwegen woont ( ik ook nu ) koopt altijd zijn jack3d in grote hoevelheden en hij krijgt altijd zijn spul

• Topic Starter Topic Starter

Er stond al: alvast bedankt.

Maar nog maals dankjewel

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 13:08 ----------

:lick::lick::lick:

Je zit alleen wel met verzendkosten. Zou mooi zijn als je met een paar anderen potten in kan slaan en die op een adres laat bezorgen. Dan kun je ze in Nederland voor 4 euro per pakket via DHL doorsturen.
Zijn denk ik genoeg DBB'ers die mee zouden willen doen.
Enige waar je dan mee zit is eventuele invoerrechten.

Maandag bestel ik waarschijnlijk.
Kom je er 1 ophalen in bodegraven? Dan wil ik er wel 2 bestellen.

Er stond al: alvast bedankt.

Maar nog maals dankjewel

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 13:08 ----------

Maandag bestel ik waarschijnlijk.
Kom je er 1 ophalen in bodegraven? Dan wil ik er wel 2 bestellen.

Wil anders wel meedoen. :D

Ja ik ook wel, bestel het alvast.. betaal ik je later ,
ik geef wel ff karma zodat je weet dat ik serieus ben..........

Hup en dat worden er 10:D

Ik ook!!:) Maar ophalen in Bodegraven is wel te ver weg voor mij...

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 13:27 ----------

Hehe ja dat was wel te verwachten natuurlijk... Maar ik wil je wel van tevoren betalen inclusief verzendkosten en gedeelde verzendkosten U.S.A.

Ik kom er zondag nog even privé op terug.

Ik zou ook wel willen meedoen eigenlijk.... Zou er ook wel niet om kunnen komen (maar verzenden naar België kost ook maar €5 of €6 dacht ik).

al besteld/binnen gekregen?

Toevallig heb ik het vanochtend geannuleerd. Omdat ze perse een kopie van mijn credit card en paspoort wilden voordat ze gingen verzenden.

Ze deden overigens niet moeilijk met annuleren. (had de bank het gereserveerde deel ook al laten terug halen) maar toch netjes dat ze niet moeilijk deden.

Toevallig heb ik het vanochtend geannuleerd. Omdat ze perse een kopie van mijn credit card en paspoort wilden voordat ze gingen verzenden.

Ze deden overigens niet moeilijk met annuleren. (had de bank het gereserveerde deel ook al laten terug halen) maar toch netjes dat ze niet moeilijk deden.
Nou ja, waar slaat dat nou weer op ?!
geld is geld ...

Inderdaad vond het ook raar. Ben het bij de Rabobank wezen vragen. Die vonden het ook raar en gaven daardoor het advies om het te annuleren.
Aa na ja beter zo dan weet je in ieder geval dat er niks mis kan gaan ,
was misschien te mooi om waar te zijn ;)

blijft gewoon dood zonde dat alles maar op de doping lijst moet of wat voor lijst dan ook :(

Terug
Naar boven