Fitness Seller

Jack3D Micro (new) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu we het over jack3d hebben, ben ik de enigste die bij de oude (dmaa) het gevoel heeft dat ie al binnen enkele minuten begint te werken?

Is wisselend bij mij.
Soms al als ik hem net op heb, soms voel ik pas iets als ik met opwarmsetjes bezig ben, en soms (bijna) helemaal nix.
 
Ik heb het besteld, is inderdaad duur (net zoals Crack). Morgen eerste training met Jack3d Micro, zal dan wel een review schrijven. Heb al een stuk of 5 verschillende pwo's met dmaa gebruikt dus kan mooi vergelijken.
 
Nu we het over jack3d hebben, ben ik de enigste die bij de oude (dmaa) het gevoel heeft dat ie al binnen enkele minuten begint te werken?

Heb ik ook altijd met noxipro.

Als ik het niet gelijk na het eten neem maar tussen maaltijd en inname half uurtje minimaal zit voel ik hem al een minuut na dat ik hem opdrink.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 23:36 ----------

Ik heb het besteld, is inderdaad duur (net zoals Crack). Morgen eerste training met Jack3d Micro, zal dan wel een review schrijven. Heb al een stuk of 5 verschillende pwo's met dmaa gebruikt dus kan mooi vergelijken.

Update even in dit topic met linkje naar je review zodat we het kunnen zien.
 
ben benieuwd hoe deze gaat zijn ivm de normale versie. en idd ze moeten sampels uitdelen
 
Jullie klagen teveel stelletje wijven hier. Het mooie aan Jack3D Micro is dat je er geen crashes van krijgt! top!
 
Ja, maar die crash kwam mede door een van de weinige werkzame stoffen in de oude versie;)
 
Jullie klagen teveel stelletje wijven hier. Het mooie aan Jack3D Micro is dat je er geen crashes van krijgt! top!

Jouw reactie is niet van grote waarde.
Heb je het product zelf ook daadwerkelijk geprobeerd of praat je nu gewoon de omschrijving na?
 
wrm is het uberhaupt duurder als er minder stofjes inzit?
seems legit......
 
Is er ondertussen al een review? Zou er toch allang zijn. En heb zelf nooit last van crashes, alleen beetje moe maar dat is normaal.

Goed drinken tijdens de training, meteen na de training wat dextro pakken en kort erop een shake erin gooien.
 
Jouw reactie is niet van grote waarde.
Heb je het product zelf ook daadwerkelijk geprobeerd of praat je nu gewoon de omschrijving na?

Gebruik het al langer dan een maand. Ik geef toe het is minder krachtig dan de oude Jack3d, maar zoals ik al eerder aangaf: GEEN CRASHES.

Maar dat neemt nog steeds niet weg, dat jullie teveel zeiken...
 
Is DMAA nou al verboden of niet?

Dat was niet zeker toch?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 08:41 ----------

Nu we het over jack3d hebben, ben ik de enigste die bij de oude (dmaa) het gevoel heeft dat ie al binnen enkele minuten begint te werken?


Dit heb ik soms ook idd, erg hinderlijk
 
Is DMAA nou al verboden of niet?

Dat was niet zeker toch?
Zo te zien niet. Bij XXL Nutrition hebben ze nog voldoende supplementen met 1.3DMAA (unleash v3, energize, nox pump)
 
het gaat allemaal om gewenning. vroeger heb ik vaker goede pwo shakes zonder DMAA gehad. de eerste keer dat ik die shit kreeg was in een sample van Crack en ik vond het juist 3 keer niks. Nu is iedereen er aan gewend maar over een tijdje hebben we al weer betere pwo shakes en is iedereen die rommel vergeten.
 
zou het kunnen om bcaa met jack3d micro te mixen? heeft iemand zoiets geprobeerd?
 
Ik mix altijd Eas met de gewone Jack3d, dus veel verschil zal dat niet maken
 
Geen idee of het veel gaat uitmaken (gok van niet), dit zit er in ieder geval in:

Oude Jack3d:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bron

Jack3d micro:

1zx8r9d.jpg

bron
 
Alleen al het feit dat er niet meer de black box warning bij staat zegt toch al wel genoeg over de werking van het nieuwe product.
Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

De reviews verschillen erg tussen goed en slecht dus ik wacht nog af tot een review op DBB.
 
All about 1,3 dim, nu dat weg is geeft het product veel minder effect
 
Back
Naar boven