Fitness Seller

Jack3d originele versie op musclelab.de

Bezoekers in dit topic

TheLordTaketh

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
345
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Muscle lab verkoopt nu al een tijdje terug de originele jack3d met dmaa.

Iemand die me kan uitleggen hoe dit kan , gezien Usp in 2013 de productie heeft stilgelegd? Die zullen toch allemaal vervallen zijn intussen?

Iemand hier die daar een pot van besteld heeft?
 
Namaak met dezelfde ingrediënten? Link?
 
Is gewoon legit oude jack met 1.3DMAA. Ik heb er laatst nog 3 potten besteld en ik ga er hard op.
 
Ik heb destijds Alpha Drive gehad met 1.3 DMAA en dat was zowat de beste pwo die ik ooit heb gehad.

Illegaal of niet, ze werken wel.
 
Deze is hoogst waarschijnlijk niet door usp labs zelf geproduceert, maar wel een erg goeie namaak, er zijn eigenlijk 2 soorten in omloop. Bij de een blijft het drijven zodra je de inhoud van de scoop in t water gooit (zoals ook bij de echte oude jack3d) , ander zinkt het. En bij de een staat er 'r' in het klein rechtsboven usp logo en andere 'tm'. Ben wel benieuwd welke mussclelab verkoopt eigenlijk? Ohja ook een verschil op het label ene versie adviseert 1-3 scoops en andere 1-2.
 
Deze is hoogst waarschijnlijk niet door usp labs zelf geproduceert, maar wel een erg goeie namaak, er zijn eigenlijk 2 soorten in omloop. Bij de een blijft het drijven zodra je de inhoud van de scoop in t water gooit (zoals ook bij de echte oude jack3d) , ander zinkt het. En bij de een staat er 'r' in het klein rechtsboven usp logo en andere 'tm'. Ben wel benieuwd welke mussclelab verkoopt eigenlijk? Ohja ook een verschil op het label ene versie adviseert 1-3 scoops en andere 1-2.
Ik zal als ik zo thuis ben foto's voor je maken. Ben ook wel benieuwd
 
IMG_20180215_224646.jpg
IMG_20180215_224636.jpg
IMG_20180215_224629.jpg
IMG_20180215_224624.jpg
 
Zijn jullie niet bang dat er meer in zit dan alleen DMAA zeker als het om een fake product gaat die ergens op de wereld is geproduceerd? Mis de oude Nox Pump nooit meer zo goede pre workout gevonden, gruwelijk gewon.
 
Zijn jullie niet bang dat er meer in zit dan alleen DMAA zeker als het om een fake product gaat die ergens op de wereld is geproduceerd? Mis de oude Nox Pump nooit meer zo goede pre workout gevonden, gruwelijk gewon.
Nee ik vind dit wel betrouwbare replica's. Of usp er zelf niet achter zit durf ik niet te zeggen, dat weet niemand. Maar dit zijn replica's die wereldwijd door verschillende shops worden verkocht dus zullen wel in orde zijn.
 
Nee ik vind dit wel betrouwbare replica's. Of usp er zelf niet achter zit durf ik niet te zeggen, dat weet niemand. Maar dit zijn replica's die wereldwijd door verschillende shops worden verkocht dus zullen wel in orde zijn.
Zo makkelijk zou ik daar niet van uit gaan. Ik ken ook Nederlandse webshops die hun producten in heel Nederland aan de man brachten en waarbij bleek dat er ook niet exact in zat wat op het label stond. Vaak is er nauwelijks tot geen controle op.
 
Dat is de zelfde als die ik heb, zinkt ook in het water toch? Doet het overigens prima, niks mis mee.
Inderdaad, niks mis mee. Namaak of niet, het doet wat het moet doen.
 
Zo makkelijk zou ik daar niet van uit gaan. Ik ken ook Nederlandse webshops die hun producten in heel Nederland aan de man brachten en waarbij bleek dat er ook niet exact in zat wat op het label stond. Vaak is er nauwelijks tot geen controle op.
Heb je gelijk in, maar je kan ook té argwanend zijn haha, er zullen geen grote afwijkingen of hele gekke dingen in zitten
 
Heb je gelijk in, maar je kan ook té argwanend zijn haha, er zullen geen grote afwijkingen of hele gekke dingen in zitten
Het zal niet de eerste keer zijn dat er amfetamine achtige stoffen naar boven komen indien het getest zou worden (buiten andere troep). Genoeg mensen die niet zonder pre-workout kunnen en het iedere dag nemen.
 
Gezien de verslavende werking van 1.3 zou ik er weg van blijven.
 
De enige die nog officieel dmaa kan gebruiken in zijn supplementen is High Tech pharmaceutical.
Deze Jacked zal dus niet van USP komen. Die zijn al hard aangepakt door de FDA, nadat die soldaat was doodgegaan.
 
Back
Naar boven