MuscleMeat

jack3d (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

smektor

Novice
Lid geworden
11 dec 2012
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
is jack3d een goede shake? ik ben van plan deze ook eens uit te proberen maar wil graag horen van de mensen die deze al hebben gepakt of die goed werkt enzo.
 
Jack3d is geen shake! Maar ik heb hem gisteren gepakt.....moet wel zeggen dat zijn kontje nu wel heel erg pijn doet ;)
 
hahaha ja die is goed zijn kontje :)

Jack 3D is een pre work out booster, iets zoals een redbull of gofast, alleen iets beter.

Persoonlijk vind ik NO Explode nog het beste, maar heb niet elke PWO geprobeerd.

Je moet het wel zelf mixen, maar niet speciaal shaken, gewoon een glas water en de benodigde PWO erin doen en roeren is goed genoeg.
 
ik ben prima te spreken over de oude noxipro (met 1,3dmaa) en over assault!

En lekkere tetten in avatar @ TS
 
Jack3D is een fijne Pre workout booster,
Ongeveer een jaar geleden een verpakking van genuttigd.
Let wel op, als je echt flink wilt gaan knallen zul je de oude versie moeten hebben met 1,3dmaa (Geranium extract).
Fijn duwtje in de rug tijdens je trainen, de eerste paar keer zul je merken dat alles vanzelf gaat.
Gebruik het niet te vaak per week, dit gaat niet ten goede van de tolerantie.
Wat ik nu gebruik is Noxi pro.
Vond denk ik persoonlijk Noxi pro iets beter maar de crush is bij mij iets groter.
 
Jack3D is een fijne Pre workout booster,
Ongeveer een jaar geleden een verpakking van genuttigd.
Let wel op, als je echt flink wilt gaan knallen zul je de oude versie moeten hebben met 1,3dmaa (Geranium extract).
Fijn duwtje in de rug tijdens je trainen, de eerste paar keer zul je merken dat alles vanzelf gaat.
Gebruik het niet te vaak per week, dit gaat niet ten goede van de tolerantie.
Wat ik nu gebruik is Noxi pro.
Vond denk ik persoonlijk Noxi pro iets beter maar de crush is bij mij iets groter.

Waar haal jij noxipro? Op internet is ie niet meer te vinden.
 
Jack3D is een fijne Pre workout booster,
Ongeveer een jaar geleden een verpakking van genuttigd.
Let wel op, als je echt flink wilt gaan knallen zul je de oude versie moeten hebben met 1,3dmaa (Geranium extract).
Fijn duwtje in de rug tijdens je trainen, de eerste paar keer zul je merken dat alles vanzelf gaat.
Gebruik het niet te vaak per week, dit gaat niet ten goede van de tolerantie.
Wat ik nu gebruik is Noxi pro.
Vond denk ik persoonlijk Noxi pro iets beter maar de crush is bij mij iets groter.

Als je echt flink wilt gaan knallen moet je leren trainen zónder die bagger. Klinkt misschien raar maar echt knallen zit niet in n potje maarin je hoofd.
Als jedan echt, op een normale manier te moe bent om te trainen, isdat een mooi moment vooreen rustdagje.
Een crush heb je dan enkel op de sport, niet op de pepmiddelen. Uiteindelijk is het zelfs zo catabool als de pest.
 
Als je echt flink wilt gaan knallen moet je leren trainen zónder die bagger. Klinkt misschien raar maar echt knallen zit niet in n potje maarin je hoofd.
Als jedan echt, op een normale manier te moe bent om te trainen, isdat een mooi moment vooreen rustdagje.
Een crush heb je dan enkel op de sport, niet op de pepmiddelen. Uiteindelijk is het zelfs zo catabool als de pest.

Que?
 

si que no!

Maarre, corisol---> catabool. No comprendre?
Uiteindelijk is trainen zonder effectiever dan met.
Uiteraard maakt het weinig uit als je een keer per maand een pwo pakt maar als je elke training bv jack3d gebruikt, pomp je je lichaam vol stress. Als je goed eet, goed uitrust groei je veel harder.
 
si que no!

Maarre, corisol---> catabool. No comprendre?
Uiteindelijk is trainen zonder effectiever dan met.
Uiteraard maakt het weinig uit als je een keer per maand een pwo pakt maar als je elke training bv jack3d gebruikt, pomp je je lichaam vol stress. Als je goed eet, goed uitrust groei je veel harder.
dafuq man.. waar haal je dat vandaan? jij gelooft zeker ook dat als je langer traint dan een goed uur je ook cortisol aanmaakt en vet katabool wordt?
 
dafuq man.. waar haal je dat vandaan? jij gelooft zeker ook dat als je langer traint dan een goed uur je ook cortisol aanmaakt en vet katabool wordt?

FUARK!! Vandaag anderhalf uur getraind :( Zeker spieren verbrand :( Bye bye gains!
 
FUARK!! Vandaag anderhalf uur getraind :( Zeker spieren verbrand :( Bye bye gains!

JA! kap dr maar mee voor deze maand dan. Volgende maand opnieuw proberen.
 
is gewoon een goede pre-workout, helaas is er nu enkel nog Jack3d Micro
 
Iemand nog jack 3d kopen?
Bij mij in de stad heeft een winkel een paar pallets ingekocht en verkopen ze nog gewoon. Prijs is wel goed omhoog gegaan €35 euro. Als iemand intresse heeft wil ik er wel een paar verzenden. Verzend kosten zijn wel voor jou.
 
Back
Naar boven