XXL Nutrition

jaja alweer Ephrdine ( alleen kenners!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
OKee toch ff dubbel checken.

Heb Stackers 2 van NVE. Verder gerbuik ik dat maar 1 keer per jaar 6 weken lang. Neem 2 capsules per dag. En niet op de dagen van me rust zoals zaterdag en zondag. Als je gewoon aan de goede dosis houd van maximaal 3 per dag en 6 tot 8 weken lang moet dat toch geen probleem zijn? Ik lees van die verhalen van dooie dit en hartaanvallen daar. Maar ga er van uit dat dat van die sjaaken zijn die denken 6 is beter dan 3 ( ff figuurlijk ) Hoe denken jullie er verder zelf over? En is een mij dosis en mij periode nou echt zo slecht voor me hart?

Thank You :p
 
efedra is in aangewezen dosis helemaal niet gevaarlijk, dus maak je maar geen zorgen :)
De gevallen die er problemen mee krijgen nemen dosissen waar je echt stom voor moet zijn.
 
@ryu, ik heb zelf tijdens me cut, ong 3 mnd lang eca gebruikt en de laatste 1.5 mnd idd 5 deagen in de week en 3x per dag de max hoevheid, dus 20/200 ec verhouding en ging prima, als je er maar niet overheen gaat
 
Wat dan robin? Werkt perfect bij mij. Heeft goed geholpen en duidelijke resultaten geleverd?
 
Originally posted by Robin
NVE??? :barf:

Het heeft bij mij zeker gewerkt, zowel stacker 2 als 3.
Maar niemand is het zelfde en iedereen reageerd anders op
bepaalde middelen. Maar ik ben er nog nooit ziek van geworden:D
 
Ik heb ook niet gezegt dat het niet werkt. Het gaan om het fabrikaat. Ik vertrouw NVE voor geen meter. Er is in het (korte) verleden zoveel gerotzooid daar (afval producten in de supps, blabla) dat ik er gewoon geen hoge pet meer van op heb. :finger:
 
van welk merk raad je dan aan? of denk je in iedergeval wat beter is?
 
Het merk wat Robin verkoopt natuurlijk :D
 
Originally posted by enrico
efedra is in aangewezen dosis helemaal niet gevaarlijk, dus maak je maar geen zorgen :)
De gevallen die er problemen mee krijgen nemen dosissen waar je echt stom voor moet zijn.

Dat mag je ook niet zeggen. Altijd eerst kijk wat je al aan medicatie neemt en of je geen problemen hebt. Als dat niet het geval is dan is het inderdaad ongevaarlijk.
 
Ik doe soms cardio met de hartslagmeter in de vetverbrandingszone. Als ik voor de training ephedrine genomen heb echter, ligt mijn hartslag aanzienlijk hoger!!! Is dat normaal eigenlijk?
 
nve heeft het wel eens laten afweten met hun aangegeven dosis.

volgende keer een meer betrouwbaar merk kopen.
 
Back
Naar boven