MuscleMeat

Jaja, ik gaat ook pleitos :D

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Morgenochtend ga ik jullie verlaten :D Ik ga naar het rampenoord in Frankrijk, Mimizan (dit plaatsje viel wel mee met het noodweer, las ik net :) )...

Hoop dat ik het beter tref dan die mensen die er van de week zaten.

Ik ga daar lekker golfsurfen en bodyboarden en natuurlijk hopen een gym tegen te komen :D

Mensen, tot over 2 weken!
 
Hey Kale, heel veel plezier m8! Laat die franse chicka's maar eens zien hoe een echte kale nederlandse bikkel r uit ziet! :)

tot over 2 weken, have fun, mzzzzzzzzlslslslslsls!!!
 
KaLe zei:
Morgenochtend ga ik jullie verlaten :D Ik ga naar het rampenoord in Frankrijk, Mimizan (dit plaatsje viel wel mee met het noodweer, las ik net :) )...

Hoop dat ik het beter tref dan die mensen die er van de week zaten.

Ik ga daar lekker golfsurfen en bodyboarden en natuurlijk hopen een gym tegen te komen :D

Mensen, tot over 2 weken!
franse meiden mooiste ter wereld samen met nederlandse en poolse..
enjoy ur self..je ziet er goed uit moet lukken

tip:probeer 's een windsurf board op die golven daar, zeer kicken!!
MaZZoL!
 
Have fun kale!

franse/poolse/nederlandse meiden mooiste ter wereld? lelijk niet, maar dat zijn zeker de drie enige landen waar je bent geweest?! haha....

Smaken verschillen, maar ik noem een aantal andere landen die mij meer zouden kunnen aanspreken; Zweden (voor blond), Engeland (voor iemand die net zoveel bier drinkt), Slavische vrouwen (lijkt me duidelijk) en latino's (of met invloeden uit omgeving). En voor de liefhebber; Thaise vrouwen....

Tjah de wereld heeft zoveel mooie kanten :D
 
Floyd zei:
Have fun kale!

franse/poolse/nederlandse meiden mooiste ter wereld? lelijk niet, maar dat zijn zeker de drie enige landen waar je bent geweest?! haha....

Smaken verschillen, maar ik noem een aantal andere landen die mij meer zouden kunnen aanspreken; Zweden (voor blond), Engeland (voor iemand die net zoveel bier drinkt), Slavische vrouwen (lijkt me duidelijk) en latino's (of met invloeden uit omgeving). En voor de liefhebber; Thaise vrouwen....

Tjah de wereld heeft zoveel mooie kanten :D
uhm nee, niet dat het wat uitmaakt maar ik ben in de USA, Australie, Japan, Sri Lanka, Peru geweest..
je kan dus zeggen dat ik overal wel de dames heb meegemaakt :)

smaken verschillen dan zeker, Zweedsen kan je makkelijk verwarren met Duitse en zijn te sletterig meestal naar mijn smaak..
had je ze moeten zien, mijn afgelopen vakantie in Blanes/Lloret de Mar..oh boy, zo schaars gekleed zie je ze niet vaak..

Engelse meisjes absoluut niet bijzonder..Slavische uiteraard weer wel..
latino's zijn wel redelijk, maar Franse meisjes gaan ervoor, en ja de oosterse look is puur subjectief, je houdt ervan; of niet..

Fransen zijn in mijn opinien de meeste gratievolle dames ter wereld!!
 
USA; hmmmz, daar ben ik nu ook, en je ziet hier af en toe vrouwen, bahbah... echt mooi, om het maar respectvol te zeggen. En Poolse (Oostblok-look) zijn inderdaad ook niet misselijk, maar nadeel vind ik dat die naar mijn mening vaak te bleek zijn (niet allemaal natuurlijk). Ik hou wel van een beetje kleur (gezonde bruine tint, laten we het zo noemen).

En wat betreft engelse vrouwen, haha, dat was uiteraard niet echt serieus bedoelt, mits je echt opzoek bent naar een vrouw die meer bier kan drinken dan jijzelf. Ik ken ze van vakantie, is helaas vaak niet veel nee.

Ik ga over ruim een weekje naar Mallorca, dus hoop daar zo'n Franse vrouw tegen te komen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt.

gr
 
Floyd zei:
Ik ga over ruim een weekje naar Mallorca, dus hoop daar zo'n Franse vrouw tegen te komen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt.

gr

ook al!!!! Mallorca wordt te klein voor 3 leden mannen:)

kale, have fun man..;aat ze maar eens zien wat een brede rug inhoudt:thumb:

pas op dat je je hoofd nie verbrand he:d
 
veel plezier kale
 
Back
Naar boven