XXL Nutrition

Jaja na 1.5 jaar dan eindelijk.......!!!

Bezoekers in dit topic

Mr. B.I.G.

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
2.147
Waardering
6
Ook ik heb nu de 1000 posts bereikt!!! :cool:

Ik weet het vind het zelf ook altijd dom als mensen dit posten maar ik heb er echt heeeeeeeeeeeeeeeeel lang over gedaan!!! :p :D
 
Je hebt er maar 999 pijpslet :D
 
Na 1,5 jaar pas?
 
Haha ja Yzord jij bent gewoon ziek, je zit volgens mij dag en nacht op het board
 
Ja jongen sommige mensen hebben ook nog een leven!!!!







WHAHAH dat uit mijn mond!!! :D
 
S0m30n3 zei:
Haha ja Yzord jij bent gewoon ziek, je zit volgens mij dag en nacht op het board
Mja, met dank aan mijn exbaas, de lul
 
De 1k post zouden hier wat meer op die van andere forums moeten lijken. Maak er een leuk verhaal van. Vertel over je geschiedenis op DBB, knal er wat plaatjes tegenaan en doe een rondje special thnx ofzo. Dan hebben we nog wat aan die "joepie ik heb ... posts bereikt".
 
*denkt diep na wat ik dan zou moeten typen*
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Nee serieus, congratz :)
 
gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd man!
 
MightyDuck zei:
Jij bent er pas een maand wh00t :eek:

En je bent nog een klikker ook :D
Leg uit? Of zegt het woord freelance je wat?
 
dr. Gonzo zei:
De 1k post zouden hier wat meer op die van andere forums moeten lijken. Maak er een leuk verhaal van. Vertel over je geschiedenis op DBB, knal er wat plaatjes tegenaan en doe een rondje special thnx ofzo. Dan hebben we nog wat aan die "joepie ik heb ... posts bereikt".


:rolleyes: Neuh geen zin in!!! :D
 
Yzord zei:
Leg uit? Of zegt het woord freelance je wat?

Karmaklikker ;) dat verklaard die gigantische hoeveelheid posts en karma in zo'n korte tijd :cool:
 
Mr. B.I.G. zei:
Ook ik heb nu de 1000 posts bereikt!!! :cool:

Ik weet het vind het zelf ook altijd dom als mensen dit posten maar ik heb er echt heeeeeeeeeeeeeeeeel lang over gedaan!!! :p :D

En jij bent? ???
 
Hadden we die gast niet al een tijdje geleden geband wegens homo erotische spam aan leden?
 
*Dani doet de wave* Geweldig, echt! :p
 
oooohh ik weet nog precies hoe ik me voelde :P congratz kerel keep it up je hebt mijn leven veranderd met je geestverrijkende en verruimende informatieve posts :D
 
Back
Naar boven