- Waardering
- 4.124
Sorry mijn fout. Zie dat het bericht van facebook komt. 100% waar dus. Thanks voor het checken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry mijn fout. Zie dat het bericht van facebook komt. 100% waar dus. Thanks voor het checken.
Heb op feesboek gestaan.Sorry mijn fout. Zie dat het bericht van facebook komt. 100% waar dus. Thanks voor het checken.
Wel een officiële wedstrijd. Met aangepaste regels. Dus tja... voor mij gewoon weer een cash grab.het was een officiële wedstrijd. Dus het zal niet een rigged fight zijn geweest. Omdat je er ook op kon wedden zou het wetelijk niet toegestaan zijn.
Ik vind het ook echt diep triest man maar zo zie je maar wat die influencers voor elkaar krijgen ongelofelijk.Die Jake is nu al wel enkele jaren aan het trainen, hij is dan ook een bokser. Maar hij vecht gewoon nooit op eigen niveau.
De enige winnaars in dit gevecht zijn diegene die er aan verdiend hebben. Goed voor de entertainment, dieptepunt voor de sport.
En waar komt dat geld vandaan om dit mogelijk te maken?Ik vind het ook echt diep triest man maar zo zie je maar wat die influencers voor elkaar krijgen ongelofelijk.
Ik heb niet eens gekekenEn waar komt dat geld vandaan om dit mogelijk te maken?
Van jou die kijkt, dus al keur je het af je draagt zelf je steentje bij.
Ja ik vind hem ook een kneusjeMike is wat mij betreft de morele winnaar.
Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik bevooroordeeld ben: ik vind Jake Paul een lul.
Van de gemiddelde pauper ja. Hier op dbb ligt dat wel iets hoger hoor. 😌Kan zeggen wat je wilt van die Jake Paul, maar marketing hoeft niemand hem te leren. Als je van 1 potje knokken 40m verdiend dan is dat ook doordat je dat waard bent.
Men haat vaak op wat men zelf niet heeft. Ben zelf ook geen voorstander van dit soort gevechten, maar de wereld vraagt erom en daarom word dit met regelmaat gedaan. We leven in een tijdperk waar diegene met de meeste invloed vrijwel alles kan bepalen en niet diegene die gelijk heeft. Denk oa ook aan onlyfans, waar de meest simpele poes haar tet*en even laat zien en maandelijks ons jaarsalaris daarmee binnenhaalt.
Daar heb je ook een puntKan zeggen wat je wilt van die Jake Paul, maar marketing hoeft niemand hem te leren. Als je van 1 potje knokken 40m verdiend dan is dat ook doordat je dat waard bent.
Men haat vaak op wat men zelf niet heeft. Ben zelf ook geen voorstander van dit soort gevechten, maar de wereld vraagt erom en daarom word dit met regelmaat gedaan. We leven in een tijdperk waar diegene met de meeste invloed vrijwel alles kan bepalen en niet diegene die gelijk heeft. Denk oa ook aan onlyfans, waar de meest simpele poes haar tet*en even laat zien en maandelijks ons jaarsalaris daarmee binnenhaalt.
Je kan er op haten maar ze maken wel meer geld dan ons allemaal, ondanks het paupers zijn 🤷♂️Van de gemiddelde pauper ja. Hier op dbb ligt dat wel iets hoger hoor. 😌
Paupers doelde ik op de nl burger 😂Daar heb je ook een punt
Je kan er op haten maar ze maken wel meer geld dan ons allemaal, ondanks het paupers zijn 🤷♂️
Het zegt met over hoe triest een deel van de samenleving is geworden dan over Jake Paul.Kan zeggen wat je wilt van die Jake Paul, maar marketing hoeft niemand hem te leren. Als je van 1 potje knokken 40m verdiend dan is dat ook doordat je dat waard bent.
Kom je daar nu pas achterHet zegt met over hoe triest een deel van de samenleving is geworden dan over Jake Paul.
AK VS camelus in DBB cagematch geef ik geld voorKan zeggen wat je wilt van die Jake Paul, maar marketing hoeft niemand hem te leren. Als je van 1 potje knokken 40m verdiend dan is dat ook doordat je dat waard bent.