AndroidHealthClinic

Jake Paul vs Mike Tyson

Wie wint?

• Jake Paul

Stemmen: 0 0,0%
  • Draw

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    2
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

20 mil voor Tyson en 40 voor paul wat ik er van begrepen had. wel lekker cashen maar was natuurlijk echt een hyped gevecht.
Na 5 jaar kan jake natuurlijk wel wat boksen. Maar ik zie hem zich zelf nooit echt bij een bond aansluiten om zich op te werken in een officiële ranking.
Met een daadwerkelijke gewichtsklasse tegen boksers die het al vanaf hun jeugd doen.
Voornamelijk het minimale prijzengeld zal hem dat niet echt interessant doen vinden.

Taylor tegen Serrano was echt boksen, top partij! Wat Jake doet is stoten, maar lijkt in de verste verte niet op boksen. Wel respect dat hij er zoveel geld mee verdient.

Die Jake is nu al wel enkele jaren aan het trainen, hij is dan ook een bokser. Maar hij vecht gewoon nooit op eigen niveau.
De enige winnaars in dit gevecht zijn diegene die er aan verdiend hebben. Goed voor de entertainment, dieptepunt voor de sport.

• Like
Waarderingen: Ossenkop en RonnReeves
Die Jake is nu al wel enkele jaren aan het trainen, hij is dan ook een bokser. Maar hij vecht gewoon nooit op eigen niveau.
De enige winnaars in dit gevecht zijn diegene die er aan verdiend hebben. Goed voor de entertainment, dieptepunt voor de sport.
Ik vind het ook echt diep triest man maar zo zie je maar wat die influencers voor elkaar krijgen ongelofelijk.

• Like
Waarderingen: Ossenkop en RonnReeves
En dit telde als een professioneel gevecht?

Jordan.png

Ik heb toch niet zoiets van: "Ja, nu neem ik boksen terug serieus!"

• Haha
  • Dislike
Waarderingen: User_1234 en Oom Oli
Mike is wat mij betreft de morele winnaar.

Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik bevooroordeeld ben: ik vind Jake Paul een lul.

• Like
Waarderingen: Bullshark, pineapple1025, RonnReeves en 1 andere persoon
Kan zeggen wat je wilt van die Jake Paul, maar marketing hoeft niemand hem te leren. Als je van 1 potje knokken 40m verdiend dan is dat ook doordat je dat waard bent.

Men haat vaak op wat men zelf niet heeft. Ben zelf ook geen voorstander van dit soort gevechten, maar de wereld vraagt erom en daarom word dit met regelmaat gedaan. We leven in een tijdperk waar diegene met de meeste invloed vrijwel alles kan bepalen en niet diegene die gelijk heeft. Denk oa ook aan onlyfans, waar de meest simpele poes haar tet*en even laat zien en maandelijks ons jaarsalaris daarmee binnenhaalt.

• Like
Waarderingen: Sanca Saxon
Kan zeggen wat je wilt van die Jake Paul, maar marketing hoeft niemand hem te leren. Als je van 1 potje knokken 40m verdiend dan is dat ook doordat je dat waard bent.

Men haat vaak op wat men zelf niet heeft. Ben zelf ook geen voorstander van dit soort gevechten, maar de wereld vraagt erom en daarom word dit met regelmaat gedaan. We leven in een tijdperk waar diegene met de meeste invloed vrijwel alles kan bepalen en niet diegene die gelijk heeft. Denk oa ook aan onlyfans, waar de meest simpele poes haar tet*en even laat zien en maandelijks ons jaarsalaris daarmee binnenhaalt.
Van de gemiddelde pauper ja. Hier op dbb ligt dat wel iets hoger hoor. 😌

• Haha
Waarderingen: Portonia1, Steks en The Hoff

Daar heb je ook een punt

Van de gemiddelde pauper ja. Hier op dbb ligt dat wel iets hoger hoor. 😌
Je kan er op haten maar ze maken wel meer geld dan ons allemaal, ondanks het paupers zijn 🤷‍♂️

Het zegt met over hoe triest een deel van de samenleving is geworden dan over Jake Paul.

• Like
Waarderingen: Portonia1, RonnReeves en RicoR

AK VS camelus in DBB cagematch geef ik geld voor

Terug
Naar boven