Fitness Seller

Jake Paul vs Mike Tyson

Wie wint?

• Jake Paul

Stemmen: 0 0,0%
  • Draw

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    2
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Het zegt met over hoe triest een deel van de samenleving is geworden dan over Jake Paul.
Ja klopt.

Jake Paul vind ik nog steeds een sukkel. Maar Jake kent mij niet, denk ik... dus die miljoenen zullen het wel goed maken.
Mikey heeft ook goed geboerd, gun hem de centjes wel, de kleine vette pitbull.

Maar het publiek was teleurgesteld, Netflix had storing. Ze hebben gekregen wat je ze gunt. En hopelijk geen herhalingen van dit soort shows.

• Like
Waarderingen: RicoR
  • Haha
Waarderingen: bodybuilding.nl
Het lijkt tevens alsof Tyson meermaals op zijn handschoen bijt. Uit het verleden weten wij dat hij bijt zodra hij gefrustreerd raakt. Zal hij gefrustreerd zijn geweest dat hij Paul niet KO mocht slaan volgens het contract? Ik weet het niet, maar het moge duidelijk zijn dat Tyson in vergelijking met opgedoken filmpjes van zijn training voorafgaand aan dit gevecht aanzienlijk minder fanatiek was en meerdere keren stoten inhield.

• Like
Waarderingen: WLB, Mentat en Steks
Vind het wel beter dat Mike gewoon dollars heeft genomen, zou het erger vinden moest hij legitiem hebben verloren van die bloated rat.
Hoewel dit niet echt thuis hoort in een boks ring, voor toneel bestaat WWE.

• Like
Waarderingen: RicoR
Tyson is een legend maar hij is oud geworden en niet meer scherp. Was goed te zien in zijn voetenwerk. Gwn een cash grab match. Echt niks aan.

Beter gwn UFC kijken. Jon Jones dat is pas een vechter.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Derksen
  • Haha
Waarderingen: Ossenkop

Beide heren verbannen uit de bokssport

Voor 24 dagen wel te verstaan :laugh:
Het is standaard om na een profwedstrijd x aantal dagen geschorst te worden.

kijk: https://x.com/tonybellew/status/1857653008047222962?s=46&t=y-gXav0qHGk1g929yoz6Sg

• Like
Waarderingen: CerebralGains
Het zegt met over hoe triest een deel van de samenleving is geworden dan over Jake Paul.

Ik zie dit soort partijen als een uitstapje van de echte vechtsport. Andere doelgroep, triest dat die doelgroep wel veel groter is dan de échte vechters van niveau.
Het is zelfs niet meer weg te denken, Conor was de eerste die binnen liep, Ngannou is onlangs binnen gelopen.

Slimme zet van Jake Paul om meteen Conor te noemen, is een van de enige denkbare overgebleven die veel cash oplevert. Maar heel dom als dit in mma zal plaatsvinden. Waarom niet in boksen, ze hebben er beide geschiedenis in.

Ik denk wel dat er een markt is voor bekende (oud)mma vechters om op k1 regels tegen elkaar te gaan knokken, is net wat meer spektakel dan boksen. Conor vs Jake Paul op die regels zou veel leuker zijn dan op mma regels.

Terug
Naar boven