- Waardering
- 0
Een oude vriend van mij kan het duidelijk niet verkroppen dat ik groter ben dan hem.
Als ik het plaatselijke café binnestap zit hij er dikwijls achter den toog met glas sterken drank en een sigaret.
Dan begint (zoals altijd) te vertellen over iemand die hij kent, die ongeloofelijk groot is.
Die kerel traint pas 1 jaar en is al 3x groter dan ik.
Ik laat het allemaal aan mij voorbijgaan, ik vind het leuk dat mensen
jaloers zijn, dit stimuleert me om nog groter te worden, zodat ze nog
meer jaloers zijn.
Het valt me meer en meer op dat mensen spontaan met zulke verhalen
afkomen.
Dat hun broer die 1 jaar aan fitness doet 2x breder is dan ik.
Enige positieve reacties over mijn figuur, dat kunnen ze niet over hun lippen krijgen.
Het ergste van al is, als je dan die kerel ziet, dat het een magere pipo is van 60kg.
Zijn er nog mensen die dit ervaren?
Ps: ik wil hierbij niet opscheppen dat ik groot ben, ik ben zeker niet groot, maar ook niet klein.
Als ik het plaatselijke café binnestap zit hij er dikwijls achter den toog met glas sterken drank en een sigaret.
Dan begint (zoals altijd) te vertellen over iemand die hij kent, die ongeloofelijk groot is.
Die kerel traint pas 1 jaar en is al 3x groter dan ik.
Ik laat het allemaal aan mij voorbijgaan, ik vind het leuk dat mensen
jaloers zijn, dit stimuleert me om nog groter te worden, zodat ze nog
meer jaloers zijn.
Het valt me meer en meer op dat mensen spontaan met zulke verhalen
afkomen.
Dat hun broer die 1 jaar aan fitness doet 2x breder is dan ik.
Enige positieve reacties over mijn figuur, dat kunnen ze niet over hun lippen krijgen.
Het ergste van al is, als je dan die kerel ziet, dat het een magere pipo is van 60kg.
Zijn er nog mensen die dit ervaren?
Ps: ik wil hierbij niet opscheppen dat ik groot ben, ik ben zeker niet groot, maar ook niet klein.