AndroidHealthClinic

Jaloezie

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Een oude vriend van mij kan het duidelijk niet verkroppen dat ik groter ben dan hem.
Als ik het plaatselijke café binnestap zit hij er dikwijls achter den toog met glas sterken drank en een sigaret.
Dan begint (zoals altijd) te vertellen over iemand die hij kent, die ongeloofelijk groot is.
Die kerel traint pas 1 jaar en is al 3x groter dan ik.
Ik laat het allemaal aan mij voorbijgaan, ik vind het leuk dat mensen
jaloers zijn, dit stimuleert me om nog groter te worden, zodat ze nog
meer jaloers zijn.

Het valt me meer en meer op dat mensen spontaan met zulke verhalen
afkomen.
Dat hun broer die 1 jaar aan fitness doet 2x breder is dan ik.
Enige positieve reacties over mijn figuur, dat kunnen ze niet over hun lippen krijgen.
Het ergste van al is, als je dan die kerel ziet, dat het een magere pipo is van 60kg.

Zijn er nog mensen die dit ervaren?

Ps: ik wil hierbij niet opscheppen dat ik groot ben, ik ben zeker niet groot, maar ook niet klein.

niet dat mensen zeggen dat ze iemand kennen die 1 jaar traint, en 2x zo groot is als ik.

Wel zijn mensen (mannen) om mij heen een beetje jaloers, maken grappen over AS, wat heb je geslikt joh, etc ect.

Maar over het algemeen wel positieve reacties.

Helaas kan ik er nog niet over meepraten.
Misschien moet je eens goed met je vriend praten over zijn jaloezie, dat je ook als klein mannetje begonnen bent enzo, dat zal hem wel oppeppen om beter te gaan trainen/eten om nog groter dan jou te worden :)

DJNRG83 zei:
Helaas kan ik er nog niet over meepraten.
Misschien moet je eens goed met je vriend praten over zijn jaloezie, dat je ook als klein mannetje begonnen bent enzo, dat zal hem wel oppeppen om beter te gaan trainen/eten om nog groter dan jou te worden :)

Mijn viend traint helemaal niet, hij drink , rookt en gebruikt drugs...

ohh.. dan moet je hem overhalen om toch te gaan trainen :D
Anders blijft hij met die jaloezie ziten.

ik kan er niet over meepraten, op t begin heb ik veel positieve reacties gehad over m'n groei van m'n vrienden.

maar verder valt t wel mee m.b.t. opmerkingen over me lichaam. maarja zo opvallend gespierd ben ik ook niet, zeker niet als je mijn lengte hebt.

lijkt me toch juist, als je 1.73, dat je sneller groter lijkt.

Ik heb met best wat mensen getraind die meer aanleg dan ik hadden maar ik ben diegene die altijd door blijft trainen terwijl anderen na een tijdje ermee kappen. Hierdoor ben ik op de lange termijn altijd groter en sterker.

Nee, maar wel mensen die zeggen dat ik dik ben. Wat erger is zijn mensen (lees: meiden) die zo overdreven negatief reageren op wat spiermassa. Ik ga dan niet mensen die niet trainen en dik of juist heel mager zijn afkraken. Iedereen doet maar lekker wat 'ie zelf fijn vind en elk lichaamstype vereist een bepaalde smaak.

Wel jammer dat mensen die je al een poos kent zich anders gedragen omdat je je lichaam actief aan het veranderen bent. Maar bodybuilders zijn oppervlakkig...tuuuurlijk.

Ik zou mezelf afvragen of die vent wel een echte vriend is.

axestream zei:
Ik zou mezelf afvragen of die vent wel een echte vriend is.

Daar had ik nog niet aan gedacht.
Wat ik wel weet is dat ik zo ver mogelijk uit zijn buurt ga blijven,
want elke keer tracht hij me te overhalen om alcohol te drinken enz..,
ik ga in de toekomst uit de café's blijven, ik ben het moe om op die zattepraat te moeten luisteren, en dat ik uiteindelijk moet dreigen met geweld omdat ze zouden stoppen met zagen.

Nee dank u, voortaan ga ik gewoon nog naar de gym, daar is de plaats waar ik thuishoor.

G.

Niet van die verhalen van 2x zo breed enzo. Maten van me(die 1x per week fitnessen) zitten tijdens trainen wel zo van ziet die junk enzo voor de gein. :) Gewoon jaloers dat ik beetje gespierd lichaam heb en hun niet verder komen dan wat aankloten :)

Ik krijg echt alleen maar positieve reacties. Ik heb het eigenlijk al altijd gehad, dat mensen me niet of nauwlijks omlaag durven halen.

Ik zou die vent gewoon recht in z'n gezicht vragen van, Jaloers ofzo??

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven