Fitness Seller

Jamesss's zijn rug 4 jaar terug

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik kwam tot de conclusie dat ik vaak reageer op mensen die fotos uploaden maar zelf nog niks heb laten zien. Ik heb eigenlijk geen goede fotos van mezelf van de afgelopen jaren. Dus ik geef jullie nu een before foto en als ik klaar ben met cutten post ik voor ik begin aan mijn 2de kuur een foto en dan fotos na mijn 2de kuur.

Zoals de titel al zegt dit is mijn rug 4 jaar geleden. Op die foto trainde ik 1 jaar ongeveer en woog ik ergens eind 70 begin 80kg denk ik. Bij een lengte van 1,74. Momenteel weeg ik 107 bij een vergelijkbaar vet%. Rug is ontspannen. Ik liep van de camera af toen iemand die foto maakte.

Be gentle ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
goed frame, zit duidelijk flink werk op .. ben benieuwd na de 2de set foto's
 
Plaatje nu gehost bij Imageshack zou nu geen kruisje moeten geven
 
en hier komt nog 20 kilo bovenop toe maar :D hehe na 1 jaar al beter als 50% van het board denk ik :o
 
Eerlijk is eerlijk ik deed pas 1 jaar aan bodybuilding. Had daarvoor wel 2 jaar Karate gedaan en jaartje kickboxen en was ten tijde van die foto druk aan het KungFu/Wushu'n. Dus ik was al enigzins getraind.
 
Goede traps! Benieuwd naar nieuwe pics ouwe!
 
damn, al redelijk massief
 
volgens mij ben jij een best zieke gast geworden :D
 
Eerlijk is eerlijk ik deed pas 1 jaar aan bodybuilding. Had daarvoor wel 2 jaar Karate gedaan en jaartje kickboxen en was ten tijde van die foto druk aan het KungFu/Wushu'n. Dus ik was al enigzins getraind.

Hoe gaat dat je nu af? Aangezien je een stuk zwaarder bent geworden, hoe zit het met je lenigheid?
 
volgens mij ben jij een best zieke gast geworden :D

Kuch Kuch :kots: Kuch Kuch ..... zoals je ziet ben ik best ziek:p

Hoe gaat dat je nu af? Aangezien je een stuk zwaarder bent geworden, hoe zit het met je lenigheid?

Ik ben 2 jaar terug ongeveer gestopt met alle vechtsporten. Toen ik klaar was met kuren (1,5 maand terug ofzo) vond ik mezelf erg log geworden en wou weer beginnen met vechtsport. Ben toen thuis wat gaan stretchen en wonder boven wonder was ik nog steeds in staat om een split en spagaat te doen. Kostte me wel 20 minuten opwarm tijd terwijl ik hem vroeger koud kon zitten. Maar de lenigheid is er dus nog wel. Of mijn benen zijn zo dik dat ze sneller de grond raken :p
 
Haha, zou ook kunnen ja ... en dat met een gewicht van 107 kg, ben echt benieuwd naar andere foto's!
 
Nice traps daar. Ik ben benieuwd naar de nieuwe pic. 107kg bij 1.74 en laag vet% is erg groot! Komop met die foto's! :D
 
Bedankt voor het enthousiasme allemaal!!!!. NU fotos gaat zeker niet lukken. Ga minimaal eerst 3 weken zonnebanken voor ik fotos laat maken :D. Ja je bent een bodybuilder en je bent dus ijdel :)
 
Ben toen thuis wat gaan stretchen en wonder boven wonder was ik nog steeds in staat om een split en spagaat te doen. Kostte me wel 20 minuten opwarm tijd terwijl ik hem vroeger koud kon zitten. Maar de lenigheid is er dus nog wel. Of mijn benen zijn zo dik dat ze sneller de grond raken :p
Knap dat je het nog kan. :) En nu meer foto's, je gaat ons toch geen 3 weken laten wachten zeker! :p
 
Goed bezig ouwe, lang leve de buffe kabouters... ;)
 
Goed bezig ouwe, lang leve de buffe kabouters... ;)

Ja met 1,74 voel ik me wel vaak een kabouter. Als ik ga stappen zijn zelfs de vrouwtjes langer dan me ;). Maar kwaliteit voor kwantiteit. En ik heb kwaliteti en kwantiteit :p
 
Back
Naar boven