XXL Nutrition

Jamesss's zijn rug 4 jaar terug

Bezoekers in dit topic

Damn ik ben benieuwd naar je nieuwe pics:D
 
Ja met 1,74 voel ik me wel vaak een kabouter. Als ik ga stappen zijn zelfs de vrouwtjes langer dan me ;). Maar kwaliteit voor kwantiteit. En ik heb kwaliteti en kwantiteit :p
Ik ken het bro.. 1,72. Het gaat idd om kwaliteit en kwantiteit, en de breedte doet er nog een schep bovenop.
 
Ik ken het bro.. 1,72. Het gaat idd om kwaliteit en kwantiteit, en de breedte doet er nog een schep bovenop.



Hehe gewoon zorgen dat je kwaltitatiefe kwantiteit hebt! ;)


Huge traps trouwens haha
 
zo'n rug wil ik ook,ben ook nie zo groot 1,76 volgens mij,voor ik begon met trainen woog ik 60 nu 72 al hele verbetering maar kan beter, op naar de 80 en verder :P
 
Nette rug en traps :thumbup:
 
wow nice back wil zeker nieuwe fotos zien nice work
 
waarom zulke oude pics zonder dat je nieuwe hebt??

bannen zeg ik! ;)
 
1,74 met + 100 kg en laag vet %? Broertje van hardgainers misschien? :D:D
 
Volgens mij snoept tie stiekum mee uit HG's snoeptrommel:grumble:

Niet stiekem en niet HumanGrade maar UndergroundLabs :D . Ik heb 1x gesnoept en ga November nog een keer snoepen. Jamm Jamm!!!

Broertje van Hardgainers zie ik als een groot compliment. Maar zijn spiervolwassenheid heb ik nog niet.

EDIT: Nu snap ik hem pas: HG = Hardgainers en niet Humangrade.
 
Laatst bewerkt:
Goed! en nu nog een foto van nu ! ;). Jammer dat je zo klein bent. ( in lengte dan )
 
Zeer dikke rug, Ben benieuwd naar je nieuwe foto's
Je hebt dezelfde lengte als mij, klote he;)
 
Goed! en nu nog een foto van nu ! ;). Jammer dat je zo klein bent. ( in lengte dan )

Waarom is dat jammer? Voor bodybuilding is het ideaal naar mijn mening.
 
precies benchmarc
 
Jammer dat je zo klein bent. ( in lengte dan )

Alsof je daarvoor kunt kiezen. IMO dus een beetje overbodig te vermelden. ;) Ja, ik voel me aangesproken met mijn 1.69..
 
Back
Naar boven