Fitness Seller

Jamesss's zijn rug 4 jaar terug (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

allrighdy, foto's ouwe, je oude is veelbelovend!!
 
waaaaahh i cant wait no longer, post them pics!!!!
 
Alsof je daarvoor kunt kiezen. IMO dus een beetje overbodig te vermelden. ;) Ja, ik voel me aangesproken met mijn 1.69..

Heb je helemaal gelijk in, Ik bedoel het ook niet vervelend ofzo.
 
Zo ik word onder druk gezet ;). Ik zal kijken of ik binnenkort een digitale camera en een cameraman/vrouw kan regelen. Heb geduld i am on it!!
 
Zo ik word onder druk gezet ;). Ik zal kijken of ik binnenkort een digitale camera en een cameraman/vrouw kan regelen. Heb geduld i am on it!!

zekerrrr. Je heb ook meestal een zelfontspanner he op een camera ;) kan je die cameraman/vrouw doorkrassen.
 
Maar als ik mijn shirt uitdoe bij een cameravrouw dan word er naderhand nog een beetje cardio gedaan :cool:
 
Als je zoveel tijd hebt om bij axis te trainen kun je ook wel wat foto's schieten ;)
 
Als je zoveel tijd hebt om bij axis te trainen kun je ook wel wat foto's schieten ;)

Ik denk dat je mij voor iemand anders aanziet. Ik train niet bij Axis. Kom wel uit Tilburg maar train niet daar.
 
Ik denk dat je mij voor iemand anders aanziet. Ik train niet bij Axis. Kom wel uit Tilburg maar train niet daar.

Ohnee, is waar. Health City was het toch? Ik train samen met Rogier namelijk, als het goed is heb je hem op de msn. Hij had het laatst over iemand van 1.74 en 107kg... en kwam er dus achter dat jij het was ;).
 
Foto's

is leuk iemand zijn progressie te zien, kan je voor je zelf bekijken wat je kan bereiken in die tijd.
 
Ohnee, is waar. Health City was het toch? Ik train samen met Rogier namelijk, als het goed is heb je hem op de msn. Hij had het laatst over iemand van 1.74 en 107kg... en kwam er dus achter dat jij het was ;).

Ja Rogier heb ik wel eens contact mee via PM. Zodra hij helemaal genezen was van zijn blessure en ik klaar was met dieeten zouden we keer samen gaan trainen. Dan zal ik jou vast ook wel zien.
 
Ohnee, is waar. Health City was het toch? Ik train samen met Rogier namelijk, als het goed is heb je hem op de msn. Hij had het laatst over iemand van 1.74 en 107kg... en kwam er dus achter dat jij het was ;).

ik ken ook iemand die daar traint geloof ik, niels heet hij.. 22 jaar is ie
 
zometeen zien we hier ook een foto van die Chad Ryan :P bollu22 fiasco !
 
Hmm.. ik heb in mijn logboek in de AAS sectie een foto staan van 107kg. Heb nu even geen zin om de directe link op te zoeken. Ga nu eten. Post hem zometeen wel
 
staan een paar beste zeilen op die nek :D
 
Back
Naar boven