MuscleMeat

Jamie Franklin

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Zo zag ze eruit in augustus, toen ik haar zag en ze net begon met de voorbereiding voor de Olympia en GNC SOS: Errrruugggg groot en out of shape:
Ze staat links op de fotos

P8130034a.JPG

P8130035a.JPG

En zo zag ze eruit 2 maanden later op de Olympia (1e plaatje) en 2.5 maand later tijdens de GNC SOS (2e plaatje)

Applausje voor Jamie!

Applaus!! inderdaad en zeer verdiend, wat een metamorfose! DAT zouden meer mensen moeten doen. ;)

R-E-S-P-E-C-T-A,
Is een erg duidelijke verandering jah! :thumbs:

Just Perfect, respect!
wat een shape..

Geweldig verder geen woorden voor !!!

Euh...?? gelukkig fitness.. hield me stoel al vast. was bang dat ik zo een grote intimideerde BB-er zou zien!
Maar dit is how i like it! :D

En zo zag ze eruit 2 maanden later op de Olympia (1e plaatje) en 2.5 maand later tijdens de GNC SOS (2e plaatje)

begrijp ik het goed, heeft ze hier maar twee tot vier en een halve maand voor getraind? hoe heeft ze dit bereikt..??

wat zijn haar stats enzo, heeft iemand meer info over deze dame??

De spiermassa had ze tuurlijk al.. haar vet% was hoger op die eerste foto.. en je vet% binnen 2 maanden zo laag te krijgen kost disipline! die gasten hebben een dieet waar de gemiddelde mens gek van wordt!
Maar iedere meid op dit forum kan het ;)

bedankt, dat antwoord had ik nodig ;) !

een stevig bulkschema en daarna een streng cutdieet werkt dus , zie de picz voor bewijs. dit soort praktijkvoorbeelden zijn voor mij al meer dan genoeg onderbouwing. je hoeft dus niet perse langzaam spieren op te bouwen met weinig vet, gewoon dooreten daarna met de zweep eroverheen...!

met de zweep?? oeeii.. spannend! ;)

hihi, lijkt mij een goed voornemen voor in januari!

Goed voornemen om mensen met een zweep te gaan slaan? slik....... kan je niet gewoon als voornemen gaan afvallen ofzo :p

dacht dat de bedoeling was van afvallen, pijnigen..

bb=vorm van sm? jezelf pijnigen met gewichten en het lekker vinden, je laten commanderen door je trainer, en dan heb ik nog niet over de riempjes en andere hulpstukken die er te pas komen bij het trainen :)

hmm eerst de 52 kg halen eind van het jaar (moet nog 3 kg), daarna kijken we wel naar vet..

maar nog even over mevr. Franklin, echt ongelooflijk dat ze dit heeft bereikt.

Back
Naar boven