XXL Nutrition

Jammer!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fouadhsaini

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2007
Berichten
24
Waardering
0
De reden dat ik in het begin niet op het forum wou komen is dat er soms erg kinderachtig wordt gedaan en dat er soms onzinnige topics zijn waar mensen alleen maar op elkaar afgeven en dat is jammer.

En aangezien ik hier niet graag aan mee doe en er ook niet in betrokken wil raken zal ik me eigen terugtrekken uit het forum.

Jullie moeten niet denken dat ik mezelf heel wat vind,maar op zo,n manier vanachter de computer allemaal dingen verkondigen is best zielig.:(
Dat denk ik dat ik mijn tijd beter kan besteden aan mijn doelen die ik me eigen heb voorgelegd.

In ieder geval veel succes iedereen en tot op een wedstrijd.
 
je kan ook de nuttige dingen eruit halen:rolleyes:
 
hmmm, jammer man...

maar wat bedoel je dan? kan je niet een aantal voorbeelden geven, dan weet ik tenminste wat je bedoelt.
 
Achja gewoon die ecto's die dappere berichten typen negeren :rolleyes: Ze zijn gewoon jaloers...
 
Relativeren desnoods negeren. Verder moet je gewoon niet buiten het powerlifthok komen ;)
 
zoals deurklink in zijn signature heeft staan: welkom op het internet hier is iedereen een held

althans denkt men. keyboardwarriors genoeg ;)

maar zoals men hierboven al zegt: negeren die hap :cool:
 
Relativeren desnoods negeren. Verder moet je gewoon niet buiten het powerlifthok komen ;)


yeps, vind ik ook. wat je bullshit vind, gewoon lekker negeren. er zijn ook onderwerpen die jou eventueel wel aanspreken, toch?
 
ik snap wat je bedoeld Fouad!!
we zien mekaar misschien ooit nog wel weer:D
 
Jammer , je had jonge aankomende sterkste mannen wel van advies kunnen dienen.

Zo kunnen we ook niet kletsen over een wedstrijd waar je aan me doet/deed of aankondigd.

Maarja ...............:wave:
 
Ik vind het hier in het powerliftforum wel meevallen............misschien moeten de mods es wat strenger optreden hierbuiten.....behalve in het gare hanehok natuurlijk ;)
 
Cry me a river, locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven