AndroidHealthClinic

Jan Roos (VNL) haalt meteen TWEE zetels op (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
vnlroos.jpg


Denk ook 2 zetels :eek: Gelukkig dan niet dat mens van Simons in de TK
 
911poll.jpg


50plus net zo groot als pvda
 
Hoe kan VVD nog steeds zoveel zetels hebben?
 
En de liefde voor GroenLinks komt zeker van gefrusteerde PvdA'ers?

Groenlinks.

giphy.gif
 
En de liefde voor GroenLinks komt zeker van gefrusteerde PvdA'ers?

Groenlinks.

giphy.gif
Waar ik mij bij Groenlinks het meest over verbaas is Jesse Klaver. Ik ben het vaak genoeg oneens met diverse standpunten van partijen en/of tweedekamerleden, maar meestal ligt er wel een degelijke onderbouwing aan ten grondslag. Jesse Klaver daarentegen heb ik echt nog nooit kunnen betrappen op goede argumenten of een gedegen onderbouwing. Veel holle retoriek en argumenten die het misschien goed doen op de verjaardag van je buurman terwijl iedereen stomdronken is, maar als je er langer dan 1 seconde serieus over nadenkt gaat het nergens over. Het is telkens weer alsof ik naar de spreekbeurt luister van een vmbo'er (een superenthousiaste vmbo'er weliswaar). Hoe komt zoiets in godsnaam in de Tweede Kamer terecht? :roflol:
 
Jesse Klaver, de Obama van de lage landen.
 
Groen Links heeft een grote groep links extremisten in haar gelederen, om koude rillingen van te krijgen. Ik zie een Klaver, Halsema of wie ze ook hebben staan niet meer als het vriendelijke gezicht voor de bühne.
 
Grappig, de tegenpartij, is inmiddels door de werkelijkheid ingehaald. Net als simplisties verbond.
 
Back
Naar boven