XXL Nutrition

Breaking News Jan Smit en Yolanthe uit elkaar (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
6.815
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

,
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben een punt gezet achter hun relatie. Het bekende Nederlandse koppel was al vanaf begin 2007 samen.

m1dz839aa9bi.jpg

Jan en Yolanthe uit elkaar
[Link niet meer beschikbaar]

Dat heeft het management van de twee dinsdag tegenover RTL Boulevard bevestigd.
Jan en Yolanthe lieten eerder nog samen een huis bouwen in Volendam. Daar trokken ze vorig jaar augustus in. Wat de reden van de breuk is, is nog niet officieel bekendgemaakt.
,[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wesley Sneijder


Het gerucht gaat dat Yolanthe Jan niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in het Hilversumse en Amsterdamse uitgaansleven.
RTL meldt dat Jan Yolanthe en hun managers dinsdagmiddag om de tafel gaan zitten om te kijken hoe ze het nieuws naar buiten gaan brengen.

Trouwen


Jan en Yolanthe lieten gedurende hun relatie geen moment onbenut om de pers te laten zien hoe gelukkig ze met elkaar waren. Zo liet het koppel doorschemeren dat ze in de toekomst graag wilden trouwen en een gezin wilden stichten.
In maart liet de zanger nog op zijn onderarm een Spaanse tekst aanbrengen waarin hij Yolanthe de eeuwige liefde verklaart.
,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lekker voor die gast
 
lol zit je met zo lelijk armplaatje opgescheept. :roflol:
 
Wesley Sneijder? ???
 
Ik vind het wel een sympathieke jongen, die Jan Smit.
 
Was te voorzien;)...het zijn eigenlijk nog kinderen, het is niet anders dan bij
andere 20 a 21 jarigen...hier spelen marketing technisch alleen een hoop centjes mee en dat moet je dus goed gaan organiseren anders kost het nogal wat...
 
Mijn god wat een nieuws. Wel een goddelijk lekker wijf die Yolanthe, hoe heeft die lul dat voor elkaar gekregen?
 
Mijn god wat een nieuws. Wel een goddelijk lekker wijf die Yolanthe, hoe heeft die lul dat voor elkaar gekregen?
een goed karakter
 
Zit je met die tattoo.... Een vriend van mij heeft met 1 of andere chick, na twee maanden had ze al zijn naam in haar nek getattooeerd!

Gelukkig was hij niet de eerste (over de andere twee namen was al heen gatattooeerd)

"het was wel vleiend om te zien" zei die, ik verklaarde hem voor gek, zo een tattoo in haar nek zet je toch meteen aan het denken?
 
van volendamse vislucht naar madrileense zon.
waar zou jij voor kiezen.
Jolanthe gaat niet voor het geld want haar papie was erg rijk en zij heeft zelf ook wel wat op haar spaarrekening staan.
Vind het wel jammer want het was een leuk stel
 
Mijn god wat een nieuws. Wel een goddelijk lekker wijf die Yolanthe, hoe heeft die lul dat voor elkaar gekregen?

geld

CREAM cash rules everything around me
 
Was er niet een studie die aantoonde dat het meestal de vrouw is die vreemd gaat in een relatie en dus niet de man?

Dat bedoel ik dus met dat dat soort vrouwen niet de droomvrouw zijn, zien er op het eerste gezicht leuk uit, maar in een relatie heb je er niets aan. Ze zijn alleen goed in zichzelf optutten, met je geld gaan shoppen, en springen als vlooien naar een andere partner.

Kan er niet aan doen maar heb toch enig leedvermaak, zag het van ver aankomen.
 
Jammer voor die knaap, hij was er heel fier mee.
kon niet altijd zeggen dat zei dit ook uit droeg.
 
Wat een smaak heeft ze. Eerst Jan Smit en dan Wesley Sneijder.
 
Jan is getekend voor het leven.

Weet niet wat Jan nu gaat doen, maar het lijkt me vrij k*t om bijvoorbeeld vanavond weer de gezellige volkszanger te spelen in een optreden.
 
Jan is getekend voor het leven.

Weet niet wat Jan nu gaat doen, maar het lijkt me vrij k*t om bijvoorbeeld vanavond weer de gezellige volkszanger te spelen in een optreden.

Life goes on, denk niet dat dit zo uit de lucht kwam vallen.
 
ze staan in de picture en de euries kerel;)....dan gaan er werelden voor je open:D.

Ik denk dat ze zelf ook aardig wat verdiend. En haar overleden vader was miljonair.

Ik ken haar trouwens van mijn middelbare school. Ze is wel super lief.
 
Back
Naar boven