XXL Nutrition

Breaking News Jan Smit en Yolanthe uit elkaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan niet wachten op al die macho bodybuilders die Jolante gaan wijzen op haar slechte smaak wat betreft mannen. Fijnproevers, kom er maar in!
 
Ik kan niet wachten op al die macho bodybuilders die Jolante gaan wijzen op haar slechte smaak wat betreft mannen. Fijnproevers, kom er maar in!

Niet alleen macho bodybuilders. Ik heb ook genoeg vrouwen gehoord die zich over haar smaak verbaasden:).
 
Ik heb laatst een ****ing sexy chicks nog gekscherend een smsje gestuurd met de tekst "Jij bent echt zo ongehoord sexy! Wij moeten samen zijn! Net als Yolanthe en Jan! NTB!!"

Aaii..:roflol:
 
Lullig voor Jan Smit, ik mag hem wel. Ik gunde hem Yolanthe.

Extra zuur dat haar naam op z'n arm staat, en dat ze zwanger van hem is.

Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het erop dat ook Yolanthe gewoon een vieze vuile tieveshoer is die al met Sneijder liep te rommelen voordat of amper nadat ze uit elkaar waren.
 
Ik kan niet wachten op al die macho bodybuilders die Jolante gaan wijzen op haar slechte smaak wat betreft mannen. Fijnproevers, kom er maar in!
Bij dat soort vrouwen gaat het niet zo zeer om uiterlijk, maar vooral om status, geld en macht. Komt er eentje voorbij die net een trapje hoger staat, dan zijn ze net zo snel weer bij je weg.
 
Lullig voor Jan Smit, ik mag hem wel. Ik gunde hem Yolanthe.

Extra zuur dat haar naam op z'n arm staat, en dat ze zwanger van hem is.

Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het erop dat ook Yolanthe gewoon een vieze vuile tieveshoer is die al met Sneijder liep te rommelen voordat of amper nadat ze uit elkaar waren.

lol is ze ook nog zwanger van hem?:D
Dat wordt betalen jantje:o
 
Het valt me op dat jij een nogal rigide beeld lijkt te hebben van relaties en het andere geslacht T. Er zal ongetwijfeld een kern van waarheid in je standpunten zitten maar heeft dit misschien ook te maken met je eigen ervaringen? Het heeft soms zelfs iets verbitterds, of zijn dat dingen die ik me verbeeld en/of jij niet wilt delen op een internet forum?
 
echt een slet dus. k*t voor jantje. heeft hij echt een tattoo van haar? wtf zoiets zou ik nooit doen..

hij verdient beter.
 
Het valt me op dat jij een nogal rigide beeld lijkt te hebben van relaties en het andere geslacht T. Er zal ongetwijfeld een kern van waarheid in je standpunten zitten maar heeft dit misschien ook te maken met je eigen ervaringen? Het heeft soms zelfs iets verbitterds, of zijn dat dingen die ik me verbeeld en/of jij niet wilt delen op een internet forum?
Nee, geen verband met persoonlijke ervaringen, puur iets dat ik vaststel vanuit wetenschappelijk en sociaal oogpunt :)
 
Goede zaak, Frans Bauer is the best!!
 
ik maak me nu zelf ook zorgen, mijn vriendin is ook te mooi voor mij....jan was mijn hoop dat het wel degelijk kon!
maar wesley sneijder heeft toch ook een vrouw en een kind dacht ik?
 
Lullig voor Jan Smit, ik mag hem wel. Ik gunde hem Yolanthe.

Extra zuur dat haar naam op z'n arm staat, en dat ze zwanger van hem is.

Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het erop dat ook Yolanthe gewoon een vieze vuile tieveshoer is die al met Sneijder liep te rommelen voordat of amper nadat ze uit elkaar waren.


Laten we die tuinman niet vergeten. Dus ik ben benieuwd wie de vader is van het kind. Waarschijnlijk is Jan niet de vader.

En Dbb was eerder met dit nieuws(Alleen nog geen bevestiging:roflol:) http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/laat-meer-toe-mooier-knapper-iemand-209777/
 
die heeft die gedumpt
 
ik maak me nu zelf ook zorgen, mijn vriendin is ook te mooi voor mij....jan was mijn hoop dat het wel degelijk kon!
maar wesley sneijder heeft toch ook een vrouw en een kind dacht ik?

Hij heeft zn vrouw gedumpt.
 
Onlangs werd ze wakker en besefte ze dat ze niet met een man, maar met een jongetje in bed lag. Ze voelde zich zo vies dat ze het heeft uitgemaakt.

Best begrijpelijk.
 
wat een slet.
 
Onlangs werd ze wakker en besefte ze dat ze niet met een man, maar met een jongetje in bed lag. Ze voelde zich zo vies dat ze het heeft uitgemaakt.

Best begrijpelijk.

En toen ging ze voor de 1.65m lange Sneijder, logisch inderdaad. :o
 
die ex van wesley sneijder heeft een relatie met badr hari
 
Back
Naar boven