MuscleMeat

Breaking News Jan Smit en Yolanthe uit elkaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lullig voor Jan. Persoonlijk zal het me allemaal een worst wezen, maar ik vind hem wel zover ik daar over kan oordelen een oprechte knul.

Haar vond ik al een aparte met die mafia vader van haar.
Geilt op de aandacht van een beroemde vriend.
Komt symphatiek over, maar zo zie je maar weer.
 
Onlangs werd ze wakker en besefte ze dat ze niet met een man, maar met een jongetje in bed lag. Ze voelde zich zo vies dat ze het heeft uitgemaakt.

Best begrijpelijk.

Van Heitinga naar Jan Smit en van Jan Smit naar Sneijder.

Dat zijn echte kerels ja...:rolleyes:
 
vieze hoer dat ze is. Moge jan een betere chick krijgen. Lijkt me een goede gozer.

die ex van wesley sneijder heeft een relatie met badr hari

haha van 1.65 naar 1,96 :D Nice upgrade.
 
hebben ze hier managers voor nodig? :roflol:
 
hebben ze hier managers voor nodig? :roflol:

Ze kan moeilijk zeggen op een persconferentie: ''Beste mensen ik wil een mededeling doen. Ik en Jan zijn per direct uit elkaar, omdat ik een gore tyfushoer ben''
 
Boeie nu komt er vast en zeker ergens op internet een coïtustape tervoorschijn van jan en yolanthe, omdat jan wraak wil.
 
de slettebak
afgelikt beschimmelde boterham
 
die ex-vrouw van sneijder is trouwens echt geen catch. Die klappen die hij van Overeem heeft gehad hebben zijn ogen geen goed gedaan volgens mij.

wesleysneijder_ramona306x37.jpg
 
Jan heeft haar in ieder wel gepaald. Dat maakt hem sowieso een held
 
Achja die jan komt er wel overheen...yolanthe is lekker, maar er lopen nog zoveel mooiere (onbekende) meiden rond in NL die ook wel geïnteresseerd zijn in jantje zijn geld en beroemdheid.
 
vieze hoer dat ze is. Moge jan een betere chick krijgen. Lijkt me een goede gozer.



haha van 1.65 naar 1,96 :D Nice upgrade.

my thougths :)

die ex-vrouw van sneijder is trouwens echt geen catch. Die klappen die hij van Overeem heeft gehad hebben zijn ogen geen goed gedaan volgens mij.

wesleysneijder_ramona306x37.jpg

denk dat badr voor de alimentatie gaat van mevrouw sneijder :)
dan hoef tie niet meer te vechten!
 
Sinds een gast een opmerking maakte over de baviane haargrens van Yolanthe ben ik toch anders tegen haar gaan kijken. Dat is toch echt wat minder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Achja die jan komt er wel overheen...yolanthe is lekker, maar er lopen nog zoveel mooiere (onbekende) meiden rond in NL die ook wel geïnteresseerd zijn in jantje zijn geld en beroemdheid.
idd ik vind die yolanthe ook wel zwaar overrated hoor
 
Sinds een gast een opmerking maakte over de baviane haargrens van Yolanthe ben ik toch anders tegen haar gaan kijken. Dat is toch echt wat minder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:mier:
 
Komt ervan als je iets begint met een half spaanse nymfomane. Dat soort sletten willen steeds meer en springen van de ene vent naar de andere. Hopelijk voor hem is hij nu verstandiger geworden en kiest hij in het vervolg voor een serieuze Hollandse meid.
 
Is Sneijder maar 1.65? Hoe lang is Yolanthe?
 
Komt ervan als je iets begint met een half spaanse nymfomane. Dat soort sletten willen steeds meer en springen van de ene vent naar de andere. Hopelijk voor hem is hij nu verstandiger geworden en kiest hij in het vervolg voor een serieuze Hollandse meid.

Ja want Nederlandse meiden zijn natuurlijk allemaal zeer kuis! Misschien als je er 1 uit Spakenburg haalt, ook al valt dat ook nog te betwijfelen.
 
Inderdaad bavianenhaarlijn. Voor de rest zeker neukbaar wijfie.
 
Back
Naar boven