MuscleMeat

Breaking News Jan Smit en Yolanthe uit elkaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Komt ervan als je iets begint met een half spaanse nymfomane. Dat soort sletten willen steeds meer en springen van de ene vent naar de andere. Hopelijk voor hem is hij nu verstandiger geworden en kiest hij in het vervolg voor een serieuze Hollandse meid.


aaahahaha dit geloof je toch niet :roflol:

DBB's finest moments, right here, right now!
 
Was er niet een studie die aantoonde dat het meestal de vrouw is die vreemd gaat in een relatie en dus niet de man?

Dat bedoel ik dus met dat dat soort vrouwen niet de droomvrouw zijn, zien er op het eerste gezicht leuk uit, maar in een relatie heb je er niets aan. Ze zijn alleen goed in zichzelf optutten, met je geld gaan shoppen, en springen als vlooien naar een andere partner.

Kan er niet aan doen maar heb toch enig leedvermaak, zag het van ver aankomen.

Vooroordelen! Er zijn ook zat lelijke mensen die vreemd gaan, maakt geen **** uit.
 
Mensen gaan vreemd en zijn van nature niet zo monogaam als opgelegd is, news at eleven!
 
Yolanthe heeft veel tandvlees + kleine tandjes als ze lacht..
 
Vooroordelen! Er zijn ook zat lelijke mensen die vreemd gaan, maakt geen **** uit.

Ik denk dat het punt was dat het vaker dezelfde types zijn. Van die typische "Kijk mij mooi zijn" trutjes. Er zijn genoeg mooie meiden die dat niet doen, en dat zijn dan niet van die modepopjes die graag gezien willen worden. Voor dat soort wijven is een kerel gewoon een accessoire, en als je uit de mode bent dan zijn ze foetsie.
 
Het valt me op dat jij een nogal rigide beeld lijkt te hebben van relaties en het andere geslacht T. Er zal ongetwijfeld een kern van waarheid in je standpunten zitten maar heeft dit misschien ook te maken met je eigen ervaringen? Het heeft soms zelfs iets verbitterds, of zijn dat dingen die ik me verbeeld en/of jij niet wilt delen op een internet forum?

Haha, monsteranalyse... Don't we all Klaaswitz? Monogamie is anno 2009 gebonden aan een grens van twee jaar. Sinds God dood blijkt en de macht van de man wegvalt binnen onze hedendaagse cultuur kan de vrouw zich ontpoppen tot de werkelijke sloerie die zij eigenlijk is (عاهرة).

Enerzijds plukken we daar de coïtusuele vruchten van, anderzijds verslapt ons gezag. We zijn speelballen geworden van de vrouwelijke coïtusualiteit die in haar diepste kern een gevaarlijk spinsel van machtswellust bevat. Reacties van T zijn het levende bewijs van de laatste stuiptrekkingen aan de kant van de man om deze ommekeer de kop in te drukken. Een gezonde reactie mijn inziens.

Rekening houdende met standaarddeviaties van het gemiddelde kan het zijn dat jij werkelijk in een andere populatie floreert. Ik heb vernomen dat jij in mijn leefomgeving vertoefd, het lijkt mij dus sterk en wijt voorlopig jouw ervaringen aan de gevolgen van meetfout. Mocht het toch nog zo zijn dat bij jouw in de buurt nog wel maagdelijke meisjes op de fiets 'gewoon' boodschappen doen voor hun man (en dan heb ik het over diegene die de leeftijdsgrens van 12 al overschreden hebben) laat het mij dan middels een pm even weten.
 
Hoe bedoel je dat? Mensen van nature niet monogaam?

Elke man fantaseert wel eens over of denkt wel eens aan een andere vrouw als hij een relatie heeft. De kunst is om jezelf te bedwingen en niet op de eventuele verleiding in te gaan dat bedoelt hij:thumbs:
 
Vooroordelen! Er zijn ook zat lelijke mensen die vreemd gaan, maakt geen **** uit.
Ok als jij dat graag wilt geloven :D

Het is gewoon aangetoond dat mooie mensen (met name vrouwen) veel meer keuze hebben, waardoor ze gewoon de beste afwachten. En wanneer er weer iets beters opduikt kunnen ze probleemloos veranderen. Bij mannen gaat het meer over geld, status en macht. Zelfs de meest ouwe zakken kunnen dan de meest sexy babes krijgen, vrouwen die anders nog niet zouden denken aan een relatie met dergelijke mannen.
 
Ok als jij dat graag wilt geloven :D

Het is gewoon aangetoond dat mooie mensen (met name vrouwen) veel meer keuze hebben, waardoor ze gewoon de beste afwachten. En wanneer er weer iets beters opduikt kunnen ze probleemloos veranderen. Bij mannen gaat het meer over geld, status en macht. Zelfs de meest ouwe zakken kunnen dan de meest sexy babes krijgen, vrouwen die anders nog niet zouden denken aan een relatie met dergelijke mannen.
Daarom moet je meteen vanaf het begin duidelijk maken dat wanneer ze je figuurlijk naaien ze moeten vrezen voor hun mooie koppie. :D
 
Zielig voor Jan, eerst degradeerd FC Volendam, vlak daarna dit.
 
Ze kan moeilijk zeggen op een persconferentie: ''Beste mensen ik wil een mededeling doen. Ik en Jan zijn per direct uit elkaar, omdat ik een gore tyfushoer ben''

ze kan beter helemaal niets zeggen en op der nieuwe paal klimmen
 
Bij dat soort vrouwen gaat het niet zo zeer om uiterlijk, maar vooral om status, geld en macht. Komt er eentje voorbij die net een trapje hoger staat, dan zijn ze net zo snel weer bij je weg.

Inderdaad. Die Yolanthe lijkt mij ook gewoon een ordinaire golddigger. Palingboer jantje was niet interessant genoeg meer. Mevrouw had het wel gezien in de provincie en wil nu gaan shoppen in de dure winkelstraten van Madrid. Tsjah, Madrid is natuurlijk een stuk mondainer dan het achterlijke vissersdorp Volendam en tsjah, welke meisje wil nu geen profvoetballer? :rolleyes:

Anyway, ik snap niet waarom 99% van mannelijk Nederland zo hard gaat op die Yolanthe.. Kom op zeg, zo speciaal is ze toch ook weer niet?
 
ja... de grap is ik hoorde het net op het nieuws....

herhaling; op het NIEUWS.... waar gaat het heen in NL.
 
Vuile hoer !
 
Inderdaad. Die Yolanthe lijkt mij ook gewoon een ordinaire golddigger. Palingboer jantje was niet interessant genoeg meer. Tsjah, Madrid is natuurlijk een stuk mondainer dan het achterlijke vissersdorp Volendam en tsjah, welke meisje wil nu geen profvoetballer? :rolleyes:

Denk het ook, die Sneijder zal zeker tegen de 1 ton per week verdienen. Niet vergelijkbaar met het kleingeld van Jantje.
 
ja... de grap is ik hoorde het net op het nieuws....

herhaling; op het NIEUWS.... waar gaat het heen in NL.

Welk nieuws?

Ik heb echt veel grotere onzin gezien op bijvoorbeeld rtl nieuws.
 
Back
Naar boven