Fitness Seller

Breaking News Jan Smit en Yolanthe uit elkaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha, monsteranalyse... Don't we all Klaaswitz? Monogamie is anno 2009 gebonden aan een grens van twee jaar. Sinds God dood blijkt en de macht van de man wegvalt binnen onze hedendaagse cultuur kan de vrouw zich ontpoppen tot de werkelijke sloerie die zij eigenlijk is (عاهرة).

Enerzijds plukken we daar de coïtusuele vruchten van, anderzijds verslapt ons gezag. We zijn speelballen geworden van de vrouwelijke coïtusualiteit die in haar diepste kern een gevaarlijk spinsel van machtswellust bevat. Reacties van T zijn het levende bewijs van de laatste stuiptrekkingen aan de kant van de man om deze ommekeer de kop in te drukken. Een gezonde reactie mijn inziens.

Rekening houdende met standaarddeviaties van het gemiddelde kan het zijn dat jij werkelijk in een andere populatie floreert. Ik heb vernomen dat jij in mijn leefomgeving vertoefd, het lijkt mij dus sterk en wijt voorlopig jouw ervaringen aan de gevolgen van meetfout. Mocht het toch nog zo zijn dat bij jouw in de buurt nog wel maagdelijke meisjes op de fiets 'gewoon' boodschappen doen voor hun man (en dan heb ik het over diegene die de leeftijdsgrens van 12 al overschreden hebben) laat het mij dan middels een pm even weten.



Welk gedeelte van mijn reactie impliceert een 'monster analyse' ?

Ik ben het in grote lijnen met je eens alhoewel ik de benaming 'sloerie' iets te ongenuanceerd vind maar dat terzijde. Mijn reactie was meer gebaseerd op nieuwsgierigheid aangaande de ogenschijnlijke verbittering van T, heeft weinig te maken met jouw, mijns inziens enigszins opgeblazen, schets van de ontwikkeling tussen de coïtusen.

Overigens ben ik een jaar geleden vertrokken ;)
 
Denk het ook, die Sneijder zal zeker tegen de 1 ton per week verdienen. Niet vergelijkbaar met het kleingeld van Jantje.

verdienen?? krijgen bedoel je zeker? wanneer heeft hij nou voor het laatst een wedstrijdje gevoetbald??:(:(
 
verdienen?? krijgen bedoel je zeker? wanneer heeft hij nou voor het laatst een wedstrijdje gevoetbald??:(:(

:roflol:idd

Niet te vergeten zijn inkomsten uit bonussen, reclame etc. Gast is loadet.
 
Goed nieuws! Ook voor Jantje, kan die weer terug naar zn oma.
 
Zo rijk is Sneijder niet meer, die sukkel was getrouwd in gemeenschap van goederen. Hij mag een deel afstaan aan zijn vrouw. Bovendien vallen de salarissen wel mee. Hij zit zeker niet boven de 4 miljoen per jaar.
 
Zo rijk is Sneijder niet meer, die sukkel was getrouwd in gemeenschap van goederen. Hij mag een deel afstaan aan zijn vrouw. Bovendien vallen de salarissen wel mee. Hij zit zeker niet boven de 4 miljoen per jaar.

'K vind het zat. :o
 
Zo rijk is Sneijder niet meer, die sukkel was getrouwd in gemeenschap van goederen. Hij mag een deel afstaan aan zijn vrouw. Bovendien vallen de salarissen wel mee. Hij zit zeker niet boven de 4 miljoen per jaar.

Als Sneijder straks uitgevoetbalt is, zal zijn vermogen groter zijn dan dat van Jantje Smit hoor. Je moet niet vergeten dat Nederlandse artiesten vanwege de relatief kleine afzetmarkt lang niet zoveel verdienen als in de grotere landen.

En Jantje is elke avond weg om op te treden. Sneijdertje kan na de training lekker met Yolanthe aan het zwembad van zijn Spaanse villa gaan liggen, die gast kan heel wat meer tijd investeren in zijn chickies.
 
vrouwen zijn net eekhoorns: ze springen van de ene eikel naar de andere!
 
Welk gedeelte van mijn reactie impliceert een 'monster analyse' ?

Ik ben het in grote lijnen met je eens alhoewel ik de benaming 'sloerie' iets te ongenuanceerd vind maar dat terzijde. Mijn reactie was meer gebaseerd op nieuwsgierigheid aangaande de ogenschijnlijke verbittering van T, heeft weinig te maken met jouw, mijns inziens enigszins opgeblazen, schets van de ontwikkeling tussen de coïtusen.

Overigens ben ik een jaar geleden vertrokken ;)

Was een geintje man:roflol: Hoe kan jij nou het schone Dordt verlaten? Ik ben weer terug...Of... Ik zie het verband:eek: En dan wel stiekem de festivals meepikken zeker? Je hebt geen pm functie, anders had ik graag willen weten waar je Dordt voor hebt omgeruild...Ik hoop niet voor een ander inferieur plaatsje eindigend op -drecht.
 
Als Sneijder straks uitgevoetbalt is, zal zijn vermogen groter zijn dan dat van Jantje Smit hoor. Je moet niet vergeten dat Nederlandse artiesten vanwege de relatief kleine afzetmarkt lang niet zoveel verdienen als in de grotere landen.

En Jantje is elke avond weg om op te treden. Sneijdertje kan na de training lekker met Yolanthe aan het zwembad van zijn Spaanse villa gaan liggen, die gast kan heel wat meer tijd investeren in zijn chickies.

Wat een leven he...veel beter dan dat wordt het niet.
 
het enige wat ik niet begrijp is dat dit topic ondertussen al 5 pagina's telt:scratch:

edit: en dit:
Momenteel bekijken: 20 (15 leden en 5 gasten) gebruikers dit onderwerp
Angelus, bascross, BassD, confiance, cutler, Gift from God, gta4jwz, JvR90, Klaaswitz, Kwindo, MikeJung, mistery, sniperx+, SuperKnurft, Zelda
 
vrouwen zijn net eekhoorns: ze springen van de ene eikel naar de andere!

Vrouwen zijn net pingpongballen! Van het ene netje naar het andere.

Overigens verdient Wesley Sneijder 4.8 Miljoen euro per jaar.
En Jan Smit 6 miljoen euro per jaar. Dus voor 't geld hoeft dit niet.
 
Zo rijk is Sneijder niet meer, die sukkel was getrouwd in gemeenschap van goederen. Hij mag een deel afstaan aan zijn vrouw. Bovendien vallen de salarissen wel mee.Hij zit zeker niet boven de 4 miljoen per jaar.
Idd valt goed mee. zoveel is dat niet 4 miljoen per jaar voor een 24 jarige :rolleyes:
 
Vrouwen zijn net pingpongballen! Van het ene netje naar het andere.

Overigens verdient Wesley Sneijder 4.8 Miljoen euro per jaar.
En Jan Smit 6 miljoen euro per jaar. Dus voor 't geld hoeft dit niet.

:eek:

Ik wist niet dat Jantje zoveel verdient. Misschien is hij wel gewoon onwijs gierig hehe.
 
2zf4or9.jpg
 
Vrouwen zijn net pingpongballen! Van het ene netje naar het andere.

Overigens verdient Wesley Sneijder 4.8 Miljoen euro per jaar.
En Jan Smit 6 miljoen euro per jaar. Dus voor 't geld hoeft dit niet.

Smit heeft een geschat vermogen van 7 Miljoen. dus dat zijn geen jaarlijkse inkomsten.
 
Jan heeft haar in ieder wel gepaald. Dat maakt hem sowieso een held

zeker aangezien hij daarvoor met die blonde hoer van sbs6 (waarvan ik ff niet op de naam kan komen) liep.

Edit; Ellemiek Vermolen.

Doet "jantje" niet slecht.
 
Was een geintje man:roflol:

Ik zat me al af te vragen of die nu serieus was of niet :o

anders had ik graag willen weten waar je Dordt voor hebt omgeruild...Ik hoop niet voor een ander inferieur plaatsje eindigend op -drecht.

Ik ben de Hoekse Waard in getrokken, die sloeries laten je dingen doen die je van te voren niet voor mogelijk had geacht :D
 
Haha, monsteranalyse... Don't we all Klaaswitz? Monogamie is anno 2009 gebonden aan een grens van twee jaar. Sinds God dood blijkt en de macht van de man wegvalt binnen onze hedendaagse cultuur kan de vrouw zich ontpoppen tot de werkelijke sloerie die zij eigenlijk is (عاهرة).

Enerzijds plukken we daar de coïtusuele vruchten van, anderzijds verslapt ons gezag. We zijn speelballen geworden van de vrouwelijke coïtusualiteit die in haar diepste kern een gevaarlijk spinsel van machtswellust bevat. Reacties van T zijn het levende bewijs van de laatste stuiptrekkingen aan de kant van de man om deze ommekeer de kop in te drukken. Een gezonde reactie mijn inziens.

Rekening houdende met standaarddeviaties van het gemiddelde kan het zijn dat jij werkelijk in een andere populatie floreert. Ik heb vernomen dat jij in mijn leefomgeving vertoefd, het lijkt mij dus sterk en wijt voorlopig jouw ervaringen aan de gevolgen van meetfout. Mocht het toch nog zo zijn dat bij jouw in de buurt nog wel maagdelijke meisjes op de fiets 'gewoon' boodschappen doen voor hun man (en dan heb ik het over diegene die de leeftijdsgrens van 12 al overschreden hebben) laat het mij dan middels een pm even weten.

sad, but true.

Daarom moet je je vriendin ten alle tijde duidelijk maken dat dergelijk gedrag door jou als macho-man van de oude garde zeker niet geaccepteerd wordt en dat lijfelijke straffen voor haar EN de kerel waarmee ze vreemd gaat te verwachten zijn.

Jammer dat je als man moet benadrukken dat de derde wereldoorlog uitbreekt als je vriendin vreemd gaat, maar in de hedendaagse maatschappij kan je niet voorzichtig genoeg zijn. 1000 % vertrouwen in een relatie? Forget about it, welcome to the real world...
 
Vrouwen zijn net pingpongballen! Van het ene netje naar het andere.

Overigens verdient Wesley Sneijder 4.8 Miljoen euro per jaar.
En Jan Smit 6 miljoen euro per jaar. Dus voor 't geld hoeft dit niet.

Onzin. Het gehele vermogen van Jan Smit bedraagt ongeveer 5 miljoen. Dat betekent niet dat hij dat elk jaar verdiend :rolleyes:

Profvoetballers verdienen meer dan Nederlandse artiesten. In Amerika zou het misschien andersom zijn, maar Nederland is te klein om als Nederlandstalige artiest elk jaar 6 miljoen euro binnen te slepen..
 
Back
Naar boven