XXL Nutrition

Breaking News Jan Smit en Yolanthe uit elkaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het wordt gvd nu echt te gek. Heeft die k*ttekop nou echt niets beters te doen dan hierop te reageren??? Je zou hem toch de tyfus slaan? Wat een k*tland en k*t-minister-president. Hiermee heeft hij echt definitief afgedaan....
haha die reactie van wouter bos dan, scoort wesley sneijder teminste nog een keer :roflol:
 
Het is wel te bruut dat Nederlandse politici zich hiermee bezighouden

Ja maar die domme journalisten stellen de vragen he, oke hij geeft natuurlijk wel antwoord, maar die vraag stellen aan een politicus is pas dom :o
 
Met jan is niks mis, maar die wijven zijn gewoon allemaal zelfde.
Allemaal k*t wijven.
 
Goed dat het kabinet hier op reageert, het is echt verschrikkelijk. Morgen 1 minuut stilte:headbang:
 
Het wordt gvd nu echt te gek. Heeft die k*ttekop nou echt niets beters te doen dan hierop te reageren??? Je zou hem toch de tyfus slaan? Wat een k*tland en k*t-minister-president. Hiermee heeft hij echt definitief afgedaan....

neersteken is de enigste goede optie :thumbs:
 
:rolleyes: nieuws van de eeuw ofzo.
 
Dit geeft mooi het niveau van de gemiddelde NLer aan.

6 pagina's dik. Sterruf.
 
Wat is er zo speciaal aan haar, ga naar Spanje daar zien alle vrouwen er ongeveer zo uit. Verandering van spijs doet eten zullen we maar denken...

Ik vind ze vaak op Marokkaanse vrouwen lijken :o.
 
smart-bomb-6.jpg

Voor
volendam-amsvolen.jpg

Na
rotterdamwar2.jpg


en verlost zijn wij van kudmuziek
 
621750862_13ae08a0dc.jpg
Wat is er zo speciaal aan haar, ga naar Spanje daar zien alle vrouwen er ongeveer zo uit. Verandering van spijs doet eten zullen we maar denken...

Lekkere spijs :D
 
Ik, ik.. pfff ik kan het nog steeds niet beseffen.. Jan en Yolanthe uit elkaar..:treuren::sad:

Ik heb een sterke schouder nodig om op uit te huilen..:rolleyes:
 
Ik, ik.. pfff ik kan het nog steeds niet beseffen.. Jan en Yolanthe uit elkaar..:treuren::sad:

Ik heb een sterke schouder nodig om op uit te huilen..:rolleyes:

"kom maar Marjoleintje" Zegt Ruhlie, bij wie het tragische nieuws inmiddels ook al zijn inslag heeft gemaakt.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vanavond om 7uur een stille tocht door de straat van jan smit en om 8uur 1minuut stilte jongens
 
Die hele volendam kan me trouwens gestolen worden, kunnen ze daar geen muur omheen bouwen oid.

rotterdamwar2.jpg


Dit kan ook natuurlijk
 
Back
Naar boven