XXL Nutrition

Jan Smit jankte keihard bij zien Yo en Wes

Bezoekers in dit topic

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
6.815
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Jan Smit jankte keihard bij zien Yo en Wes


Jan Smit heeft 'keihard gehuild' om het filmpje waarop te zien was hoe Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder met elkaar zoenden. De vriend van Smit, zanger Jan Dulles, heeft dat gezegd. Het filmpje werd uitgezonden door RTL Boulevard.

"Ik was erbij toen hij die beelden voor het eerst zag. Ik heb gedurende het item alleen maar op Jan gelet en voelde tot in m'n tenen: dit kan gewoon niet. Dat Jan zoiets moest zien op televisie, vond ik heel vernederend", zo vertelde Dulles tegen het tijdschrift Flair.
Jan Smit probeerde zich eerst goed te houden. "Maar toen we na de pauze weer het podium opmoesten, heeft hij keihard gehuild."
Volgens Dulles heeft Jan geen schuld in deze scheiding. "Alles heeft hij voor Yolanthe gedaan."
 
Yolanthe is een teringhoer. Ze moet zich kapot schamen. Neuken met een werkloze dwerg.
 
Die Yolante is ook wel een echte k*thoer.
 
Yo moet eens anaal vernedert worden door een juicende hardcore bodybuilder met Xtreme hoge testlevels waarna ze de keet uitgetrapt word met een scheldwoord als..vuile hoer of k*tslet.
 
Nee Jan smit is een mietje :roflol:
 
Yo moet eens anaal vernedert worden door een juicende hardcore bodybuilder met Xtreme hoge testlevels waarna ze de keet uitgetrapt word met een scheldwoord als..vuile hoer of k*tslet.

Ik zeg we gaan er met de DBB knokploeg opaf en gangbangen de slet de volgende dimensie in.
 
Jan smit moet eens anaal vernedert worden.
 
Yolanthe weet wat ze kan na een tijd lang zich te hebben georiënteerd. Ze bespeelt het nu allemaal leuk en aardig in de praktijk. Het is gewoon een hoer die het klieven zelfs niet waard is..
 
Fout van beide kanten, maar Jan moet wel leren met dit soort shit om te gaan, zeker met een leven als wat hij hebt, zwemmen er nog genoeg vissen voor hem in de zee.
 
Fout van beide kanten, maar Jan moet wel leren met dit soort shit om te gaan, zeker met een leven als wat hij hebt, zwemmen er nog genoeg vissen voor hem in de zee.
Je kunt niet veel verwachten van iemand die liefdevolle liedjes zingt over oma´s. Straks worden het eindelijk liederen over het vermoorden van vrouwen:D
 
Je kunt niet veel verwachten van iemand die liefdevolle liedjes zingt over oma´s. Straks worden het eindelijk liederen over het vermoorden van vrouwen:D

Ach ja, mannelijkheid ontbreekt wel bij Jan, dat is misschien ook de reden dat Yolanthe hem gedumpt heeft, misschien werd ze ouder, en je weet het bij vrouwen, hoe ouder ze worden hoe meer ze snakken naar een echte vent ipv een jongetje.

Niet dat je bij Wesley Sneijder aan het goeie adres bent, maar hij heeft denk ik meer mannelijke eigenschappen als Jan, hoewel die maar 2 turven hoog is :D
 
Grappig dat iedereen weet hoe het er werkelijk aan toe is gegaan, volgen jullie ook the bold and the beautiful? :p
 
Vandaar dat al die milf's geilen op me, ik ben gewoon een echte man.
 
yolanthe is een hoer, ik hoop dat ze nooit meer op tv te zien is.

zonde ik vond haar wel lekker, maar dit soort daden moeten op nationaal niveau gestraft worden.
 
Yolanthe is een teringhoer. Ze moet zich kapot schamen. Neuken met een werkloze dwerg.

Werkloos...? Volgens mij heeft ie nog steeds een dik contract met een gruwelijk jaarsalaris. Lekker belangrijk dat ie niet speelt......

Feit blijft natuurlijk dat yolanthe een geil mokkel is.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dulles vind ik wel een dope gast
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven