MuscleMeat

Jan Smit jankte keihard bij zien Yo en Wes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik huilde ook toen ik haar haargrens zag :/
 
Jan Smit moet eens anaal vernedert worden door een juicende hardcore bodybuilder met Xtreme hoge testlevels waarna hij de keet uitgetrapt word met een scheldwoord als..vuile hoer of k*tslet. I'll do the job !

vies mannetje :eek:
 
Heel goed van Jolanthe hopelijk zien we Jantje wat minder op tv.
 
Beter laat dan nooit leren dat je vriendin een gewetenloze golddigger & sloerie is. Maar wel een fail van Jantje, zij wint, hij verliest en staat nu ook bekend als crybaby.
 
LUL 1 en HOER 2 :)
 
omg stop met de crapnieuws berichten!
 
Is dat die gaylord van de 3j's?

jup! vind hem dan nog wel 1 van de dope dudes uit dat dorp... de rest boeit me voor geen meter

maar die gast kan teminste echt zingen
 
wat een nieuws weer.

maar die yolanthe is gewoon een k*tsnol.

hij had haar gewoon moeten lokken met zijn centen, paar keer palen en dan weg ermee.

hij is te goed voor haar.
 
wat een nieuws weer.

maar die yolanthe is gewoon een k*tsnol.

hij had haar gewoon moeten lokken met zijn centen, paar keer palen en dan weg ermee.

hij is te goed voor haar.
Ik hoop dat die nieuwe vriend dat ook begrepen heeft en die snol puur voor het geld gaat gebruiken. Anders is hij wel erg dom om te denken dat ze nu wel trouw blijft.
 
Liefde maakt blind zeggen ze wel eens he.
 
Ik hoop dat die nieuwe vriend dat ook begrepen heeft en die snol puur voor het geld gaat gebruiken. Anders is hij wel erg dom om te denken dat ze nu wel trouw blijft.

Lol, Wesley Sneijder heeft wel wat meer munten als Yolanthe met dr ONM baantje hoor... Of bedoelde je dat niet...?
 
wat een lieve jongen ook, de ideale schoonzoon
 
Lol, Wesley Sneijder heeft wel wat meer munten als Yolanthe met dr ONM baantje hoor... Of bedoelde je dat niet...?
Ik lees de roddelblaadjes niet dus weet ik veel :P Duidelijk is in elk geval dat deze snol dus gewoon als een parasiet van vent naar vent springt en deze ondertussen financieel en emotioneel uitzuigt. Die nieuwe kan dat maar beter snel inzien en de eer aan zichzelf houden door haar asap te dumpen.
 
Ik lees de roddelblaadjes niet dus weet ik veel :P Duidelijk is in elk geval dat deze snol dus gewoon als een parasiet van vent naar vent springt en deze ondertussen financieel en emotioneel uitzuigt. Die nieuwe kan dat maar beter snel inzien en de eer aan zichzelf houden door haar asap te dumpen.

Wesley Sneijder is moeders mooiste niet, en Yolante is tot babe van het jaar uitgekozen, dus ik denk dat hij allang blij is, en zij weet ook wie ze moet uit kiezen, bij Reinout Oerlemans hoeft ze het niet te proberen.. (ik noem maar een gek voorbeeld)
 
Hij is blij met een dooie mus. Tijdelijk zal het leuk zijn om met zo iemand te zijn, maar iedereen kan van ver zien dat het totaal nep is. Wat voor relatie blijft nu bestaan waarbij de ene voor het geld en de andere voor het uiterlijk koos. Kan het nog oppervlakkiger, wat een koppel :rolleyes:
 
idd, als wesley een stratemaker of magazijnmedewerker was dan zag ze hem niet staan.

hij heeft knake en status (bekendheid,nederlands elftal) dus daarom is hij interessant voor haar.

maar misschief heeft wesley dit ook door en hij is haar al aan het vernederen.
 
Lekker boeiend, dat Jan eens wat ballen groeit en zich niet aansteld. Stomme onzin rond hun ook, alsof het boeit dat ze niet meer samen zijn, mij dus echt niet aangezien dagelijks duizenden relaties kapot gaan.

Naja, goede manier om bekender te worden :rolleyes:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven