MuscleMeat

Jan Timmermans - Mr. Belgium IFBB 1987 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_59_48

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
125
Waardering
3
Hallo iedereen.

In 1987 werd ik na twee maal Vice Mr. Belgium bij de lichtgewichten te zijn geweest, Belgisch Kampioen Middengewichten met een gewicht van 76 Kg. droog en 2% vet. De foto in bijlage is enkele dagen na de wedstrijd gemaakt op het strand van Oostende.

Af en toe wil ik wel eens iemand helpen, en dat is nu weer het geval. Je kan bij mij terecht tot zondagavond met vragen over training, voeding, rust, supplementen en andere tricks om het ver te schoppen.

Momenteel train ik niet meer, maar volgende maand herbegin ik op 50-jarige leeftijd met de bedoeling mijn huidige fysiek terug op punt te stellen. Wedstrijden zitten er voor mij niet meer in, ik heb een gezin en veel professionele verplichtingen. Ik run 3 bedrijven en dat ook dankzij de discipline die BB mij bijbracht.

Ik heb altijd graag getraind en was een echte gespassioneerde body-builder. Ik kreeg complimenten van o.a. Frank Zane en Tom Platz over mijn vermogen om goed te poseren. Ook hierover mag je vragen stellen.

Ik hou niet van beledigingen, ik doe dit om nieuw talent te helpen, hou het netjes a.u.b. - als ik ondervind dat men mij of mijn meningen op een onsportieve manier in twijfel trekt, stop ik onmiddellijk, al ben ik een aardige jongen.

Ik studeerde 7 jaar voeding en hou me momenteel bezig met PR-Promotie en Reclame. Verder verdien ik een aardige cent bij op eBay. Mijn passies zijn het verzamelen van originele striptekeningen, fotograferen en converseren met gedreven mensen als jullie.

Stel gerust de vragen die je wil, als het binnen mijn kennis ligt geef ik je een eerlijk antwoord, maar ook waarschuwingen waar nodig, zonder er doekjes om te winden.

Profiteer gerust van mijn kennis - groetjes Jan (Timmermans) - IFBB Mr. Belgium 1987 - en winnaar van verschillende Grand Prix.

PS - Opscheppen is niet mijn ding. Hou het netjes a.u.b.

IFBB Jan Timmermans.jpg
 
1 woord: Respect !

Ontzettend mooi fysiek had je, en machtig mooi dat je met de "gouden ouden" hebt mogen praten/poseren enz.

Heb je ook de eer gehad Arnold te mogen ontmoeten? Lijkt me dat je een geweldige tijd hebt gehad.
Van de foto's en filmpjes lijken me de jaren 70/80 de mooiste tijd om in te leven als BB er!
En daarbij komt ik deze fysieken het meest kan waarderen.
 
1 woord: Respect !

Ontzettend mooi fysiek had je, en machtig mooi dat je met de "gouden ouden" hebt mogen praten/poseren enz.

Heb je ook de eer gehad Arnold te mogen ontmoeten? Lijkt me dat je een geweldige tijd hebt gehad.
Van de foto's en filmpjes lijken me de jaren 70/80 de mooiste tijd om in te leven als BB er!
En daarbij komt ik deze fysieken het meest kan waarderen.

Hallo - Ja ik heb Arnold ooit zien poseren, bijna al de groten van weleer eigenlijk. Ik heb hier nog veel gesigneerde foto's liggen. Het waren inderdaad geweldige tijden, er was toen nog sprake van dat BB ooit een Olympische sport zou worden. Ik heb getraind met wereldkampioenen en Mr. Olympia deelnemers. Ik heb soms nog heimwee, maar het leven gaat gewoon verder en op een bepaald moment moet er geld in het laatje komen. Jan
 
Wat ik al hèèl lang wil vragen aan een oudere bb'er:

Wat deden jullie vroeger zo anders dan de hedendaagse atleten zodat jullie die hele slanke taille en esthetisch fysiek bij een grote massa behielden,aten jullie minder of kleine porties,wat me ook altijd opvalt is dat de benen toen minder massa hadden,heeft het daarmee mischien te maken (bredere/sterkere core nu) ? Of zou het grotendeels aan de middelen liggen die nu gebruikt worden ?
 
Respect, volgens mij gaan we nog veel leren van jou..
 
Mooi verhaal en respect uiteraard ff een abo nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven