AndroidHealthClinic

Jannes Manderfeld Wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

G4p kan altijd :eyebrow:
 
Fucking hell man :roflol: en ik denken dat ik veel potentie had. ik ga wel dammen ofzo hahaha. Dikke delts man. Wat weeg je nu
Ik wil jou dieet potentie.. als ik zie op insta waarop jij leeft :roflol:
 
Lees hier veel dat je als je zo doorgaat misschien wel je beroep er van kunt maken en je veel potentie heb.

Nu heb ik er niet veel verstand van maar 3e prep in korte tijd. Denk je niet dat je met die wedstrijden zo kort achter elkaar teveel aan het vragen bent van je lichaam?
 
Lees hier veel dat je als je zo doorgaat misschien wel je beroep er van kunt maken en je veel potentie heb.

Nu heb ik er niet veel verstand van maar 3e prep in korte tijd. Denk je niet dat je met die wedstrijden zo kort achter elkaar teveel aan het vragen bent van je lichaam?
Nouja in pincipe is deze prep maar 10 weken wat niet zo enorm lang is: 7 tot artemis, 1 tot ironman en dan 2 tot de gp. Maar ik denk inderdaad dat ik dit niet nog een keertje ga doen haha
 
Lees hier veel dat je als je zo doorgaat misschien wel je beroep er van kunt maken en je veel potentie heb.

Nu heb ik er niet veel verstand van maar 3e prep in korte tijd. Denk je niet dat je met die wedstrijden zo kort achter elkaar teveel aan het vragen bent van je lichaam?

ik heb 2 jaar geleden hetzelfde gedaan eerst JBC toen de OR en daarna de NK. waar ik het scherpst bij stond merkte wel dat ik lichamelijk echt op was maar dat was ook meer omdat er 4 weken tussen OR en NK zat toen. Maar me shape was op de NK wel het scherpst wel wat massa nog ingeleverd op de benen helaas...

Het is te doen maar je moet wel sterk in je schoenen staan en beseffen dat je laatste wedstrijd iets wat kan hebben ingeleverd kwa massa.
 
Ik wil jou dieet potentie.. als ik zie op insta waarop jij leeft :roflol:
Is easy hoor. Zorg dat je 100 kg weegt rond de 7 %, ga 2 keer per dag trainen uur per dag wandelen en doe fysiek werk. :p
 
Is easy hoor. Zorg dat je 100 kg weegt rond de 7 %, ga 2 keer per dag trainen uur per dag wandelen en doe fysiek werk. :p
Hoeveel calorieën moet je aantikken?
 
Is easy hoor. Zorg dat je 100 kg weegt rond de 7 %, ga 2 keer per dag trainen uur per dag wandelen en doe fysiek werk. :p
Ik kom er ook mee weg als ik zou willen :o

Scheelt me wel wat mealpreppen op een dag toch maar eens mee beginnen dan
 
Oke update:
Deze week gaan we veel meer laden omdat we besloten hebben alleen de junioren te doen. Afgelopen 2 wedstrijden stond ik best plat, geen aders en pomp etc. We konden dus ook pas laden na de weigh in. Nu gaan we meer laden. Sta nu 4kg zwaarder dan voor me voorbereiding op de ironman maar shape ben ik super tevreden mee. Veel voller.

Screenshot_20171124-140709.png


Screenshot_20171124-140703.png


Screenshot_20171124-140656.png
 
Yep veel beter. Doe je toch mee met de -90
 
Back
Naar boven